GetMoving

עוברים דירה בהרצליה? ככה תמצאו שירותי הובלות

פתחו מכרז הובלות בהרצליה עוד היום ותוכלו לחסוך בזמן יקר, בכסף ובמאמצים. אתר GetMoving הוקם על מנת לעזור לכם למצוא שירותי הובלות בסביבתכם ובכך לסייע לכם לעבור את המעבר בקלות וביעילות.

פורסם בתאריך: 31.1.18 09:24

בין אם חתמתם על חוזה שכירות ובין אם על חוזה רכש עבור בית חדש, עברתם את החלק הקשה. אולם אם חשבתם שבכך נגמרו האתגרים, קחו בחשבון שגם מציאת שירותי הובלה היא לא טיול בפארק, מדובר במשימה חשובה אשר יש להקדיש לה מחשבה וזמן רב. בעוד שההתחלה החדשה בבית החדש הנה מאוד מרגשת, עליכם גם להיות מוכנים למעבר שיבוא לפניה. לא פעם מדובר בתהליך אשר מלווה באתגרים רבים, רובם ככולם נובעים מחברת ההובלה עצמה. כאשר השוק פרוץ ואין פיקוח אין זה מפתיע ששומעים על מקרים מצערים כמו מחירים מופקעים, תוספת למחיר שנקבע, עיכובים ואי עמידה בזמנים ומיני הפתעות שמהן כל אחד היה רוצה להימנע. פתחו מכרז הובלות בהרצליה

אתר חדש להשוואת מחירים בין חברות הובלה

בדיוק לנישה הזאת אתרGetMoving  שואף להיכנס תוך שמציע פתרון חדשני למדי: מערכת חכמה שמבצעת השוואת מחירים בזמן אמת באמצעות פתיחת מכרז חי. במכרז מתחרות כ- 200 חברות הובלה בפריסה ארצית. התהליך נעשה ממש מולכם כך שמובטחת שקיפות מרבית. כדי לפתוח מכרז בהרצליה למשל, עליכם להזין פרטים אישיים כמו כתובת נוכחית, יעד המעבר, תאריך ושעת ההובלה, לציין את פרטי התכולה שברצונכם להעביר עד לרמת הפרט הקטן ותוך התייחסות לשירותים מיוחדים (אם יש בהם צורך כמובן) ולהוסיף מספר טלפון וכתובת מייל, אליהם ישלח קוד אימות לפתיחת המכרז. ברגע שהתקבל הקוד יוצאים לדרך כאשר כל שנותר לכם לעשות הוא לחכות לקבלת הצעות מחיר מטעם חברות ההובלה.

החברה הנכונה יכולה רק לסייע לכם לצלוח את המעבר

על אף ולמרות האתגרים הטמונים בהזמנת חברת הובלות, לשירות זה יש יתרונות ובכוחם של המובילים לחלוק עמכם את המעמסה, תרתי משמע. חברה מקצועית פשוט יודעת כיצד להעביר רהיטים בצורה נכונה, תוכל להתמודד עם מכשולים כמו משקופי דלתות או מדרגות, ותסדר נכון את המשאית כדי לנצל את מרב המקום בחוכמה. כאשר שוכרים חברת הובלה מקצועית ומהימנה היא יכולה להקל על הלחצים והמתח הנפשי ובד בבד לחסוך לכם זמן יקר ומאמצים מיותרים. לכן כאשר אתר כמו GetMoving מרכז עבורכם תחת קורת גג אחת כ- 200 חברות מובילות בשוק אשר נבחרות בקפידה, חתומות של הסכם עבודה קפדני ומציעות מחירים סבירים, אתם יכולים להיות כמה שיותר רגועים.

השימוש בשירותי GetMoving מאפשר לכם לעבור דירה בראש שקט. בדיוק לשם כך הוקם האתר, כדי להקל עליכם את המעבר ולהפוך אותו לכמה שיותר פשוט ומהיר. חשוב לצין כי שירותיו אינם כרוכים בעלות, וכי המכרז מתבצע בשקיפות והתשלום מועבר ישירות לחברת ההובלה ללא דמי תיווך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר