טקס פתיחת אולם הספורט על שם צחי פישביין זל צילום דובורת העירייה

נחנך אולם הספורט על שם צחי פישביין

פישביין ז"ל היה טייס קרב בחיל האוויר, הוא נפטר מדום לב בדצמבר 2015, במהלך ריצת בוקר. לאורך השנים שם פישביין ז"ל דגש על קידום הספורט בקרב ילדים, בני נוער ואנשים עם מוגבלות

פורסם בתאריך: 19.12.21 08:56

טקס פתיחת אולם הספורט החדש 'בית צחי', ע"ש צחי פישביין ז"ל, במתחם חט"ב 'זאב', התקיים ביום שישי, בהשתתפות בני משפחתו של פישביין, אורחים נוספים, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון וסגניו. במהלך הטקס העניק פדלון את מפתח אולם הספורט ומפתח העיר לוורד פישביין, אשתו של צחי ז"ל. האולם החדש ישמש את תלמידות ותלמידי ביה"ס בשעות הלימודים, ואת הקהילה. האולם נבנה בהשקעה של כ-30 מיליון ש"ח, והוא מתפרש על פני שטח של כ-2,000 מ"ר. האולם מכיל מגרש כדורסל, כדוריד וכדורעף, מתקני ספורט, חדרי כושר, מתחמי חוגים, חדרי ספח וטריבונה ל-280 מקומות ישיבה.
במפלס התחתון של האולם נמצא חניון המכיל 50 מקומות חניה.

צחי פישביין ז"ל התגורר בהרצליה, היה טייס קרב בחיל האוויר ורואה חשבון בהשכלתו. הוא כיהן בהתנדבות כיו"ר הטוטו ולפני כן ניהל את רשת אופיס דיפו. הוא נפטר מדום לב בדצמבר 2015, במהלך ריצת בוקר. לאורך השנים שם פישביין ז"ל דגש על קידום הספורט בקרב ילדים, בני נוער ואנשים עם מוגבלות ונאבק למען מיגור האלימות במגרשי הספורט. הוא הקדיש מזמנו בסיוע לתלמידים בחטיבת זאב שהתקשו בלימוד מתמטיקה.

 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר בטקס: "העשייה הציבורית העשירה של צחי פישביין ז"ל איפיינה אדם ערכי, שראה חשיבות מיוחדת בתרומה לחברה, וברוח זו הוא נתן ערך מוסף לכל תפקיד שמילא. ריצת הבוקר שבה קיפח את חייו קטעה מסלול חיים מופלא של אדם נדיר, המהווה מודל עבור כולנו. ועתה, אולם הספורט שקרוי על שמו, ישמש אלפי ספורטאיות וספורטאים, בדיוק כמו שהוא חלם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר