תם אהרון
תם אהרון

השבוע בעיר: תם אהרון יגרום לכם לצחוק וה"הזאבים" יגרמו לכם לחשוב

וגם, אירועי ספורט לנשים שיכללו: אימוני התנסות בטריינרים אופניים, ערב עיון בנושא ספורט נשים, טורניר כדור- רשת לקבוצות נשים ויוגה נשים בשקיעה בחוץ זבולון

פורסם בתאריך: 27.5.18 08:03

חתרני ובועט: מופע הסטנד אפ של הקומיקאי תם אהרון מגיע לזאפה הרצליה. במופע יתעסק אהרון בכל הנושאים החשובים והבוערים על סדר היום.
אהרון, בן 28 יליד רעננה, הוא סטנדאפיסט, תסריטאי וסאטיריקן ישראלי. הוא החל להופיע בשנת 2013 בערבי "במה פתוחה" ולאחר מכן כחלק מקבוצת "הערב סטנדאפ הזה" והרבה להתעסק בסאטירה פוליטית ועדתית. בעקבות סרטונים שיצאו מאותם הערבים וצברו תאוצה ביו-טיוב, פנה אליו המפיק והתסריטאי מולי שגב והציע לאהרון פינה בלייט-נייט של איל קיציס, "תוכנית קיציס", שבה ניתח אירועים פוליטיים ואקטואליים מזווית עדתית. עד סוף 2017 היה אהרון פאנליסט וכותב בתוכנית "גב האומה", כמו כן, הוא כתב לתוכניות סאטירה שונות כמו "ארץ נהדרת" ו"היהודים באים". מינואר 2018 הוא מגיש את התוכנית "פעם בשבוע עם תם אהרון" בערוץ כאן 11.
המופע יתקיים ביום שני, 28.5 בשעה 20:15 בזאפה הרצליה. עלות הכרטיס: 150 שקלים.

 

במהלך השבוע יתקיימו אימוני ספורט מגוונים:

אימוני התנסות בטריינרים אופניים: שלישי, 29/5 החל משעה 16:00 בקאנטרי הרצליה. אימונים על מתקן ממוחשב עם סימולציות של רכיבה ספורטיבית. ללא תשלום אך מחייב רישום מוקדם.

ערב עיון בנושא ספורט נשים:  רביעי, 30/5 בשעה 19:00 בקניון ארנה, בהשתתפות אתנה ומובילות בספורט נשים, נושאי ההרצאות – בריאות, תזונה ועוד. ללא תשלום.

יוגה נשים:  חמישי, 31/5 בשקיעה, בחוף הנכים ליד המעליות, ללא תשלום וללא צורך בהרשמה מוקדמת.

טורניר כדור-רשת לקבוצות נשים:  שני, 28/5 באולם היובל.

דרמה משפחתית: המחזה "הזאבים" של תיאטרון הקאמרי, שכתב וביים הלל מיטלפונקט מגיע להיכל האומנויות בהרצליה. סיפור המחזה מתרחש בשנת 1978, לאחר המהפך הפוליטי שהעלה את הליכוד לשלטון, זאבה ובנה דב מנסים לשרוד את פגעי הזמן והכלכלה. הם מוקפים באיבתם הנושנה של שכניהם אנשי "תנועת העבודה" ומנודים על ידי חבריהם בתנועת "חרות" (אחיהם באצ"ל ובלח"י), התנועה שעד לא מכבר הם היו בשר מבשרה. שובו המפתיע של הבן הצעיר נריק מארה"ב, מסמן את תחילתו של שינוי לטובה, או אולי להיפך, את שקיעתה הסופית הבלתי נמנעת של המשפחה.
המחזה "הזאבים" הוא דרמה משפחתית סוערת ונוגעת ללב שגיבוריה כלואים בצל סודות אפלים מן העבר, ונושאים חלום אחד גדול: לשוב ולתפוס מקום בפוליטיקה של ישראל "החדשה". במחזה משתתפים השחקנים תיקי דיין, אלון דהן, דן שפירא, יצחק חזקיה, יוסי קאנץ, תמר קינן ואוולין גניס.
המחזה יציג ביום שלישי (29.5) בשעה 20:30 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה, מחיר לכרטיס: 199 שקלים.

"הזאבים" צילום זראר אלון

מתוך ההצגה "הזאבים". צילום: זראר אלון

 

דגים ונהנים: מתברר שהליין החדש של היאמה בהרצליה- רביעי של דגים נ(א)עים, זוכה לקהל מעריצים נלהב וגם רשימת המתנה מטורפת של אנשים שהיו ורוצים עוד וגם כאלה ששמעו ורוצים גם. לנו זה לא משנה באיזה ליסט אתם, כל עוד אתם יודעים מה מחכה לכם.
נמרוד, זה כזה ערב שווה?
מתברר שכן. אחרי הכל הוא מורכב משני אלמנטים מרכזיים. האחד – ליאור השף הכשרוני והיצירתי שלנו, שיודע לעשות קסמים והשני – הדגים הטריים שמגיעים אלינו בימי רביעי ופשוט גונבים את כל ההצגה.
ומה עוד חדש?
“יש לנו גם פינוק שווה במיוחד לקהל הלקוחות שלנו שאוהב את הקו המוזיקלי שלנו במקום. בכל שבוע אנחנו נפרסם בעמוד שלנו לינק לסט שהושמע אצלנו במקום. אנחנו מתחילים עם הסט שהוקלט לייב בפעם האחרונה כשדיג’יי דור ראובני המוכשר ביקר אצלנו בליין ימי רביעי. חפשו doreuveni בסאונד קלאוד.

יאמה. צילום: אלי ראול

יאמה. צילום: אלי ראול

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר