הצפה ברחוב בר כוכבא בנווה ישראל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק הרצליה העיר שלי

הצפות קשות בכל רחבי הרצליה. צפו בסרטונים

כבאים מסייעים לתושבים במספר גזרות, ובין השאר סייעו לקשישים שביתם הוצף, חילצו תושבים מרכבים שנתקעו בשלוליות מים גדולות ופינו ילדים מגן ילדים שהוצף. בכל אירועי ההצפות אין נפגעים

פורסם בתאריך: 26.11.20 10:49

הצפות קשות במוקדים רבים בהרצליה הבוקר בעקבות הגשמים העזים. בין השאר הוצפו כבישים ורחובות בבר כוכבא ושירת גאולים בנווה ישראל, כמה רחובות בנווה עמל, הרחובות בן גוריון והרב קוק במרכז העיר וכמה רחובות באזור התעשייה הרצליה פיתוח. מפקד משמרת תחנת כיבוי האש רשף חגי שנלר, דיווח שכבאים סייעו לתושבים במספר גזרות, ובין השאר סייעו לקשישים שביתם הוצף, חילצו תושבים מרכבים שנתקעו בשלוליות מים גדולות ופינו ילדים מגן ילדים שהוצף. בכל אירועי ההצפות לא היו נפגעים. במד"א דיווחו גם על בית פרטי שהוצף ברחוב סעדיה גאון בעיר ועל אישה שחולצה לאחר שנלכדה בתוך שלולית מים גדולה ברחוב י.ל. פרץ. אישה אחרת חולצה לאחר שנלכדה ברכב בתוך שלולית ענק ברחוב אריה בן אליעזר. צוותי מד"א פינו לבית החולים גבר בן 56 שנפל עם הטקרטורון שעליו נסע לבור שנפער במדרכה במרינה בהרצליה.

הטרקטורון שנפל לבור שנפער במדרכה במרינה בהרצליה.צילום: יניב רפאל, תיעוד מבצעי מד"א

מעיריית הרצליה נמסר: "צוותים של העירייה פזורים בכל השטח ומסייעים איפה שאפשר. ראש העירייה משה פדלון נמצא כעת בנווה ישראל ומסייע לתושבים. הניקוזים פתוחים אבל עוצמות שבר הענן של דקות ארוכות של כמויות מאוד גדולות של משקעים לא מאפשרות את הקליטה של כמות המים האדירה ולכן איזורים נמוכים בעיר מוצפים".

"בשעה 4:00 בבוקר התעוררנו וגילינו שהבית מוצף – הסלון והמרפסת הסגורה שמשמשת כחדר", מספרת תושבת רחוב מבצע קדש בנווה ישראל, ענת כחלון, "ראיתי תמונות של מקומות אחרים שהיו בהן הצפות ומים של מטר ויותר. יש ברחובות אחרים בנווה ישראל דירות שהמים הגיעו להם עד הדלתות. במזל אצלנו זה רק 8-7 ס"מ והמצב שלנו עוד טוב. התקשרתי למוקד העירוני ותוך שתי דקות הם הגיעו ובדקו שאנחנו לא צריכים חילוץ והציעו לעזור בגריפת המים. אנחנו כל היום גורפים עם המגב ומוציאים את המים ומחליפים קערות ודליים. ברוך השם שלא קרה כלום לא בנפש ולא בגוף של בן אדם. כל הכבוד לראש העירייה שביום כזה יצא יחד עם מכבי האש ומסתובב בנווה ישראל וששלח ישר אנשים אלינו שבאו לבדוק אם צריך עזרה. אני ממש מודה לו".

צפו בסרטונים (באדיבות עמוד הפייסבוק הרצליה העיר שלי):

הצפה ברחוב י.ל פרץ בנווה עמל. צילום הילה מדינה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר