שכונת סביוני גליל ים. צילום: שחר קהלני
שכונת סביוני גליל ים. צילום: שחר קהלני

עיריית הרצליה הוציאה צו הפסקת עבודה לפרויקט מחיר למשתכן

הצו ניתן למיזם של חברת רמי שבירו, על שלא עמדה בתנאים לקבלת היתר בנייה. "רמי שבירו": החברה החלה אך ורק בבדיקות קרקע וחפירה

פורסם בתאריך: 27.2.18 09:16

עיריית הרצליה הוציאה לאחרונה צו הפסקת עבודה נגד חברת הבנייה "רמי שבירו", הנוגע לפרויקט בנייה במתחם גליל ים. לפי העירייה, החברה לא עמדה בתנאים הנדרשים כדי לקבל את היתר הבנייה הנחוץ. בחרה טוענים כי העבודה במתחם נעשתה כחלק מבדיקות קרקע מקדימות, ולא יותר.

פרויקט הבנייה שלגביו הוצא צו הפסקת העבודה הוא במסגרת "מחיר למשתכן", וכולל 276 דירות, מתוכן מיועדות 221 דירות לשיווק במחיר מוזל המיועד לרוכשי דירה ראשונה. הפרויקט עתיד לכלול שישה מבנים בני 12 קומות. הוצאת צו הפסקת העבודה נעשתה לאחר שבימים האחרונים התלוננו זוכי "מחיר למשתכן" על חוסר ודאות לגבי לוחות הזמנים בפרויקט, על רקע עבודות פיתוח ותשתית שאמורות להתקיים באזור. בין היתר, בכנס הסברה שנערך לאחרונה התברר לזכאים כי לפי סעיף בחוזה, יכולה החברה לפיתוח הרצליה לפנות את הקבלן מהשטח לתקופה של עד 18 חודשים, על מנת להשלים את עבודות הפיתוח.

 

עיכובים אלו מגיעים זמן לא רב לאחר שרבים מזוכי מחיר למשתכן בפרויקט "סביוני גליל ים" הסמוך, אותו בונה חברת "אפריקה ישראל", בחרו לוותר על זכותם לרכישת הדירה, זאת בשל תלונות על איכות בנייה ירודה וליקויים שגילו בתכנון הדירות.

מחברת "רמי שבירו נמסר בתגובה: "החברה שילמה את היטל ההשבחה ואגרות הבנייה במלואם. בשלב זה החלה אך ורק בבדיקות קרקע וחפירה בלבד ובסיכום עם החברה הכלכלית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר