קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות
קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות

השבוע בעיר: ים, בשר ובירות בוטיק במרינה

וגם, הצגת הילדים "כוח ששת נלחם בעששת" בהיכל בעיר, סיפור סינדרלה במתנ"ס נוף ים ו- HAPPY HOUR בקוסטה בר

פורסם בתאריך: 3.6.18 08:24

אומנות ממוחזרת: היום (3.6) בין השעות 17:00-20:00 תתקיים בבית קינן סדנה לעיצוב וכריכת מחברות ויומנים אישיים מחומרים ממוחזרים.הסדנא, אותה תעביר, רבקה חיים, תעסוק בעיצוב כריכות למחברות ויומנים אישיים ממגוון חומרים וניירות ממוחזרים. דמי השתתפות: 50 שקלים.

שיניים בריאות: ההצגה "כוח ששת נלחם בעששת" מספרת על הכלב שובב שמנסה להציל את שיניו של הילד דני שלא רוצה ללכת לרופא שיניים בעזרת כוח מיוחד של גיבורי על. הילדים לומדים את שש הכללים לשמירה על שיניים בריאות וזוכים להתנסות בפעילויות בנושא. ההצה תתקיים ביום ראשון בשעה 17:00 בהיכל בעיר, הכניסה חופשית.

עסקית חדשה: קוסטה בר בהרצליה מזמינים אתכם להגיע לשעות שמחות במקום, בימים שני עד חמישי בין 17:00 ל-21:00, על כל תפריט האלכוהול, כולל קוקטיילים! ובנוסף להכיר את עסקית הערב של המקום שמוגשת בפיקס פרייס של 59 שקלים בלבד.
טניה, מנהלת המקום, יש עוד חדש?
“כן. הקוסטה סגור בימי ראשון, כך שה- HAPPY HOUR זה רק בימים שני עד חמישי. חוץ מזה, אנחנו כבר עובדים במרץ על המונדיאל, כי נערוך במקום ערבים מיוחדים של שידורי המשחקים”.

קוסטה בר. צילום גיל אמיר

קוסטה בר. צילום: גיל אמיר

כישרון נולד: במייקס פלייס בהרצליה מזמינים אתכם לימי שני כישרון. החל מהשעה 21:30, אתם מוזמנים להגיע לפרגן וגם לתת שואו בערב במה פתוחה שמתקיים מדי יום שני במקום. זמרים, נגנים, סטנדאפיסטים ולהקות, מוזמנים להתייצב וליהנות מסאונד מצויין וציוד מתקדם, כולל מגברי גיטרות ואפשרות לחבר פלייבק מטלפון סלולרי או מחשב בכבל AUX. תתחילו לבחור שירים.

מייקס פלייס. צילום: יח"צ

מייקס פלייס. צילום: יח"צ

סיפור סינדרלה: תיאטרון סיפור עם התיאטרון של שירה מציג את הסיפור: סינדרלה. שעת סיפור מוזיקלית בשיתוף הילדים בה הם יפגשו את סינדרלה שבעקבות ]גישה עם פיה טובה השתנו חייה. ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3-5 ותתקיים במתנ"ס נוף ים. יום שלישי (5.6) בשעה 17:30. מחיר כניסה: 25 שקלים.

ים, בשר ובירות: על רקע הגלים והיאכטות, עם מוזיקה חיה ואווירה של קיץ יתקיים במרינה בהרצליה פסטיבל ייחודי של בירה ובשר. בשרים משובחים של נקניקיות פרנק ועוד יהיו המלווים המושלמים למותגי בירה מהמובילים בעולם לצד מבשלות בוטיק מקומיות. לצד הבשר יימזגו מגוון בירות מובילות מרחבי העולם וכן בירות בוטיק מקומיות, בניהן: בלומון האמריקאית מלווה בפלחי תפוז מרעננים, מרדסו, שוף וליפמנס כנציגות הבלגית, פולר'ס הבריטית, ברודוג הסקוטית, ברנרד ופרימטור וייצנביר הצ'כיות והנציגות הישראלית עם מלכה ונגב הנחשבות. החגיגה תגובה במתוקים של דלי קרים.
הפסטיבל יתקיים בימי רביעי וחמישי (6-7.6) במרינה הרצליה. כניסה חופשית.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר