משה סיני. צילום עזרא לוי
משה סיני. צילום עזרא לוי

לפחות יש נקודה: מכבי הרצליה סיימה ב-0:0 מול ראשון לציון

הקבוצה של משה סיני קטעה רצף של שלושה הפסדים, אך שוב לא הצליחה להבקיע ונותרה עמוק במקום האחרון בלאומית. ברק לביא הורחק בפעם השנייה תוך שבועיים

פורסם בתאריך: 4.12.17 21:25

מכבי הרצליה קטעה הערב (שני) רצף של שלושה הפסדים רצופים, כשסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול עירוני ראשון לציון, שהגיעה בכושר נהדר. הקבוצה של משה סיני סיימה משחק נוסף בלי כיבוש ומעבר למקום האחרון בטבלה היא גם עם יחס השערים הגרוע בליגה.

שתי הקבוצות הציגו משחק חלש, כאשר הצהובים כמעט ולא סיכנו כלל את השער, בעוד שהקבוצה של ניר ברקוביץ' הגיעה למספר הזדמנויות מועט. מי שקיבל הופעת בכורה בהרכב הוא השוער קורן דביר, בעוד שמייק חכים נשאר על הספסל לראשונה העונה, משיקול מקצועי. השוער הארגנטינאי מתיאס גאראבאנו שחתם בקבוצה, פצוע ולא היה בסגל.

"הודיעו לי אתמול שלא אפתח ואני מכבד את זה", אמר חכים בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "זאת החלטה מקצועית של המאמן, אני אעשה הכל כדי לעבוד קשה ולהוכיח שמקומי בהרכב במשחק הבא. השגנו נקודה חשובה".

בדקה ה-80 הורחק ברק לביא בכרטיס אדום ישיר, לאחר שכבר הורחק לפני שבועיים. הוא לא יוכל לשחק בשני משחקי הליגה הקרובים של הקבוצה.

הרכב:  גל דביר, עלאא ג'עפר, חוסה רודריגז, ברק לביא, רון אלקובי, מוחמד הנדי, ערן רוזנבאום, רז שטיין, יוסי שבחון, אביב סלם ורן רול.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר