מנהלת תיכון הנדסאים אורית רוזן מחזיקה בתעודה יחד עם מנהלת החינוך העל יסודי חגית אבירם, מפקחת ביה"ס מירית שפירא ונציגי הצוות החינוכי של התיכון. צילום: עיריית הרצליה
מנהלת תיכון הנדסאים אורית רוזן מחזיקה בתעודה יחד עם מנהלת החינוך העל יסודי חגית אבירם, מפקחת ביה"ס מירית שפירא ונציגי הצוות החינוכי של התיכון. צילום: עיריית הרצליה

תיכון הנדסאים הרצליה במקום השני בארץ בהישגי למידה

בית הספר זכה לדירוג המכובד לאור מספר התלמידים בעלי תעודת בגרות מדעית טכנולוגית איכותית בשנת הלימודים שעברה

פורסם בתאריך: 28.2.18 08:53

הישג לתיכון הנדסאים הרצליה: ביה"ס דורג במקום השני בארץ לאור הישגים יוצאי דופן ומספר התלמידים המסיימים בתעודת בגרות מדעית טכנולוגית איכותית בשנת הלימודים תשע"ז. ההכרזה על המיקום הגבוה הייתה בכנס שהתקיים בתחילת השבוע בירושלים וזאת במסגרת תכנית "עתודה מדעית טכנולוגית" (עמ"ט) של משרד החינוך.

עתודה מדעית טכנולוגית הינה תכנית מצוינות יוקרתית, אשר הציבה את היעד של העלאת מספר התלמידים המסיימים מתמטיקה 5 יח"ל ושני מקצועות מדעיים/טכנולוגיים מוגברים. תלמידי התכנית מקבלים בסיום לימודיהם התיכוניים תעודת בגרות מדעית טכנולוגית איכותית, אשר פותחת בפניהם דלתות רבות בצה"ל, באקדמיה ובהמשך הדרך.

התוכנית פועלת בכ-280 בתי ספר ברחבי הארץ וכוללת כ-40,000 תלמידים מכיתות ז' ועד י"ב ומהווה שינוי מגמה חיובי בבחירת המקצועות המדעיים והטכנולוגיים בבתי הספר.

בחודש אוגוסט נכלל תיכון הנדסאים הרצליה ברשימת 285 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תשע"ז בתחום הערכי, החברתי והלימודי. תיכון הנדסאים דורג בקבוצת האיכות הגבוהה ביותר (מבין ארבע קבוצות), מה שזיכה את המורים ואנשי ההוראה בבית הספר במענק מיוחד בסך 8,285 שקלים, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

 

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר "ברכות לתיכון הנדסאים. זהו הישג מרשים ובעל חשיבות הן ברמה העירונית והן ברמה הארצית, שכן התלמידים מהווים עתודה למנהיגות בתחומי המדע והטכנולוגיה".

סגנית ראש עיריית הרצליה הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה "מערכת החינוך העירונית הציבה לעצמה יעד להוביל במספר הבוגרים שמשלימים בגרות מדעית טכנולוגית בהיקף מוגבר. אני גאה בתוצאות שהשגנו עד היום ומברכת את תיכון הנדסאים על הצטיינותו היתרה בתחום זה".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, אמר "זוהי תעודת כבוד לתיכון הנדסאים ולמערכת החינוך העירונית שלנו, המעודדת לימודי מדעים וטכנולוגיה יחד עם טיפוח מצוינות, סקרנות וחשיבה מחוץ לקופסה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתור בית ספר שכל הזמן מתלונן על זה שהוא לומד זמנית בקרוואנים אתם מצליחים ואפילו מאוד.
    אז אולי הלימודים הזמנים עד שהכיתות ישופצו עושים טוב לתלמידים.
    וברצינות.
    בית הספר להנדסאים התקבל בזרועות פתוחות על ידי הרצליה אחרי שנסגר על ידי אוניברסיטאות תל אביב.
    הנהלת בית הספר מסננת רק מצטיינים, מרוקנת את התיכונים מהמצטיינים ומטילה את כל האחריות החברתית של החינוך הציבורי לפתחי התיכונים בצורת כיתות מבר ואתגר.
    הגיע הזמן לאמר די לכפיות הטובה , לתלונות על כל נפילת תריס ולאמר לתיכון הנדסאים שהגיע הזמן לפתוח אצלכם כיתות מבר ולאפשר חינוך טכנולוגי גם לכאלו שאינן מצטיינים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר