כרזת ההצגה "אמי הגנרלית"
כרזת ההצגה "אמי הגנרלית"

ציפי שביט כאמי הגנרלית, טיולים באפולוניה, וילנסקי וארגוב בסופ"ש בהרצליה

ועוד מחכים לכם סיור צפרות בפארק הרצליה וליינים מבטיחים בפאבים, בשבוע אחרון של חמץ

פורסם בתאריך: 23.3.18 08:33

אמי הגנרלית, גרסת 2018

ציפי שביט בתפקיד אמא דאגנית, חרדתית ואמיצה, המגיעה ליחידה הצבאית שבחרמון כדי להביא לבנה החייל אוכל ביתי. סגן גבי נבוך ומבולבל מהתזמון הגרוע של אמו ומפקיד אותה אצל הש"ג, אזולאי. מה שנראה כמו התחלה של יום רגיל, הופך במהרה ליום מלא בטעויות כשהאם משתלטת על היחידה ונקלעת בטעות אל קו האויב.

הפקה חדשה למופע שהיה שלאגר בשנות השבעים בכיכובה של גאולה נוני, ואף עובד לסרט מצליח.
"אמי הגנרלית". מוצאי שבת ב-21:00, כרטיסים: 129 שקלים.

הסיפורים של אפולוניה

בימי שישי הקרובים ייערכו בגן הלאומי סיורים מודרכים שיספרו את סיפורה המרתק של אפולוניה

רשות הטבע והגנים חושפת את הגן הלאומי אפולוניה לציבור. בכל יום שישי בחודשים מרץ ואפריל יתקיימו סיורים למבוגרים באפולוניה שיעברו על מצוק הכורכר הצופה אל הים בצפון הרצליה. מדריכי רשות הטבע והגנים יטיילו אתכם לאורך המצוק אל המבצר הצלבני ויספרו את סיפורו המרתק של האתר לאורך התקופות.

ב-10:00 ייצא סיור לדוברי עברית, ב-12:00 סיור לדוברי אנגלית. אוזניות לכבדי שמיעה יינתנו ללא תשלום למבקשים. בתאריכים 23.3 ו- 27.4 הסיורים יונגשו למתקשים בהליכה ולכיסאות גלגלים.

ובשבת ייערך באפולוניה סיור "צומחים על המצוק". הסיור ינוע על מצוק הכורכר בסמוך למבצר, שבעונה זו נצבע ירוק ונראה מרשים במיוחד לנוכח הגלים הערים בים. הציבור מוזמן להכיר מקרוב את ההיסטוריה של העיר הצלבנית המפוארת ששכנה במקום, וגם לשמוע על מגוון הצומח המאפיין את רכס הכורכר שצריך להתמודד עם תנאים קשים של רוחות, מליחות ועוד.

שבת 24.3, בשעות 11:00, 13:00. ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

גן לאומי אפולוניה. צילום דורון ניסים

גן לאומי אפולוניה. צילום דורון ניסים

מופע משירי סשה ארגוב ומשה וילנסקי

משירי שני המלחינים מהבולטים בזמר העברי, חתני פרס ישראל. משה וילנסקי הושפע עמוקות מהזמר התימני ותרבות המזרח אותה פגש בארץ ישראל אליה עלה ב-1932, ניסח את החיבור המוזיקלי בין התרבויות שנים רבות לפני שהדיון התרבותי והבין-גזעי הפך בן-בית בסלון הישראלי. הוא העניק נוף ים-תיכוני לשירי יעקב אורלנד ונתן אלתרמן, גילה וטיפח את שושנה דמארי והלחין שירים מוכרים רבים כמו כלניות, היו זמנים, הרועה הקטנה מהגיא, סתיו, ובכל זאת יש בה משהו.סשה ארגוב פעל פעולה הפוכה, והביא את תרבות המערב המכופתרת והמעונבת אל התרבות הצברית הפרועה והלא ממש אצילית שהתפתחה בארץ. הוא הלחין מעל אלף שירים, רבים הפכו ללהיטים מוכרים ואהובים: דינה ברזילי, הוא לא ידע את שמה, אהובתי לבנת צוואר, בין ברושים, ככה סתם, יוסי ילד שלי מוצלח, חופשה באדום, כשאור דולק בחלונך, וזו רשימה חלקית בלבד.

שירה: קרן הדר, אייל חביב ואמנים אורחים. מנחה: יואב גינאי. ניהול מוסיקלי: גבי ארגוב.

משירי ארגוב ווילנסקי. היכל אומנויות הבמה, יום שישי ב-21:30. כרטיסים החל מ-119 שקלים.

סשה ארגוב צילום חנניה הרמן לע"מ

סשה ארגוב צילום חנניה הרמן לע"מ

דיקלה במופע אינטימי

הרצאה פותחת : לינור אברג'יל – "סיפור חיי"

שתי נשים על במה אחת עם סיפורים ושירים המציגים את סיפורי חייהן. לינור אברג'יל תספר על הדרך מילדותה בנתניה דרך בית הספר למשחק בית צבי, הזכייה בתואר "מיס עולם", המועמדות לפרס האמי, והאסון שאירע לה באיטליה.

הזמרת דיקלה היא אחת מהיוצרות הבולטות במוזיקה הישראלית שכותבת, מלחינה ומפיקה את אלבומיה. בערב זה תגיש דיקלה בליווי הרכב טריו את להיטיה הגדולים בעיבודים אינטימיים מיוחדים. בין השירים במופע: "שבע בערב", "הוא כותב לי מאמי", "ואם פרידה", "אין עוד אהבה כזאת" ואחרים.

שישי, 23.3, פתיחת דלתות 12:30, תחילת מופע 14:30, מחיר 164 שקלים.

דיקלה. צילום: יובל אראל

דיקלה. צילום: יובל אראל

# סיור צפרות לכל המשפחה יתקיים בשבת בפארק הרצליה ויאפשר היכרות עם בעלי כנף הפוקדים את הביצה בלב השרון. ציפורים נודדות, ציפורי שיר ועופות מים מצויים בעונה זו בפארק. בסיור מחפשים אזורי קינון, מקשיבים לשירת הציפורים ולומדים על בעלי הכנף ואורחותיהם. נפגשים בשבת ב-09:00 ליד מתקן המשחקים המרכזי בפארק. ניתן להשאיל משקפות תמורת השארת תעודה מזהה (מספר המשקפות מוגבל).

פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין

פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין

# הצחוק יפה לבריאות, ותושבי הרצליה מוזמנים להרצאה "הומור ובריאות לחיים בריאים", במסגרת "שישי בריאותי חוויתי", אותה יעביר ד"ר שי ויסברג, מומחה לבריאות בהומור. "היכל בעיר", שישי ב-10:00, הכניסה חופשית.

דני רופ הבטיח שבת שמשית, וברומר 22 החליטו שהגיע הזמן לחגוג את האביב ואת בוא הימים החמים. בבר ההרצלייני ארגנו לכם מסיבת צהריים משוגעת במיוחד בשבת (24.3) בשעה 13:00, כולל שני הדיג'ייז LEIBO ו – ROY ASIAG שירימו את הקהל, וגם מסיבה לאחד והיחיד אבי סופר שחוגג באותו היום את קיומו.
אבי, שמענו שאתה חוגג!
"אני חוגג יום הולדת 32 ביחד עם סער לגזיאל, שהוא דיג'י והוא גם גיסי, ואנחנו חוגגים בשבת מסיבת יום הולדת ברומר, עם מתחם קיץ שאנחנו פותחים בחוץ. זה יהיה ממש מינגל ומסיבת צהריים באווירה קיצית שמחה".
ואיזה סגנון סער יתקלט?
"הוא לא! הוא חוגג ולא יתקלט. הבאנו במיוחד שני דיג'ייז לאירוע".

הזמרת דנה ברגר מגיעה לכבוש את הבמה באינגה בר בהרצליה, ביום שישי (23.3) בשעה 22:45, עם מופע אקוסטי שהכניסה אליו חופשית.
דודו צוויג, מה דנה תשיר?
"זה יהיה מופע אינטימי ומרגש בו היא תבצע את מיטב שיריה: "אהבה", "לומדת לעוף", "תוך כדי תנועה", "הנה באתי הביתה", "עד הקצה", "חמימות חולפת", "בא והולך", "שלח לי שקט", "מחכה לו" ועוד רבים וטובים, לצד שירים חדשים מאלבומה הבא אשר יצא בקיץ האחרון, לאחר גיוס המונים מוצלח מאוד".

בספריה בהרצליה רוצים שתגיעו לחגוג במוצ"ש (24.3) עם דיג'יי IDO M A, שיסגור לכם את השבוע, וגם ביום רביעי (28.3) עם ערב מסלולים עמוס מבצעים. מה מחכה לכם? אנשים יפים ואווירה שעושה חשק לזוז.

התגעגעתם? גם אנחנו! היאמה בהרצליה חוזרים לפעילות ומחכים לכם על קו החוף עם שמש, ים ובריזה טובה וגם קהל לקוחות נאמן שרק חיכה שהימה יחזור לפעילות.
נמרוד מרקובסקי, פרטים!
"התחלנו להריץ את המקום! ויש לנו גם תפריט שף חדש ומרגש לצד תפריטי קוקטיילים שרקחנו במיוחד לכבוד קיץ 2018. אתם מוזמנים להגיע החל מיום רביעי השבוע, לטעום ולהתרשם, כל יום החל מהשעה 19:00".

# בגרגא פיטיץ' בהרצליה רוצים לפנק אתכם עם נוהל מוצ"ש בו אתם נהנים ממבצע שאסור לפספס! מה בתפריט? שני המבורגרים, צ'יפס ובירה או פיצה ובירה, שניהם ב־45 שקלים. אז מה אתם בוחרים? אגב, למי שמחפש איפה לבלות בימי שני, כדאי להתייצב בגרגא, המקום בו ימי שני הם ללא תחתית ב־59 שקלים בלבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר