מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
מפעל טבע בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

הצעה: עובדי "טבע" המפוטרים ייקלטו בחברות הייטק בהרצליה

חבר המועצה צבי וייס מציע כי חברות הפועלות באזור התעשייה בעיר יקלטו חלק מהעובדים שפוטרו מענקית התרופות הקורסת

פורסם בתאריך: 20.12.17 20:00

חבר מועצת העיר, צבי וייס, מציע לייצר פתרון למפוטרי חברת 'טבע' תושבי הרצליה ולהגיע להסדר עם חברות הייטק בהרצליה לקליטת העובדים שפוטרו.

ההודעה של חברת 'טבע', ענקית התרופות הישראלית שהייתה בעבר לאחת החברות הישראליות המצליחות בעולם, על פיטורי אלפי עובדים, תהדהד ככל הנראה בכל רחבי הארץ ובין היתר גם בהרצליה. על כן, בישיבת הנהלת העיר אשר דנה על תכניות פיתוח באזור התעשייה בהרצליה, הציע חבר ההנהלה ומועצת העיר, צבי וייס, כי ראש העיר ומנכ"ל העירייה יפנו לחברות המובילות והמתפתחות באזור התעשייה, בינהן 'אפל' ו'מייקרוסופט', בבקשה לקלוט חלק ממפוטרי טבע שהינם תושבי העיר.

צבי וייס. באדיבות דוברות עיריית הרצליה

צבי וייס. באדיבות דוברות עיריית הרצליה

"בין 1,700 ממפוטרי מפעל 'טבע' ישנם בוודאי תושבי הרצליה", מסביר וייס. "עיריית הרצליה ואגף ההנדסה בעירייה פועלים רבות לקידום תכניותיהם ובקשותיהם של חברות מובילות בתחום ההייטק. חברות אלה, וחברות רבות נוספות מבקשות להשתלב ולהתפתח באזור התעשייה מהמבוקשים בארץ. לאור המשבר הקשה הפוקד את חברת 'טבע', ובמיוחד את המשפחות שנפלטות ממקום עבודתם, ישנה חשיבות רבה שחברות אלו ישתלבו במאמץ לקלוט חלק מהעובדים שהם תושבי העיר ושיש ביכולתם והכשרתם המקצועית להיקלט במסגרות מפעלים אלו".

וייס מציע את הרעיון גם לערים נוספות ברחבי הארץ: "חשוב שחברות מצליחות ברחבי הארץ יאמצו הצעה זו, וכל אחת תקלוט עשרות בודדות של מפוטרי 'טבע' בעירו. הדבר יציל משפחות רבות שנקלעו למצוקה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר