מתוך "שייקספיר מאוהב". צילום: דניאל קמינסקי
מתוך "שייקספיר מאוהב". צילום: דניאל קמינסקי

שייקספיר, מוצרט, בטהובן ושינה בשבוע תרבותי בהרצליה

ההצגה "שייקספיר מאוהב", קונצרט ב"הסדרה הסימפונית הגדולה", סטנד-אפ משולב בריקודי בטן וזהירות בדרכים הם חלק מאירועי התרבות השבוע בהרצליה

פורסם בתאריך: 29.4.18 08:48

ההצגה "שייקספיר מאוהב" מבוססת באופן חופשי על הסרט האנגלי אודות המחזאי הבריטי הדגול, הנקלע למחסום כתיבה, ומה יציל את היוצר מעצמו אם לא האהבה. הוא מתאהב בוויולה דה לספס והיא מעניקה לו את ההשראה הדרושה כדי לכתוב מחזה, "רומיאו ויוליה", מגדולי המחזות שכתב.

המחזה הוא כמובן בדיה מוחלטת של צמד הכותבים הבריטי מרק נורמן וטום סטופארד, אך מופיעים בו כמה דמויות היסטוריות כמו המלכה אליזבת והמחזאים בני זמנו של שייקספיר, כריסטופר מרלו וג'ון וובסטר. במחזה משולבים ציטוטים ממחזות נוספים של שייקספיר וסצנות שלמות מתוך "רומיאו ויוליה", אבל לא צריך להיות חובב תיאטרון בריטי מהמאה ה-16 כדי ליהנות מהצגה איכותית על יצירה, כתיבה, אהבה, תיאטרון וכל מה שביניהם.
משך ההצגה שעתיים וחצי כולל הפסקה.

תרגום: דורי פרנס, בימוי: משה קפטן.

משתתפים: דניאל גד/ מיכאל אלוני, דניאל גל, גילה אלמגור/ דוית גביש, אקי אבני, עמי סמולרצ'יק, פיני קידרון, אמנון וולף, רוי מילר, שמוליק כהן ועוד.
היכל אומנויות הבמה הרצליה, ימים שני ושלישי (30.4-1.5) ב-20:30. כרטיס: החל מ-130 שקלים (גמלאי / נכה 65 שקלים).

# לא ישנים טוב? לא נרדמים? אתם לא לבד. במסגרת הסדרה "רק הבריאות" תתקיים היום (א') הרצאתה של ד"ר מירב כהן ציון "הכל על שינה". מה מונע מאיתנו להירדם, וכמה שעות צריך אדם לישון? ד"ר מירב כהן ציון היא פסיכולוגית מומחית לרפואת שינה ומרצה במכללה האקדמית תל אביב יפו. "היכל בעיר, יום ראשון ב-17:00, הכניסה חופשית.

# האחים ורדינה ואיתמר כהן מגיעים ממשפחת זמרים ידועה, ביניהם יזהר כהן והאב סולימן. במופע חדש, "חופן ורדים", הם מבצעים מיטב משירי הזמר החדשים והישנים של ארץ הישראל. "היכל בעיר", יום שני ב-16:30. כרטיס: 30 שקלים.

# רינת פדווה, שחקנית שהופיעה בין היתר בסדרות "רמזור", "חברות" ו"בלתי הפיך", משלבת סטנד-אפ עם לא פחות מאשר ריקודי בטן ויצרה מופע מקורי שיעלה על במת "בר בעיר" ביום שני ב-20:30. אורחת: אביגיל קליין. כרטיסים בפקס 077-4701857, או במייל ITZIK.TMAKOR.COM.

# עיריית הרצליה יחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, משטרת תחנת גלילות ועמותת 'נתיב בטוח' יקיימו יחד את כנס 'שומרי הדרך'. הכנס יתקיים במעמד ראש העיר, משה פדלון, סגניתו, מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה, מאיה כץ ומפקד תחנת גלילות סנ"צ יצחק מנשי. מדובר ביוזמה שצמחה במרכז היזמות העירוני – HAC והרצליה היא בין הרשויות הראשונות המשיקות את הטכנולוגיה עבור תושביה. האירוע פתוח לכל תושבי הרצליה ויתקיים ביום שני בשעה 19:00 בבית קינן – ז'בוטינסקי פינת נתן. מספר המקומות מוגבל, להרשמה הקליקו פה. https://shomrey.activetrail.biz/pt15

 

# בקונצרט השביעי ב"הסדרה הסימפונית הגדולה" תבוצע הרומנסה מס' 2 לכינור ולתזמורת מאת בטהובן, קונצ'רטו לפסנתר ולתזמורת של ראוול, סימפוניה מס' 29 מאת מוצרט וה"בולרו" המפורסם של ראוול. מנצח: אלפונסו סקאראנו מאיטליה. פסנתר: עדן אגרנט. יום חמישי, היכל אומנויות הבמה ב-20:30. בשעה 20:00 תתקיים שיחת מבוא עם המנהל המוזיקלי של הסדרה, עמוס טלמון. כרטיס: 165 שקלים (119 שקלים לגמלאי / נכה).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר