קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות
קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות

סופ"ש בהרצליה: קבלת שבת מסורתית ומוזיקלית במרינה

וגם: מופע הצדעה למחזות הזמר הגדולים שכולל את השירים הידועים ממחזות זמר עולמיים וישראליים

פורסם בתאריך: 6.7.18 08:02

זיו רשף, איש חיי הלילה הכי שמח במדינה, וחברת ההפקות החבר’ה השוטים, מזמינים אתכם למסיבת קיץ קולית במיוחד, תחת השם Reggaeton Pool Party. מה מחכה לכם? מסיבת צהריים שמתחילה בשעה 14:00 ותסתיים בשעה 19:00 שהכניסה אליה, תחזיקו חזק, היא בחינם! (אבל רק למי שיגיע עד השעה 15:00). המוזיקה היא כמובן רגטון, וחובה להתייצב עם בגד ים, מקדם הגנה, כובע ומשקפי שמש. שישי (6.7), במדיסון סקוור גרדן, רחוב המנופים 5.

מדיסון סקוואר גרדן. צילום:יח"צ

מדיסון סקוואר גרדן. צילום:יח"צ

קבלת שבת מוזיקלית בשקיעה תתקיים ביום שישי בשעה 18:30 במרינה הרצליה בשיתוף החברה העירונית לפיתוח התיירות ביחד עם בית תפילה ישראלי ועיריית הרצליה.

בדבלין בר בהרצליה מזמינים אתכם לקבל את השבת עם מוזיקה טובה, אמן אורח והרבה שמח החל מהשעה 14:00 בצהרים. היום יופיע במקום, עלי לואי, הזמר המצליח. בואו להרים.

איפה אתם היום בערב? כדאי שתמהרו לשריין מקום בספרייה ולהיות חלק מהערב שאתם יודעים איך תתחילו אבל לא איפה תסיימו אותו. על מה מדובר? על ליין שישי מסלולים שמתחיל בשעה 22:00 ובו אתם בוחרים על איזה מסלול אתם. על המוזיקה די ג'י עידו M. תכינו נהג תורן!

מחפשים ערב שמתחיל מאוחר ונגמר עם אחרון האורחים והרקדנים על הרחבה, כדאי לעשות גיחה לדי בר, שם ממשיך ליין שישי של אבי פרטוש, להיות הדבר הכי חם. מה בתפריט? מוזיקת מיינסטרים, פינוקים של קיץ והרבה שמח. כניסה חינם לבנות עד 23:00.

ברומר 22, רוצים שתגיעו גם בשישי וגם בשבת, לחגוג סופ"ש חגיגי במיוחד עם שלל פינוקים ואנשים יפים. מה זה אומר? שבמקום חוגגים שישי בנוהל  עם די ג'י ופלייליסט משובח וגם צילומים ופוזות לישי נזרוב שיעלה תמונות לגלריה. למחרת, במוצאי שבת, חוגגים במקום מסיבת מוצ"ש שמחה במיוחד עם שלל מבצעים והרבה שמח.

יגאל טריקי ירקיד אתכם בהרקדה חגיגית עם הורים וילדים בספורטק, כולל להיטים מוכרים שזכו לריקודים המתאימים לכל המשפחה. מוצ"ש, בשעה 18:00.

הצדעה למחזות הזמר הגדולים: מופע שכולל את השירים האהובים והידועים ממחזות הזמר העולמיים והישראליים.  משתתפים:
קרן הדר, לימור שפירא, נתי כהן – תופים, התזמורת הסימפונית אשדוד,  גיל שוחט – פסנתר וניצוח. מוצ"ש (7.7) בשעה 19:00 בפארק הרצליה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר