רז שטיין. צילום: עזרא לוי

טובים השניים: שיימן וטלקר הובילו את הרצליה ל-1:3 על ת"א/רמלה

צמד המאמנים החדש של הקבוצה הוביל את הצהובים לניצחון ראשון מאז המחזור השמיני וליציאה מהמקום האחרון. רז שטיין כבש צמד, ריף מסיקה הוסיף

פורסם בתאריך: 15.12.17 18:10

 

כנראה שכל מה שמכבי הרצליה הייתה צריכה זה שהבעלים שלה יירד מהיציע אל הספסל. צמד המאמנים החדש של הצהובים, אריאל שיימן את עופר טלקר, רשמו היום (שישי) ניצחון 1:3 גדול בחוץ על בית"ר תל אביב/רמלה, שהוציא את הרצליה סוף סוף מהמקום האחרון בטבלה. נכון לעכשיו, רחוקים הצהובים ארבע נקודות בלבד מבני לוד, המדורגת מעל הקו האדום.

הבלם איתי טואף, שהיה ברשימת המנודים של משה סיני, פתח היום בהרכב. כבר בדקה ה-29 של המשחק הורחק דניאל סולומון המקומי בכרטיס צהוב שני. אחרי 62 דקות נטולות שערים, רז שטיין קיבל כדור ברחבה, לא התבלבל והעלה את הרצליה ל-0:1. ארבע דקות מאוחר יותר קיבל דור ז'אן מתנה מהגנת הצהובים וכבש את השיוויון.

חמש דקות לסיום, רז שטיין כבש את השני שלו בבעיטה נהדרת מ-25 מטרים. עמוק בתוך תוספת, עימות פיזי בין שחקני הקבוצות הסתיים בכרטיס האדום לסהר חסון מבית"ר ת"א/רמלה ופנדל לזכות הרצליה, אותו ניצל ריף מסיקה כדי לקבוע 1:3.

קשר קולומביאני בשם ראול מורנו אספרייה, ששיחק תחת עופר טלקר בהפועל נצרת עילית, חתם בקבוצה אתמול ועלה היום כמחליף במקומו של אליאור משלי שנפצע.

הרכב: מייק חכים, מוחמד הינדי, איתי טואף, חוסה רודריגז, עלא ג'עפר, ערן רוזנבאום, אביב סלם (70, איברהים ספורי), יוסי שבחון (70, ריף מסיקה), רז שטיין, רן רול, אליאור משלי (ראול מורנו אספרייה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר