מייק אפווברהה מול הפועל ירושלים. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה בכדורסל
מייק אפווברהה מול הפועל ירושלים. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה בכדורסל

גורקה: "זה חוק מרפי, כל הדברים הקטנים הולכים נגדנו"

למרות שהציגה יכולת טובה בשלושת הרבעים הראשונים, מכבי הרצליה הפסידה 90:78 להפועל ירושלים והמאמן מאוכזב. בכורה מוצלחת למייק אפווברהה עם 17 נקודות

פורסם בתאריך: 23.11.17 13:59

למרות יכולת לא רעה וקרב צמוד לרוב אורך שלבי המשחק, בני הרצליה רשמה ביום ראשון הפסד ליגה ביתי נוסף, הפעם 90:78 להפועל ירושלים. ג'ף אדריאן בלט עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, בעוד שמייק אפברהה קלע 17 נקודות במשחקו הראשון בקבוצה. "בשלושת הרבעים הראשונים היינו בתוך השטף של המשחק, אבל בפתיחת הרבע הרביעי היו לנו התקפות לא טובות ויצאנו קצת מהשטף", אמר מיקי גורקה. "נתנו להם לקלוע סלים קלים. היו לנו שוב יותר איבודים מאסיסטים ולירושלים היו כמה סלים גדולים שניצחו את המשחק".

המאמן התייחס למשחק ההגנה של קבוצתו, לאחר שספגה 90 נקודות בביתה: "כשאתה מקבל תשעים נקודות אתה לא יכול לנצח. זה נובע מאיבודי כדור, והיו לנו 17 כאלה נגד ירושלים. יש לנו בעיה של קשיחות. הרבה פעמים אנחנו בבעיה באחד מול אחד. במקום להתחיל את הרבע הרביעי ביתרון של חמש נקודות, קיבלנו שלשה משום מקום. בדרך כלל כשדברים לא הולכים, הם לא הולכים עד הסוף, זה חוק מרפי וזה כל פעם מוכיח את עצמו מחדש. כל הדברים הקטנים גם הולכים נגדנו. יש כאן קבוצה טובה ואני אומר את זה מתחילת העונה, זה אומנם לא נראה טוב כרגע אבל אני בטוח בסגל שלי ואני משוכנע שאחרי הפגרה ייראו הרצליה אחרת".

בעקבות פגרת הנבחרת, משחקה הבא של הרצליה יתקיים רק ב-4.12, כשתארח את גלבוע/גליל. הקבוצה הודחה ממפעל היורופקאפ ותקיים עוד משחק אחד לפרוטוקול, בעוד שבועיים בבית מול שרלרואה הבלגית. טים קמפטון ג'וניור הפצוע ימשיך לקבל טיפולים במהלך הפגרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר