חצר בית קינן. צילום: ליאור אורן, מנהל בית קינן
חצר בית קינן. צילום: ליאור אורן, מנהל בית קינן

בבית קינן מזמינים אתכם למסע מוזיקלי אל שנות השישים

פורסם בתאריך: 25.4.18 12:19

ב"בית קינן" פותחים את עונת הקיץ עם הרצאתו המוזיקלית של חנן דרורי, סמנכ"ל הייטק לשעבר שהמציא את עצמו מחדש והפך את שנות השישים למרכז חייו. נושא ההרצאה: "מסע מוזיקלי לשנות השישים".

עשור שנות השישים היא אחת התקופות המדוברות והידועות ביותר. מיטב הזמרים, זמרות ולהקות השאירו חותמם בתקופה זו לכל הדורות. מהפלטרס, אלביס פרסלי, קוני פרנסיס, פול אנקה ועוד רבים אחרים נשמעו וישמעו עוד הרבה זמן.

"מסע מוזיקלי לשנות השישים" הינה סידרה של הרצאות מוזיקליות אשר לוקחות את הצופה לטיול מוזיקלי מתחילת שנות השישים, בסביבות 1955, ועד לסוף התקופה בשנת 1969.

"המסע" מלווה בסרטוני וידאו מקוריים של הזמרים והסיפורים מאחורי הזמרים, הלהקות והשירים השונים. זה למעשה מסע נוסטלגי מהמם שמחזיר את הקהל לימים היפים ההם.

בהרצאה יועלו נושאים כמו איך התחיל ריקוד הרוק אנד רול, על שם מי נקרא השיר "דיאנה" של פול אנקה, מה עשו החיפושיות לאמריקאים, למה השיר "להתראות מריאן" של לאונרד כהן חותם את סיפור חייו ומה עשה השיר "בדרכי שלי" (My way) לקריירה של פרנק סינטרה ועוד.

 

 

חנן דרורי הוא איש הייטק שתוך כדי עבודתו החל לממש את אהבת נעוריו, מוזיקת שנות השישים, וביחד עם הידע הרחב שלו במחשבים וגרפיקה ממוחשבת החל לבנות אוסף של וידאו קליפים עצום שגדל עם השנים והיום באמתחתו כ- 12,000 קליפים.

בשנת 2016 עזב חנן את עבודתו כסמנכ"ל והחל להשקיע את זמנו ומרצו בהרצאות מוזיקליות על שנות השישים והרקדות ריקודים סלוניים. כל פעילותו של חנן היום מרוכזת סביב אוסף הוידאו קליפים העצום שאותו הוא ממשיך להעשיר ולשפר על מנת להעביר חוויה בלתי נשכחת עם כל הסיפורים שמאחורי השירים.

ההרצאה תתקיים ביום חמישי, 3.5.2018 בשעה 20:00 בחצר "בית קינן", רחוב נתן אלתרמן 51, הרצליה.

ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום מוקדם. לרישום הקליקו פה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר