גבי ברלין צילום תומר אפלבאום
גבי ברלין צילום תומר אפלבאום

השבוע בעיר: גבי ברלין ישיר בציבור ואתם תוכלו להיבחן בכוכב נולד סטייל המייקס פלייס

וגם: שעת סיפור בשדרה, פסטיבל מוזיקה במרינה ובירה בשנקל בגראגא פיטיץ'

פורסם בתאריך: 17.6.18 07:58

כוכב נולד: רגע לפני מבול תוכניות הריאלטי בתחום השירה, כדאי שתגיעו למייקס פלייס, כדי לעשות חזרות לייב על קהל אוהד. אחרי הכל, במקום מזמינים אתכם מדי יום שני להוציא את הכוכב שבכם. איך תעשו את זה נכון? תגיעו עם חברים וחברות לליין ימי שני , ציוד ופלייבקים, ותקבלו במה פתוחה, קהל מפרגן, סאונד מעולה וחשיפה לכישרון שלכם. שני 18/6 החל מהשעה 21:30.

מייקס פלייס הרצליה

מייקס פלייס

בירה בשנקל: בגרגא פיטיץ' רוצים שתעשו גיחה בכל יום בשבוע ולכן דואגים לכם למבחר מטורף של פינוקים שווים וגם אנשים יפים ואווירה טובה. אז באיזה יום כדאי לכם להתייצב? יום שני ה- 18/6 בליין ללא תחתית שזה אומר בירה ללא תחתית כמה שאתם רוצים בפיקס פרייס. רוצים עוד? ביום רביעי ה- 20/6, מתקיים במקום ערב ישראלי, עם פלייליסט שייקח אתכם אחורה בזמן וגם מבצע על הערק, שנקל לצ'ייסר.

גרגא פיטיץ

גרגא פיטיץ

שעת סיפור בשדרה: שלישי ילדותי עם תיאטרון המטמון וההצגה הקסומה 'ציפור החופש' המתעוררת לחיים וצבעים. יום שלישי, 19/6 בשעה 17:00, שדרות ח"ן.

מוזיקה על המים: פסטיבל מוזיקה עברית במרינה הרצליה, אירוע מסורתי המתקיים במהלך חודשיי הקיץ, באווירה פסטורלית ומסחררת אל מול היאכטות והים, נערך מדי יום שלישי החל מהשעה 20:00 בערב, עם אומנים ויוצרים ישראליים אשר יופיעו לצד הרכבים מוזיקליים אשר יסחפו את הקהל למסע בארצות עולם. שלישי 19/6 בשעה 20:00, מופע בניחוח נוסטלגי עם להיטי שנות החמישים. פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות

משחקים בעיר: כמדי רביעי בימי הקיץ, הילדים מוזמנים לשחק ולבלות במתחם ייעודי הכולל עמדות משחק וחוויה, מיני לנד, משחקי קופסא, מתחם לקטנטנים וגם פעילויות וסדנא חווייתית לגילאי 6- 10.ביום רביעי ה- 20/6 , תתקיים במקום סדנת תיפוף. הכניסה חופשית, 17:00-19:00, רחבת הפרגולה במרכז העיר.

דגים לקהל הרחב: מתברר שהליין החדש של ה- YAMA, רביעי של דגים נ(א)עים זוכה לקהל מעריצים נלהב וגם לרשימת המתנה מטורפת של אנשים שהיו ורוצים עוד וגם כאלה ששמעו ורוצים גם. לנו זה לא משנה באיזה ליסט אתם, כל עוד אתם יודעים מה מחכה לכם.

יאמה. צילום: אלי ראול

יאמה. צילום: אלי ראול

שיר על הבר: ערב שירה בציבור עם הזמר גבי ברלין, מי שנחשב לגורו של השירה הארץ ישראלית היפה והשורשית, יתקיים ביום חמישי 6\21 בשעה 20:30 בבר בעיר. כניסה: 60 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר