המרינה בהרצליה. צילום עזרא לוי
המרינה בהרצליה. צילום עזרא לוי

סופ"ש בהרצליה: מקבלים את השבת עם מוזיקה ומסורת

וגם, יום האוקייאנוסים הבינלאומי מגיע לסופ"ש שלם : יומיים בהם אתם מוזמנים לקחת חלק ולעזור בניקיון החופים

פורסם בתאריך: 8.6.18 08:55

קבלת שבת עם אמיר יוסף והליין הישראלי הים תיכוני הכי שמח בעיר מחכים לכם בדאבלין בר בהרצליה, כולל להיטים וקאברים לשירים מוכרים. שישי (8.6) בשעה 14:00.

מקבלים את השבת עם מוזיקה בשקיעה בחסות החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ביחד עם בית התפילה 'ישראלי' והעירייה. קבלת שבת המשלבת בין מסורת מודרנית, שירה ומוזיקה לתפילה מסורתית. שישי בשעה 18:30, מרינה הרצליה.

אבי פרטוש, המפיק והיחצ"ן של ליין המסיבות בדי בר בהרצליה, מזמין אתכם לסגור שבוע במקום שהפך למוקד עלייה לרגל לחובבי מוזיקת המיינסטרים. מה בתפריט? בשישי מסיבה מטורפת עם פינוקי קיץ שווים ודי ג'י אלי ארביב על עמדת המוזיקה. בנות נכנסות חינם עד 23:00 בלילה.

יום האוקייאנוסים הבינלאומי מגיע להרצליה לסופ"ש שלם : "לוקחים אחריות על הים", יומיים בהם אתם מוזמנים לקחת חלק ולהיות חלק מהפתרון ולהגיע ולעזור בניקיון החופים. התכנסות בשעה 7:00 במועדון הריף. שישי ושבת  בשעה 8:00 במרינה הרצליה.

הרקדה חגיגית. הרקדת הורים וילדים עם ירון בן שמחון מחכה לכם במוצ"ש בשעה 18:00 בספורטק בהרצליה. למבוגרים שנשאר עוד כוח במותנם, כדאי להישאר להרקדת מבוגרים בשעה 18:30 ועד 21:30.

יוסי גבני, גיורא זינגר ועומר בורשטיין, הסטנדאפיסטים שכבשו את הרשת עם עשרות מערכונים ('אם אנשים היו כנים', 'לאבפיקס-שירות תמיכה בזוגיות', 'אם גברים היו נשים' ועוד), מגיעים למופע מיוחד המשלב קטעי סטנד אפ ומערכונים שיגרמו לכם לבכות מרוב צחוק. מוצ"ש בשעה 21:00, היכל העיר, רחוב בן גוריון 5, הרצליה.

בגרגא פיטיץ' בהרצליה מזמינים אתכם לסגור שבוע עם נוהל מוצ"ש בן אתם בוחרים את המבצע שלכם. מה בתפריט? בירה או פיצה או בירה והמבורגר רק ב- 45 שקלים. שווה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר