רוקדים שבועות בהרצליה. צילום: עיריית הרצליה
רוקדים שבועות בהרצליה. צילום: עיריית הרצליה

העיר בלבן: אירועי שבועות בהרצליה

ביכורי תינוקות, חגיגה שכונתית ביד התשעה, מסיבת רחוב בגינת המסילה, הפאבים והמועדונים בכוננות ספיגה והפארק נצבע לבן. כל מה שיקרה בעיר בסופ"ש ארוך וחגיגי

פורסם בתאריך: 18.5.18 08:49

יום שישי

# חגיגת שבועות בגינת אשרמן המחודשת. טקס ביכורי תינוקות, שזירת זרים, עוגת גבינה ענקית קהילתית והפתעות נוספות. רחוב אמה טאובר 10, שישי ב-16:30.

# ברומר 22 בהרצליה רוצים שתגיעו גם בשישי וגם בשבת, לחגוג סופ”ש חגיגי במיוחד עם שלל פינוקים ואנשים יפים.

אבי סופר, יומיים מסיבה?

“אנחנו חוגגים שישי בנוהל ברומר עם דיג’י Tomer Ben-Dror ופלייליסט משובח וגם צילומים ופוזות לישי נזרוב שיעלה תמונות לגלריה. למחרת, במוצאי שבת, 19.5, אנחנו חוגגים מסיבת שבועות בנוסח יווני על כל המשתמע מזה, בוזוקי, מטבח וצלחות שכבר מוכנים”.

רומר 22. צילום דניאל אדרי

רומר 22. צילום דניאל אדרי

# איפה אתם ביום שישי (18.5)? כדאי שתמהרו לשריין מקום בספריה, הבר הכי שמח בהרצליה, ולהיות חלק מהערב שאתם יודעים איך תתחילו אבל לא איפה תסיימו. על מה מדובר? על ליין שישי מסלולים שמתחיל בשעה 22:00 ובו אתם בוחרים על איזה מסלול אתם. על המוזיקה דיג’יי עידו M. תכינו נהג תורן.

מוצ"ש, 19.5

# בדולי פרטון בהרצליה מזמינים אתכם למסיבה הכי מגניבה בעיר, מסיבת שבועות בה אתם מוזמנים להזיז את הישבן ולהרים את הידיים עם הרבה פינוקים של שתייה וגבינות.

דור דקל, פרטים.

# “חוגגים שבועות אצלנו בדולי השנה, וזו סיבה טובה לצאת מהבית ולהגיע למסיבה באווירת חג במוצ”ש הקרוב (19.5) עם  דיג’י דניאל C, יין וגבינות ללא תחתית וקוד לבוש לבן. מתחילים בשעה 21:00. אגב, שעתיים לפני מסיבת השבועות, אנחנו מקרינים את גמר הגביע האנגלי ואת המשחק של מנצ’סטר יונייטד נגד צ’לסי עם שלל מבצעים לרגל השידור, הקרנה עם סאונד מטורף וגרעינים עלינו. מתחילים בשעה 19:00”.

דולי פרטון. צילום: יח"צ

דולי פרטון. צילום: יח"צ

# בגרגא פיטיץ’ בהרצליה מזמינים אתכם למסיבת שבועות מיוחדת במיוחד עם טוויסט בעלילה: במקום דיג’יי, יגיע למקום במוצ”ש אמן הגיטרה הכי חם היום, תומר גרמזי, לערב מחשמל במיוחד. קוד לבוש לבן והרבה מצב רוח. מתחילים בשעה 22:00. תגיעו יפים.

יום ראשון, 20.5

חגיגה שכונתית ביד התשעה

בשכונת שביב יתקיים הפנינג מקומי, פתוח כמובן לכל התושבים, מזאטוטים ועד למבוגרים. זהר ויסמן, מנהלת מתנ"ס יד התשעה, עם הפרטים: "זו שנה שנייה שאנחנו עושים את האירוע הקהילתי, שנערך בשיתוף ועד השכונה, חבר המועצה אבי ברדה ורב השכונה יעקב נקי.

"המטרה היא לייצר פעילות משמעותית, מהנה ושמחה, תוך הימנעות מחילול חג, כדי שכל תושבי השכונה יוכלו להשתתף. לבני הנוער אנחנו מכינים פארק חבלים, ובמקביל יתקיים שיעור תורה לנוער התורני. יהיה אוהל מיוחד עם שולחנות משחק ומשחקי חברה לכל המשפחה. לקטנטנים יהיה ארגז חול בתפקיד חוף ים, וג'ימבורי, ולאורך היום נקיים ארבעה מופעים קטנים בכל שעה עגולה: שעת סיפור, להטוטן, כל פעם משהו אחר. כמו כן נחלק שי מיוחד לכל התינוקות שנולדו השנה".

מנהלת מתנ"ס יד התשעה, זהר ויסמן. צילום: אורי אלוני

ומה יעשו המבוגרים?

"הוצאנו שולחנות ויהיה בית קפה שכיף לשבת בו ולפגוש חברים ושכנים. כמו כן, נמשיך עם טורנירים של שש-בש ודמקה שהתחלנו בשנה שעברה וזה היה מצוין".

זהר, בואי נדבר תכל'ס: מה יוגש בגזרת הכיבוד?

"פירות ועוגיות יוגשו לאורך כל היום, וגם קרטיבים, למי שיספיק".

יום ראשון, 20.5, 11:00-17:00, פינת הרחובות רביבים והר סיני בשכונת יד התשעה. הכניסה חופשית.

# ביאמה בר בהרצליה מזמינים אתכם לסופ”ש ארוך מהרגיל עם יינות מיוחדים ומנות מיוחדות לשבועות. אממה?  מסיבת שבועות תתקיים במקום ביום ראשון, 20.5, החל מהשעה 13:00.

# המסיבה של סטפני. ככה קוראים למסיבת שבועות מגניבה במיוחד שמחכה לכם במיקאסה בהרצליה פיתוח.

איתי, מה כל כך מיוחד?

“זו מסיבה מושקת עם עמדת קוקטיילים מיוחדת, דיג’יי מורגי ומנות לבנות לרגל החג. חוגגים ביום ראשון, 20.5”.

# מסיבה לבנה בגינת המסילה. מוזיקה, דוכני אוכל ופעילויות לכל המשפחה. רחוב המסילה (מול בית מס’ 17) הרצליה ב’. יום ראשון, 17:00-19:00.

יום שני, 21.5

אם תרצי שאראה לך את הפארק בלבן

אירוע סוף השנה של המרכזים הקהילתיים בעיר ייערך בפארק הרצליה ובו בין השאר יציגו ילדים מיצירותיהם עליהן עבדו לאורך השנה.

שירי רפפורט, מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף לתרבות נוער וספורט בעיריית הרצליה: "זהו אחד האירועים המרכזיים בחג בעיר ובו נסכם שנת פעילות ענפה במתנ"סים ובמרכזים הקהילתיים בהרצליה. במהלך האירוע ילדים יעלו מופעים שונים מהחוגים שפועלים בכל העיר, יהיו בו סדנאות יצירה מיוחדות לשבועות וגם דברים מיוחדים כמו טורניר כדורגל מים. נעשה טקס מיוחד של ביכורי תינוקות שנולדו השנה. הקטנטנים מוזמנים ליהנות מג'ימבורי, במקום תפעל תחנת מזון בריאות, משחק נוסח גלגל המזל ועוד הפתעות. כדאי לבוא!".

שני, 16:30 בפארק הרצליה, הכניסה חופשית.

פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין

פארק הרצליה. צילום: אריאלה שטיין

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר