ארקדי דוכין. צילום מוטי מילרוד
ארקדי דוכין. צילום מוטי מילרוד

סופ"ש בהרצליה: ארכדי דוכין יופיע בחינם בפארק

וגם: מרכז אגדה מזמין אתכם להכין את בגדי הספורט ומגבת ולהתייצב באחר צהריים של התעמלות עם מכשירים, קצב ומוזיקה

פורסם בתאריך: 29.6.18 08:07

מרכז אגדה מזמין אתכם להכין את בגדי הספורט ומגבת ולהתייצב באחר צהריים של התעמלות עם מכשירים, קצב ומוזיקה טובה ביום שישי (29.6) בשעה 17:00, בן גוריון 33.

ביאמה בר בהרצליה רוצים שתצאו בשבת בצהרי היום, ותתייצבו, החל מהשעה 16:00, בליין השבתות שהתחיל עם עונת הקיץ ומככב על מפת הבילויים כמקום שהוא MUST.
נמרוד, שבת בשמש.
“השבתות של היאמה זה גלים, חוף זהוב, שמש ובריזה טובה, כולל דיג’יי שיעלו ויעשו שמח לקהל עם תוכן מוזיקלי משובח”.

הזמר והיוצר ארקדי דוכין מגיע להרצליה להופעה בחינם. מדובר בסדרת הקונצרטים של גיל שוחט, ‘צלילי קיץ’, שחוזרת לעיר עם רשימה מפוארת של אמנים אורחים, כולל שירי מימון, קרן פלס, אמיר דדון וגם נורית גלרון ואליעד נחום. הראשון ברשימה הוא דוכין שמגיע במוצ”ש (30.6) בשעה 19:00 להופעה שכולה חגיגה ושהפכה למסורת בעיר ומושכת מדי שנה שוחרי מוזיקה ותרבות. איפה? בפארק הרצליה כמובן. הכניסה חופשית.

הרקדה חגיגית להורים וילדים מחכה לכם בספורט בהרצליה במוצאי שבת עם דודו ברזילאי ולהיטי עבר והווה, שיסחפו אתכם אל תוך מעגל הרוקדים. בשעה18:00 תתקיים הרקדה לכל הגילאים ולאחריה, הרקדת מבוגרים. מוצ"ש (30.6) החל מהשעה 18:00.

בן בן ברוך, סטנדאפיסט ושחקן הנחשב להבטחה בעולם הבידור, מגיע לעיר הרצליה לכבוש את הקהל עם שלל פאנצ'ים והומור שנון במיוחד שיצחיק אתכם בטרוף. ברוך שזכה לחשיפה בשל סרטי פרודאיה שהעלה על אוישיות מוכרות, מביא לכל מופע משב רוח מרענן ומקורי. מוצ"ש  בשעה 21:30, ובשעה 23:00, היכל העיר, רחוב בן גוריון 5, הרצליה

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר