צילום אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

סייעות יוכלו להצטרף לקבוצת כוננות ולקבל תוספת לשכרן

העירייה מציעה לסייעות להיות בכוננות בימים בהם הן אינן עובדות ולקבל תוספת שכר רגיל עבור כל שעת כוננות ותוספת שעות נוספות עבור כל שעת עבודה בפועל בימי הכוננות

פורסם בתאריך: 20.1.22 17:01

עיריית הרצליה מנסה למצוא מענה למצוקת הסייעות, עם מתן תמריץ לסייעות להיות בקבוצת כוננות בימים בהן הן לא עובדות ובכך להגדיל את הכנסתן. במידה וסייעת תבחר להצטרף לקבוצה זו היא תתוגמל בשעות כוננות במשכורת, בעבור היערכותה לפעול ביום החופשי שלה. עצם הצטרפותה לקבוצה תזכה את הסייעת בתוספת לשכר הרגיל, כאשר כל יום כוננות יזכה אותה ב-8 שעות כוננות בשכר ועד 32 שעות בחודש. העירייה מתחייבת שלא להפעיל את הסייעות יותר מפעמיים בחודש – אלא אם היא ביקשה אחרת. במידה והסייעת תופעל ביום החופשי שלה, היא תקבל שכר שעות נוספות ביום זה (במקום שכר הכוננות הרגיל).

על כל שעת כוננות הסייעת זכאית לתעריף השעתי שהיא משתכרת בעבודה. ברגע שהיא עובדת שעות נוספות, כלומר מבצעת את הכוננות, אזי בשעתיים הראשונות היא מקבלת 125 אחוז ולאחר מכן 150 אחוז. אם ישנן סייעות שלא עובדות במשרה מלאה, הן יקבלו על שעת עבודה בכוננות את אותו שכר שהן זכאיות לו בעבודה, כאשר השכר משתנה לפי ותק העבודה.

 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני קורא למשרדי הממשלה לשמוע את זעקתנו ואת זעקת ההורים והילדים, ושיפנימו כי מדובר במצוקה אמיתית וקשה, אליה נקלעה מערכת החינוך כולה".

מנכ"ל העירייה, אהוד לזר: "נושא מצוקת הסייעות נמצא בראש סדר העדיפויות של העירייה ואנו פועלים בכל המישורים כדי למצוא פתרונות טובים ויצירתיים. קבוצת הכוננות שהקמנו נועדה לעודד את הסייעות הקיימות לסייע לנו במצב של מחסור בכוח אדם, ודרך כך ליהנות מתוספת שכר".
לפרטים והרשמה לקבוצת הכוננות, ניתן להיכנס לאתר העירוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר