חגיגות עצמאות בהרצליה, צילום דוברות העירייה

חגיגות עצמאות 2022 בהרצליה: ללא מופעי זיקוקים

מ', אב לצעיר נכה צה"ל מהאזור, בירך על ההחלטה ואמר: "חמש דקות של זיקוקים יכולות להרוס טיפול של שנה שלמה בהלום קרב". החגיגות בהרצליה יהיו גם השנה במוקדים קהילתיים

פורסם בתאריך: 7.2.22 12:41

לקראת יום העצמאות שיצוין השנה בתחילת חודש מאי, החליטה עיריית הרצליה כי החגיגות ייערכו ללא מופעי זיקוקים, וזאת בעיקר מתוך התחשבות בהלומי קרב, אך גם בעלי חיים ובאיכות הסביבה.

בעיריית הרצליה מציינים, כי בעקבות התגובות לחגיגות העצמאות 2021, הוחלט בעירייה לקיים גם השנה את חגיגות יום העצמאות בקונספט של מתחברים לקהילה. החגיגות יתקיימו בכ-20 מוקדים קהילתיים, בתמהיל מגוון שמותאם לכלל הגילים והמגזרים. בימים אלה בוחנת העירייה חלופות למופעי הזיקוקים.

 

מ', אב לצעיר נכה צה"ל מהאזור, בירך על ההחלטה ואמר: "חמש דקות של זיקוקים יכולות להרוס טיפול של שנה שלמה בהלום קרב. אפשר לחגוג עצמאות גם בלי הפיצוצים הנלווים שהם איומים", הוא אומר. לדבריו, רעש מכל סוג יוצר טריגר אצל בנו, המעורר את פוסט הטראומה ממנה הוא סובל בעקבות הלחימה בצוק איתן, בה נפצע וחלק מחבריו נהרגו. "סוגי הרעשים שיוצרים טריגר הם רבים ומשתנים – מסירנה של אמבולנס, דרך קולות מסויימים של בעלי חיים ועד קפצונים בפורים. לפחות ביום העצמאות יש פתרונות. אין צורך לפגוע ואפשר לכבד את אותם אלה שבזכותם יש לנו חיים פה במדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר