"מחולות עיר ושירי כפר", סיפורו של בלה ברטוק. צילום: יוסי צבקר באדיבות האופרה הישראלית

כדורסל רחוב, משירי נורית הירש וברטוק לילדים בסופ"ש בהרצליה

טורניר הסטריט בול הגדול בארץ יתקיים בספורטק הרצליה, אילנית תבצע משיריה היפים של המלחינה כלת פרס ישראל, וניצה שאול תספר לילדים על המלחין ההונגרי הדגול

פורסם בתאריך: 11.5.18 07:47

# טורניר סטריטבול הרצליה 2018 נדחה לסוף השבוע זה בגלל מזג האוויר השרבי ששרר בסופ"ש שעבר. ביום שישי ייפתח בספורטק הרצליה טורניר כדורסל הרחוב הגדול בארץ, בהשתתפות אלפי שחקנים במאות קבוצות, מכיתות ד' ועד בוגרים, כולל טורניר לכדורסל בכסאות גלגלים. המשחקים יתקיימו בשישי ובשבת החל משעות הבוקר ועד 21:30, כל הדרך למשחקי הגמר. יהיה צפוף, יהיה ארוך, יהיה ספורטיבי וכיף כמו שרק ספורט עממי יכול לספק.

# במסגרת "שישי בריאותי" תרצה ד"ר דבורה חמי, מומחית בקידום בריאות וברפואת הרמב"ם, בנושא "רפואת הרמב"ם", שהיה לא רק חכם ובקי בתורה אלא גם רופא ונודע באמירתו "יהיו מזונותיך תרופותיך". "היכל בעיר", שישי ב-10:00, הכניסה חופשית.

# לגיורא זינגר יש שם שעשוי להישמע קצת מוזר, ומופע סטנדאפ על איך זה להיות ישראלי דור ראשון שנולד בארץ למשפחה רוסית. זינגר ידבר על זוגיות, פרויקט תגלית בצבא וגעגועים לבית הספר, ויעשה את כל זה בשפה נקייה, עם הרבה שנינות ובלי הומור נמוך וגס. "היכל בעיר", 21:30. כרטיס: 85 שקלים.

# יאללה נטע! גמר האירוויזיון ישודר בשידור חי וישיר בסינמטק הרצליה ובשיתוף ערוץ כאן. האירוע פתוח לקהל הרחב ומותנה בהרשמה מראש באתר הסינמטק. מספר המקומות מוגבל. מוצ"ש ב-21:45, אולם 2 בסינמטק הרצליה.# "בלדה לשוטר", "בשנה הבאה", "פרח הלילך" ו"ללכת שבי אחריך" הם חלק צנוע מהשירים הגדולים של נורית הירש, שערב משיריה ייערך בהיכל אומנויות הבמה. אילנית, הזמרת המזוהה ביותר עם שיריה של הירש, ולצדה עומר שיש וליטל גבאי, יבצעו משיריה היפים של המלחינה כלת פרס ישראל. מנחה: נעם גילאור. שישי, 21:30, היכל אומנויות הבמה. כרטיס: 159 שקלים (גמלאי / נכה 119 שקלים).

 

 

# במסגרת הסדרה "קלסיקה לכל המשפחה" יעלה בשבת בבוקר המופע הרביעי, "מחולות עיר ושיר: סיפורו של בלה ברטוק". האומנת ההונגריה של בלה ברטוק הקטן, שרה לו כל ערב שירי עם מהכפר שלה. כשגדל, יצא למסע וגילה עולם שלם של מחולות, צלילים, אגדות עם ושבטי צוענים. בהשתתפות רביעיית מיתרים, פסנתר ורקדנים. שבת ב-11:00, היכל אמנויות הבמה הרצליה. כרטיס: 99 שקלים.

# בזאפה הרצליה יארחו שי שטרן, ערן זרחוביץ' את מאור כהן לערב של צחוקיה ושירים. ערן זרחוביץ' כותב ומככב ב"ארץ נהדרת" ומככב בתכנית הרדיו הפרועה "חותרים למגע" בגלי צה"ל. שי שטרן מגיש את תכנית הבידור "שי בשידור", יחד עם מאור כהן הם מגישים מופע קומי וסאטירי בשילוב מוזיקה. זאפה הרצליה, שישי ב-14:30, פתיחת דלתות ב-12:30. כרטיס: 104 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר