משה סיני ועוזרו עופר טלקר. צילום עזרא לוי
משה סיני ועוזרו עופר טלקר. צילום עזרא לוי

סיני: "אחרי מרמורק ורמה"ש אדע מה הקבוצה צריכה"

מאמן מכבי הרצליה יעניק לשחקניו הזדמנות להוכיח בשני המחזורים הקרובים, לפני שיחליט בנוגע לשינויים בסגל: "אולי כולם יהיו מצוינים וימשיכו"

פורסם בתאריך: 8.10.17 15:41

קשה לחלץ משהו חיובי מהתקופה הקשה שעוברת על מכבי הרצליה, שתקועה במקום האחרון בליגה הלאומית. ועם זאת, נדמה שהפגרה נתנה לקבוצה זמן לחשוב ולחפש מוצא. "בשבועיים הקרובים אני לא מביא שחקנים ולא משחרר אף אחד", הבהיר המאמן משה סיני, "אני בקבוצה רק 10 ימים ועכשיו מתחיל להכיר כל אחד".

"אחרי המשחקים נגד הפועל מרמורק ורמת השרון אני אדע טוב יותר מה דרוש לקבוצה להמשך", הוסיף סיני, שיקווה לראות את השחקנים שלו כובשים שער בכורה אחרי 6 מחזורים יבשים, "אנחנו משלימים בפגרה הרבה חוסרים, בעיקר של כושר גופני. בשבועיים האלו כל אחד יקבל הזדמנות, והצבתי לשחקנים מטרה את שני המשחקים הקרובים. לגבי המדד שלי, הרבה תלוי בשחקנים. יכול להיות שהם יהיו מצוינים ונרוץ איתם לכל העונה".

"עובדים קשה, האימונים נראים עכשיו יותר טוב", אמר אחד משחקני מכבי הרצליה, עם מאמן חדש יש הרבה יותר מוטיבציה, כולם רצים ורוצים להוכיח. אנחנו עובדים הרבה על הנעת כדור. הניצחון במשחק האימון מול קרית אונו נתן לנו מעט ביטחון כי הרגשנו את הרשת אחרי הרבה זמן". הרצליה תתקיים ביום שלישי משחק אימון נוסף, הפעם נגד הפועל פתח תקווה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר