יונתן ברק. צילום עידו איזק
יונתן ברק. צילום עידו איזק

השבוע בעיר: יונתן ברק, ירון ברלד והזמרת אילנית

וגם: אירוע חד פעמי להורים וילדים בכלבייה העירונית שיכלול הדרכה והיכרות עם הכלביה, ההצגה "אי לרפא כנף שבורה", סדנאות יצירה ומשחקים ופיקניק משותף

פורסם בתאריך: 15.7.18 08:12

ביום שני (16.7) בשעה 17:00 ועד הורי הגנים מזמין את הילדים וההורים לאירוע חד פעמי בכלבייה העירונית. האירוע יכלול הדרכה והיכרות עם הכלביה, ההצגה "אי לרפא כנף שבורה", סדנאות יצירה ומשחקים ופיקניק משותף.

ביום שלישי (17.7) בשעה 22:00 יתקיים בכוכב השמיני מופע הסטנד אפ של יונתן ברק וברלד. הכניסה ללא תשלום לתלמידי ט'-י"ב בהצגת כרטיס כוכב לילה. מחיר לתושב חוץ: 40 שקלים.

ביום חמישי (19.7) בשעה 21:30 יתקיים מופע סטנאד אפ של יוסי גבני בהיכל העיר. גבני, המוכר כחלק מהצמד "יוסי וטירן" ("האקדמיה לצחוק") ומתוכניות הטלוויזיה "עובר כל גבול", "ערב אדיר", יעסוק במופע בנושאים שבאמת מעניינים את כולנו – החברה הישראלית, הבדלי מעמדות, המצב הביטחוני וכמובן זוגיות ויחסים. את כל זאת הוא עוטף בבדיחות אישיות וחצופות. המופע עצמו מתובל בקטעי קישור מוזיקליים ושירים מקוריים.

ביום שני (17.7) בשעה 20:15 תארח הזמרת אילנית את הזמרת רותי נבון בזאפה. אילנית תבצע על הבמה את שיריה הישנים והחדשים בביצועים מיוחדים.  מאז סוף שנות ה-90 אילנית היא אחת הזמרות הפופולריות ביותר בישראל. היא הקליטה יותר מ-600 שירים והוציאה יותר מ-30 אלבומים רבי מכר. היא זכורה כחלק מהצמד "אילן ואילנית", שהקים האמרגן שלמה צח, שהיה בעלה עד לשנת 1973.

היא הזמרת שייצגה את ישראל לראשונה באירוויזיון עם השיר "אי שם" וזכתה במקום הרביעי. סמלה המסחרי הוא שערה הארוך הבלונדיני ובין להיטיה נמצאים השירים: "כבר אחרי חצות", "רינגולי", "בשנה הבאה", "רק הירח", "אי שם", "שיר של יום חולין", "אהבתה של תרזה דימון" ועוד. אילנית זכתה שבע פעמים בתואר זמרת השנה והיא הזמרת שזכתה הכי הרבה פעמים בתואר הזה עד היום.

במופע תארח אילנית את הזמרת רותי נבון, זמרת פופ ישראלית שבלטה בארץ בעיקר בשנות ה-70, שבסופן חזרה בתשובה וירדה מהארץ. בתחילת שנת 2000 שבה לישראל והחלה בחידוש הופעותיה ובהקלטת חומרים חדשים. "אולי מחר", "רוצה ולא מוצאת" ו"אנחנו רק שניים" הם רק מלהיטיה הראשונים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר