נצ'י נצ'. צילום דניאל צ'צ'יק
נצ'י נצ'. צילום דניאל צ'צ'יק

השבוע בעיר: נצ'י נצ' מגיע לכוכב השמיני

וגם: ההצגה "עושה כרצונו" בהיכל אומנויות הבמה, פעילויות ספורט לצעירים בספורטק ופסטיבל מוזיקה במרינה

פורסם בתאריך: 22.7.18 08:24

הלהקה פנפרה צ'וקרליה (Fanfare Ciocarlia), הנחשבת לאחת הלהקות החיות הטובות בעולם, מגיעה לזאפה. הלהקה החלה את דרכה לפני 22 שנה בכפר קטן ומבודד בצפון-מזרח רומניה בו הנגינה היא מסורת משפחתית שעוברת מאב לבן. הכפר, זצ'ה פרג'יני, מונה 80 משפחות איכרים צועניות. עונות הטבע מכתיבות את אורח החיים המסורתי שבו, ובמהלך השלטון הקומוניסטי על רומניה הוא נותר חבוי מהעולם החיצון. משמעות הדבר היא שהמסורת המוזיקלית שצמחה בו היא אותנטית לחלוטין למקור, 100% מוזיקה צוענית אמיתית. פנפרה צ'וקרליה מונה 12 נגנים, ובהם נגני חצוצרה, סקסופון, קלרינט, טרומבון, טובה, כלי הקשה ותופים. הם ניגנו כבר במעל ל-2,000 הופעות ביותר מ-70 מדינות, כבשו את ראש מצעדי מוזיקת העולם, עוררו השראה אצל מוזיקאים רבים אחרים, בהם גם הבייסמנט ג'אקס, וכיכבו בפסקולים רבים – בהם גם של אמיר קוסטוריצה ובפסקול של הסרט "בוראט". מהירות המוזיקה, הקצבים והצלילים המיוחדים הופכים את הרומנים לשונים למדי מכל להקת כלי נשיפה אחרת בעולם. כל מי ששמע את פנפרה צ'וקרליה יסכים על דבר אחד – אף להקת כלי נשיפה אחרת שהגיעה לפניהם לא ניגנה כל כך מהר. ההופעה תתקיים ביום ראשון (22.7) בשעה 20:15 בזאפה הרצליה.

להקת פנפרה צ'וקרליה צילום ארנה ריינהרדט

להקת פנפרה צ'וקרליה צילום: ארנה ריינהרדט

פעילויות ספורט לצעירים מחכות לכם בספורטק עם שלל הפעלות שיעוררו את האדרנלין שלכם, החל מכדורגל, קיר טיפוס, קריוקי ועוד. הכניסה חופשית לבני נוער בגילאי 12-18, כולל הסעות חינם לספורט ובחזרה. ימי שני (23/7) וחמישי (26/7) בשעה 22:00.

ביום שני בשעה 20:30 יעלה בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה, המחזה "עושה כרצונו" של תיאטרון הבימה. המחזה שנכתב על ידי מוטי לרנר ומבוים על  ידי איה קפלן, הוא עיבוד בימתי לספרה של אסתי ויינשטיין, בת למשפחה של חסידי גור, שעזבה את העולם החרדי, נותקה מרוב ילדיה והתאבדה. ויינשטיין היא אישה שנאלצה לשתוק ולעשות כרצונם של אחרים, עד שלא יכלה עוד. כאשר החליטה למות, שברה את שתיקתה ופרסמה את ספרה המרגש. זהו סיפור קורע לב על דסי ובעלה יעקוב ועל העולם החסידי, אפוף הסודות. "תעשו הכל שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו", כתבה ווינשטיין במכתב הפרידה שלה ולאחר מותה, נחשפה מסכת ייסוריה וחייה הסוערים והטרגיים. במחזה משתתפים השחקנים: אסנת פישמן, יואב דונט, יגאל שדה, אורנה רוטברג, מורדי גרשון, אוראל מאור, סיוון מסט, נטע טרוים, חן בר, נוהר קורן, מאי מלר ואלינור וייל.

מתוך המחזה עושה כרצונו צילום זראר אלון

מתוך ההצגה עושה כרצונו
צילום זראר אלון

בקוסטה של שי לוי בהרצליה, מפנקים אתכם מדי יום ם עסקית ערב רק ב- 59 ש' וגם שעות שמחות….מה שאומר שבמקום שעה של HAPPY HOUR, בקוסטה זה נמשך ארבע שעות, מהשעה 17:00 ועד 21:00 בערב עם מבצעי אלכוהול שווים.

פסטיבל "מוזיקה על המים" מחכה לכם במרינה עם הזמר לירן ספורטה שיופיע עם יוסי גרוקה על הפסנתר, תומר שר על הגיטרה, ניסן רחמני על התופים וגיא נחמיאס על התופים, בערב הצדעה לשירים הגדולים של הקולנוע הישראלי, בין השירים : הבלדה לשוטר אזולאי, כל הכבוד – קזבלן, שמונה בעקבות אחד, מרדף, הנני כאן, אגדה יפנית, שיר הלהקה, שיר הפרחה, דרך ארוכה, תני לי יד, שירו של שף ועוד. שלישי 24/7 בשעה 20:30 מרינה הרצליה.

קבלת שבת מוזיקלית במרינה. צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות

צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות

הזמר והיוצר נצ'י נצ' שמגיע לשואו מלא ועתור להיטים בכוכב השמיני. מהרו לשריין מקומות, לתלמידי כיתות ט' עד י"ב, בחינם, למציגי כרטיס כוכב לילה. מחיר לתושבי חוץ, 40 שקלים. שלישי 24/7 בשעה 22:00..

תיאטרון סיפור מגיע לספריית יד התשעה עם הסיפור הקסום לקטנטנים, 'סיפורו של משולש ורוד' המותאם לגילאי 2-5, במחיר מיוחד 5 שקלים בלבד. רביעי (25.7) בשעה 17:00.

מה יותר טוב מבריזה מופלאה וגולים של הקבוצה שאתם אוהדים, כשאתם על החוף הכי יפה בהרצליה? זה בדיוק מה שמחכה לכם בים בר, כל יום בשעה 21:00 בערב, כולל מבצע מפנק של HAPPY HOUR עד השעה 20:30. יאללה, תגיעו!

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר