אדיר מילר צילום דניאל צ'צ'יק
אדיר מילר צילום דניאל צ'צ'יק

סופ"ש בהרצליה: דני סנדרסון מגיע לביקור

וגם, מוזיקה טובה בברים הכי שווים בעיר: דיג’יי חנן אלאלוף ברומר 22 ודיג’יי שי בניטה, חן פרץ ורועי פלינר בדי בר

פורסם בתאריך: 1.6.18 08:16

לסגור שבוע בכיף: ברומר 22 בהרצליה מזמינים אתכם לסגור שבוע עם נוהל מפנק קבוע, כולל מסיבת שישי שאסור לכם לפספס וגם אווירה של בית שיש רק ברומר. אה, וגם מפיות באוויר וחצר חיצונית שפתוחה לרגל הקיץ.
אבי סופר, מה בתפריט?
"ביום שישי חוזר אלינו היישר מהופעה מטורפת באילת, דיג’יי חנן אלאלוף שהופיע בפנג’ויה שזו ההפקה הכי גדולה בעיר הדרומית".

רומר 22. צילום דניאל אדרי

רומר 22. צילום: דניאל אדרי

המסיבות השוות: איפה אתם בחמישי ושישי? כדאי שתגיעו למסיבות השוות של הדי בר בהרצליה, בניצוחו של מלך חיי הלילה אבי פרטוש, שמזמין אתכם להתייצב פעמיים בסופ”ש.
פרטוש, פרטים.
“יהיו כמובן פינוקים מיוחדים לקיץ, מוזיקה טובה, אנשים יפים וגם כניסה חינם לבנות עד השעה 23:30. בחמישי (31.5) יש לנו את הליין החזק עם דיג’יי שי בניטה, ובשישי יש לנו אירוע מיוחד כי אנחנו חוגגים לרזידנט הבית של המקום, אלי ארביב, יום הולדת ויהיו שלושה דיג’יי בערב הזה, כולל חן פרץ ורועי פלינר. מחכה לכם ערב מטורף”.

רק אני והגלשן שלי: דני סנדרסון, הילד הנצחי של הרוקנרול, יופיע הרצליה עם מבחר מלהיטיו בזאפה הרצליה. סנדרסון, מהזמרים והיוצרים החשובים בישראל, התגלה לראשונה כגיטריסט ב"להקת הנח"ל" והיה אחראי על סולו הגיטרה החדשני ב"שיר לשלום". בלהקת הנח"ל הוא פגש את החברים שאיתם הקים את להקת "כוורת", שבה הוא היה היוצר המרכזי. ב-1976 התפרקה הלהקה אך לא עבר זמן רב וב-1978 הקים סנדרסון ביחד עם גידי גוב את להקת "גזוז". בראשית שנות השמונים הוא הקים עם גוב את להקת הרוק "דודה" שלאחר אלבום אחד התפרקה. ב-1982 יצא לחנויות אלבום הסולו הראשון שלו, "בגודל טבעי" עם הלהיטים "גלשן", "פיקששתי" ו"סיבה לחיות" ובעקבותיו יצא במופע יחיד ראשון. ב-1987 יצא אלבום הסולו המצליח ביותר שלו עד לאותה התקופה "חכם על קטנים", שכלל את הלהיטים "אצל הדודה והדוד", "אור" ו"חתונה". ב-2006 קיבל סנדרסון פרס מפעל חיים למחבר מאקו"ם ובאותה שנה יצא האוסף הכפול "המיטב". ב-2012 הועלה בתיאטרון הבימה מחזמר בשם "נתתי לה חיי" המבוסס על שיריו. ב-2013 השתתף סנדרסון בהופעות האיחוד של "כוורת" שזכו להצלחה ענקית ותועדו בסרט דוקומנטרי ובאלבום הופעה.

ההופעה של דני סנדרסון תתקיים ביום שבת (2.6) בשעה 22:00 בזאפה הרצליה, מחיר כרטיס: 154 שקלים.

אדיר מילר צילום דניאל צ'צ'יק

דני סנדרסון. צילום: דניאל צ'צ'יק

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר