צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

גן הילדים לא יפוצל, ההורים מאיימים בשביתה

חברת טומשין המפעילה צהרונים בגני העירייה הודיעה כי בגלל מחסור בכוח אדם לא יפוצל גן דליות חצב. בתגובה הודיעו ההורים כי ישבתו החל מיום א'

פורסם בתאריך: 1.11.17 16:10

הורים לילדים בגן דליות חצב הודיעו כי ישביתו את פעילות הגן אם הצהרון שבגן לא יפוצל. בישיבה של ועדת יול"א שהתקיימה היום (רביעי), הודיעה חברת טומשין, המפעילה צהרונים בגני עיריית הרצליה, כי חסרים לה אנשי צוות כדי לפצל את הגנים.

לפני שלושה שבועות התקיימה ישיבה בנוגע לפיצול הצהרונים בגני העירייה ונקבע כי גן דליות חצב בנווה עובד יפוצל עד 1.11 מכיוון שיש בו ארבעים ילדים שממשיכים לצהרון. מנכ"ל טומשין, גדי מלובצקי, התחייב אז לעשות הכל כדי לתת פתרון עד לתאריך האמור, אך כאמור היום הודיע כי הפיצול לא יתרחש, וכי ישנם גנים אחרים שיקבלו אנשי צוות לפני גן דליות חצב.

 

סגן וממלא מקום יו"ר ועד ההורים העירוני ליאור לזר, הגיב בחריפות: "לא ייתכן שיהתלו ככה בהורים ובילדים. מבטיחים הבטחות וכאשר מגיע מועד מימושן, מגלים שהן ריקות מתוכן. חבל שככה דברים מתנהלים. אדרוש דיון בהול אצל המנכ"ל כדי שההורים יקבלו את המגיע להם".

ביום חמישי יתקיים דיון אצל מנכ"ל עיריית הרצליה, בנוכחות נציגי חברת טומשין וועדת יול"א. הורים לילדים בגן הודיעו כי אם לא תצא בשורה מהישיבה, יפתחו בשביתה החל מיום ראשון הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר