צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תושב הרצליה תקף את בת זוגו בנוכחות בנה בן ה-10: "אני ארצח את אמא שלך"

החשוד בן 40 תושב העיר תקף את בת זוגו בכמה הזדמנויות. במקרה אחד אף איים לרצוח אותה מול בנה

פורסם בתאריך: 28.8.21 13:04

כתב אישום הוגש נגד תושב הרצליה בן 40, על תקיפת בת זוגו בנוכחות בנה הקטין ועל אירועי אלימות נגד הבן. המשטרה פתחה לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת תלונה בגין אלימות כלפי אישה, בנוכחות בנה בן ה-10, על ידי בן זוגה. מחקירת משטרת תחנת גלילות, התברר כי החשוד, תושב הרצליה בן 40, תקף את הקורבן ושפך עליה כוס מים ובהמשך, בנוכחות בנה, דחף אותה פעם אחר פעם ברחבי הדירה תוך כדי שהוא פונה לקטין ואומר לו: "זה מה שהולך לקרות. אתה רוצה לראות את זה? אני לא רוצה שתראה את זה".
בהמשך, החשוד המשיך להכות במשך זמן ממושך בכל חלקי גופה של הקורבן כשהוא מאיים עליה: "את לא מבינה שאני אהרוג אותך", וכל זאת על רקע חשדו של החשוד, כי הקורבן בוגדת בו.
עוד העלתה חקירת המשטרה, כי יממה קודם לכן, בעקבות אירוע אלים נוסף שבעקבותיו שוטרים הגיעו לדירת החשוד והקורבן, החשוד איים על הקטין כשהוא אומר לו: "אם עוד פעם תגיע משטרה… אני ארצח את אמא שלך ולא תהיה לך אמא".
חוקרי תחנת גלילות הצליחו לקשור את החשוד לאירועי אלימות נוספים, נגד הקורבן ונגד בנה הקטין ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א. השבוע הגישה יחידת התביעות של המשטרה נגד החשוד כתב אישום חמור המכיל 6 אישומים בעבירות אלימות. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שיבושם לכם!

    לא מאמין לאף מילה של הסיפור הזה! לכל ריב יש סיפור מאחור נא לספר את כול הסיפור! ואת ההקשר!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר