ריקודי עם צילום אמיל סלמן
ריקודי עם צילום אמיל סלמן

סופ"ש בהרצליה: הרקדה חגיגית להורים וילדים

וגם: קבלת שבת מסורתית במרינה והסטנדאפיסטית נויה מנדל במופע על זוגיות, ילדים ודיאטות

פורסם בתאריך: 22.6.18 08:54

הרצאה של ד"ר קרן לנדסמן "שפעת החזירים והמוות השחור נגד מגפת הזומבים ונגיד הערפדים", תעסוק בשאלה האם שפעת החזירים היא שפעת רגילה או התבדלחות חייזרית חשוכת מרפא. ההרצאה תתקים היום (שישי 22.6) בשעה 10:00.

מקבלים את השבת במרינה: החברה העירונית לפיתוח התיירות ביחד עם בית תפילה ישראלי ועיריית הרצליה מקיימים קבלות שבת המשלבות תפילה מסורתית ומדורנית לצד שירה ומוזיקה ישראלית חדשה. יום שישי 18:30.

מחפשים דרך מגניבה לקבל את הסופ"ש? תעשו גיחה לדרינק פוינט בהרצליה ביום שישי, שם מתכננים לכם מסיבה שווה ורועשת במיוחד, עם די ג'י עוז דקל שיביא את הערב לשיא. מתחילים בשעה 22:00. הכניסה חינם כל הלילה.

הרקדה חגיגית והרקדת הורים וילדים עם נורית גרינפלד תתקיים בספורטק ביום שבת (23.6). במשרה של מזג אוויר קיצוני ההרקדה תעבור לאולם תיכון חדש. הרקדת הורים וילדים תתקים בשעה 18:00-18:30, הרקדת מבוגרים בין השעות 18:30- 21:30.

מופע סטנד אפ של נויה מנדל עוסק בזוגיות, גידול ילדים, דיאטות, מסורת יהודית ועוד. מנדל בדרכה היחוידת מגישה מופע בו כל אחד ימצא את עצמו ויזדהה עם הנושאים עליהם היא מדברת. מנדל היא קומיקאית המופיעה מזה 20 שנה על הבמות ברחבי הארץ. המופה יתקיים ביום שבת בשעה 21:00 בהיכל העיר.

תערוכות. מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית מזמין אתכם לאירוע פתיחת תערוכות חדשות עם עבודות מקוריות של אומנים מוכשרים, כולל עופר ללוש(ראש ויד), מרב קמל וחליל בלבין (שם העצם), גולדרייך ודה שליט(מקום) ועפרי כנעני ומאי זרחי בפרויקט קולי(אם אז…אחרת). הארוע במעמד  הלן לה גל שגרירת צרפת בישראל, משה פדלון ראש עיריית הרצליה ועוד. מוצ"ש 23/6 בשעה 20:00.

אנחנו רק שמים את זה פה! במוצאי שבת, הופעה מטורפת של הזמר קוקו מאילת שמגיע אל הדבלין בר להופעה מלאה וחיה בליווי להקה. מוצ"ש 23/6 בשעה 21:00.

לא לשכוח! מוצ"ש 29/6 בשעה 20:00, חוגגים מסיבת רחוב מטורפת ב- INGA BAR, לרגל חגיגות יום ההולדת במקום, 19 שנות קיום בניצוחו של דודו צוויג הבעלים שמבטיח מסיבה מטורפת, פינוקים, רחבה בחצר, די ג'י הבית בועז קופלד ועוד הרבה דברים טובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר