חגיגות המימונה בהרצליה. צילום: עיריית הרצליה

קו-לו-לו בפארק הרצליה, מחווה למייקל ג'קסון וסרט ביכורים לכוכב מהעבר

ליאור נרקיס יסלסל במימונה העירונית, בהיכל האומנויות יעלה מופע לזכר מלך הפופ, וסרטו הראשון של מייק בורשטיין כבמאי יוקרן בבכורה בסינמטק הרצליה

פורסם בתאריך: 8.4.18 07:16

הרצליה עושה קו-לו-לו
כמיטב המסורת תחגוג העיר הרצליה את חגיגות המימונה במופעי מוזיקה ומחול לכל המשפחה, ובמעמד ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, וחברי מועצת העיר. באירוע שיתקיים ביום ראשון, 8.4, בשעה 18:30 בפארק הרצליה, יופיעו הזמר ליאור נרקיס, הזמר והבדרן שמעון רגב ושי אוריאל שילווה בלהקה אנדלוסית, ולהקת שבעת הכוכבים. התושבים והאורחים יוזמנו להשתתף בטקס מימונה חגיגי, וייהנו מאוהל תלבושות בסגנון מרוקאי ומשתייה וכיבוד ממטעמי החג. האירוע מתאים גם למשפחות והכניסה כמובן חופשית.

ובמעבר חד, ביום ראשון בערב יתכנס הסלון הספרותי עם ד"ר רונית בועז סביב ספרו של הנס פאלדה, "השיבה לברלין", אודות ד"ר דול החוזר עם רעייתו לעירו לאחר המלחמה כדי להשתחרר מהתלות בסמים בעקבותיה ולהיפטר מרגשות האשמה. הספרייה הראשית, 20:00.

וביום שלישי, לקראת יום השואה, תערוך ד"ר רוחמה אלבג הרצאה אודות הסופר אהרון אפלפלד, ניצול שואה, ששילב ביצירתו הספרותית הענפה את זכרונותיו כילד ממלחמת העולם השנייה. בתחילת השנה נפטר אפלפלד בגיל 85. שני ב-20:00, מתנ"ס נוף ים. כרטיס: 35 שקלים.

צילום: Dave Brewer

צילום: Dave Brewer

מחווה למייקל ג'קסון: תיאטרון מחול אודיסאה (ארה"ב) היא להקת מחול ג'אז מסולט לייק סיטי (ארה"ב) שהגיעה לארץ עם מופע מחווה למייקל ג'קסון. מופע שכולו חגיגת מחול המשלבת קלאסי עם ג'אז, היפ-הופ וסטפס, ברוח מופעי הוודוויל וברודווי, עם הלהיטים הגדולים של מייקל ג'קסון. בהשתתפות 26 רקדנים. ימים שני ושלישי ב-20:30. כרטיסים החל מ-239 שקלים (גמלאי/נכה 150 שקלים).

זוכרים את מייק בורשטיין? כוכב סרטי "קוני למל" והזמר של ברבאבא ואחד מכוכבי עולם הבידור הישראלי בשנות השבעים ביים את סרטו הראשון שעולה השבוע בהקרנת בכורה בסינמטק הרצליה. קבלו את "אזימוט" של בורשטיין בן ה-72. הזמן: יוני 1967, היום האחרון של מלחמת ששת הימים. המקום: בסיס או"ם נטוש בסיני. שני חיילים, מצרי וישראלי, נקלעים אליו ומבינים שרק אחד מהם ייצא משם חי. או שמא ישנה דרך אחרת?
שחקנים: יפתח קליין, סמי שייח.
"אזימוט". שלישי ב-18:00,סינמטק הרצליה. בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם מייק בורשטיין ורות לבארי, תסריטאית ומרצה לקולנוע.

ולמחרת, הקרנת בכורה עולמית (!) לסרט "ניק קייב – שמיים רחוקים", המתעד הופעה של קייב ולהקת the bad seeds בקופנהגן. עיקר המופע מוקדש לאלבומו החדש, The Skeleton Tree, שבו הוא חולק את רגשותיו הסוערים בעקבות מות בנו. שימו לב: אורך הסרט 135 דקות. לפני ההקרנה תתקיים הרצאה של המוזיקאי דוד פרץ. רביעי, 20:30, סינמטק הרצליה

הרכב הפולק הישראלי "ג'יין בורדו", שאיך אפשר לא להתאהב בו, יופיעו בזאפה הרצליה ויתנו הזדמנות להתרפק על צליל הקאנטרי, ההרמוניות הקוליות, ההומור הדק וכל מה שהפך את הלהקה לאחד הדברים היפים במוזיקה הישראלית של השנים האחרונות. זאפה הרצליה, יום שלישי ב-22:00, פתיחת דלתות ב-20:15. כרטיס: 105 שקלים.

ג'יין בורדו. צילום: חן תמרי

ג'יין בורדו. צילום: חן תמרי

מפגש שיתוף הציבור בתכנית המתאר להרצליה יתקיים ביום שלישי ב"היכל בעיר" ויתמקד בשכונת "מעונות שרה. בהשתתפות ראש העיר משה פדלון ומהנדס העיר מייק סקה. שני, 19:00, "היכל בעיר".

ב"בר בעיר" יקרינו את המשחק השני במסגרת חצי גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לרומא . מוזמנים לצפות, להריע, לעודד ולפצח גרעינים בצוותא. תחילת המשחק ב-21:45, מומלץ להגיע קודם ולתפוס עמדה טובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר