מייק חכים. צילום עזרא לוי
מייק חכים. צילום עזרא לוי

חכים: "אני מקווה שעד שהדברים יעבדו לנו, כבר לא יהיה מאוחר מדי"

אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה, השוער מבין שחייב להגיע שינוי במהרה: “אנחנו מגיעים לכל משחק ובטוחים שהפעם יהיה שינוי ואיכשהו דברים מתפקששים לנו בדרך”

פורסם בתאריך: 29.11.17 13:26

ההפסד של מכבי הרצליה ביום שני להפועל פתח תקוה וההתבססות של הקבוצה במקום האחרון בטבלת הלאומית, יצרו אווירה לא פשוטה במועדון. “דברים לא הסתדרו לנו, קיווינו לצאת לפחות בתוצאת תיקו, אבל נשרק נגדנו פנדל שלא היה וזה מה ששבר אותנו”, אמר השוער מייק חכים. “השחקנים רוצים, זאת לא הבעיה. אין בעיה אחת עיקרית בקבוצה, זה לא הגנה, קישור או התקפה. הבעיה היא אצל כולנו”.

על האווירה בקבוצה נוכח הפתיחה החלשה של העונה אמר השוער: “אנחנו עובדים קשה ומנסים לצאת מהמצב הזה. אני תמיד אופטימי ולא מרים ידיים. אני מאוד מקווה שכולם יהיו עם הראש למעלה ויאמינו. גם אם יש כאלו שלא מאמינים אנחנו נדאג שהם ירימו את הראש. שחקנים מתוסכלים ולא יודעים איך להסביר את המצב. אנחנו מגיעים לכל משחק ובטוחים שהפעם יהיה שינוי ואיכשהו דברים מתפקששים לנו בדרך. גם המזל לא פעל לטובתנו”. על החיבור של השחקנים למשה סיני אמר חכים: “משה איתנו חודש וחצי ואני מאמין שכולם כבר מחוברים אליו מבחינת הבנת משחק, אני מקווה שעד שהדברים יתחילו לעבוד לנו לא יהיה כבר מאוחר מדי. אנחנו קודם כל צריכים לא לספוג. עשו שינוי בקבוצה והביאו מספר שחקנים ומי שהגיע לקבוצה צריך לתרום את החלק שלו ולנסות להוציא את העגלה מהבוץ”.

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהאווירה כרגע בהרצליה די ירודה. “לכולם ממש קשה המצב הזה”, אמר ערן רוזנבאום. “מצב הרוח לא טוב. זו הפרנסה שלנו ואנחנו רוצים כבר לצאת מהמצב הזה. מול פתח תקוה קיבלנו פנדל משום מקום והמשחק הלך לנו. המצב באמת קשה מאוד. יש לנו שחקנים בקבוצה שעברו לא מעט בכדורגל, אנחנו עדיין מתחברים אחד לשני ורואים שיש לנו עמידה טובה, נחישות ואגרסיביות.

המחליפים והשחקנים שלא שיחקו במשחק האחרון קיימו ביום שלישי משחק אימון נגד ניר רמת השרון והפסידו 3:2. את השערים להרצליה כבשו רן רול וריף מסיקה. המנודים של הקבוצה בר מנקר, איציק כהן ואיתי טואף ממשיכים לא להתאמן באופן מלא עם שאר שחקני הסגל.

ביום שני תנסה הרצליה להשיג את הנקודות כשתתארח אצל עירוני ראשון לציון הלוהטת. “אני מאוד מקווה שנוכל לעצור את הרצף ונחזור עם טעם טוב הביתה”, התכונן חכים. “הם קבוצה מצוינת ומגיעים אחרי ניצחון ועם הרבה התלהבות”.
“אנחנו מגיעים בכל משחק על מנת לנצח ולעבוד קשה”, הוסיף רוזנבאום. “ברור שאנחנו במצב גרוע מאוד, יש פחות ביטחון, אבל אנחנו כרגע לא חושבים על זה בכלל. אני מקווה שנחבר כמה שיותר מהר שני ניצחונות רצופים ונצא מזה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר