נדב אבקסיסצילום רן יחזקאל
נדב אבקסיס צילום רן יחזקאל

השבוע בעיר: נדב אבוקסיס פותח מופע חדש בזאפה

וגם: הופעה של הרכב האקפלה "ווקאלוסיטי" שחוגג חמש שנות פעילות ומארח את הזמר דני רובס בהיכל אמנויות הבמה

פורסם בתאריך: 5.8.18 08:09

ביום ראשון (5.8) בשעה 18:30  יתקיים בגן שפר ערב מוזיקלי עם הזמרת אופירה גלוסקא והמופע "כשאמא באה הנה", הכולל את הלהיטים המוכרים: חורשת האקליפטוס, שלווה, החיים היפים, שי לנטע ועוד. הכניסה חופשית.

ביום שלישי (7.8)  בשעה 20:00 יתקיים פסטיבל מוזיקה על המים במרינה, והפעם, מופע שירי הלהקות הצבאיות. המופע בניהולו המוזיקלי של יוסי גרושקה ובהנחיית אילנה טובים שתנחה את הערב יחד עם הזמרים הילה הררי ואודי יאן שישירו שירי להקות צבאיות מכל הזמנים, כולל: כוכב הצפון, שירו של צנחן, שוטי ספינתי, הורה היאחזות, קרנבל בנח"ל שיר לשלום ועוד.

אחרי הפסקה של שנה ממופע הסטנד אפ המצליח שרץ יותר מ-13 שנים על הבמות, עולה בימים אלה נדב אבוקסיס עם מופע חדש ובשבוע הבא הוא יגיע לזאפה הרצליה. איך זה להיות אבא גאה לילדה ראשונה כשאתה כבר בן 40 פלוס? מדוע יש כל כך הרבה בדיקות בהריון? ולמה לעזאזל צריכים את הגברים בבדיקות האלה? בכל הנושאים האלו יתעסק במופע שלו. בנוסף ישתף אבוקסיס בחרדות שלו כאב גאה לילדה שרק נולדה. מופע הסטנד אפ של אבוקסיס הוא מופע אישי, חושפני ומצחיק. הוא מדבר על הורות, טכנולוגיה, יחסים שבינו לבינו ובינו לבינה, המצב החברתי, המצב הכלכלי ומה המצב בכלל.

נדב אבוקסיס החל את דרכו כשסטנדאפיסט ב-1997 כאשר זכה בתחרות כישרונות בתוכניתו של דידי הררי. לאחר מכן הוא הצטרף לתוכנית "דידי לוקאלי" ב"רדיו ללא הפסקה שם שיחק דמויות כגון קריינית החדשות עדי רבן וסבתא סולטנה דנינו. בשנת 2000 יצא אבקסיס במופע קומי הנושא את שמו. בעקבות הצלחתו היה מועמד בקטגוריית "איש השנה בבידור" בטקס פרסי "אנשי השנה". לאורך השנים הוא השתתף כקומיקאי בתוכניות שונות בהן "ערב אדיר", "יאיר לפיד" ו"בטברנה". בשנת 2013 השתתף בתוכנית ״מחוברים פלוס״ ששודרה ב״הוט״ שם יצא מהארון. משנת 2000 ועד 2013 הופיע מעל 1,000 פעמים ברחבי הארץ ומול קהילות ישראליות בעולם, עם מופע היחיד שלו. בשנת 2014 יצא במופע חדש, אותו כתב בשיתוף עם רשף שי ומשה מלכה. המופע של נדב אבוקסיס יתקיים ביום שלישי (7.8) בשעה: 20:15 בזאפה הרצליה.

 

ווקאלוסיטי, הרכב אקפלה פורץ דרך בישראל, חוגג חמש שנות פעילות ומארח את הזמר דני רובס על הבמה בהיכל אמנויות הבמה הרצליה. המופע החגיגי והחד-פעמי הזה יכלול את ביצועי האקפלה של ההרכב, בעיבודים מקוריים לשירי רוק, פופ, ג'אז ופאנק ישראליים ולועזיים, ושירים משותפים עם דני רובס, כולל שיר שהולחן על ידו במיוחד לווקאלוסיטי.

ווקאלוסיטי הוא הרכב אקפלה מודרנית של 40 זמרים וזמרות, שהוקם ב-2013 וממוקם בהוד השרון, ישראל. תחת ניהולו המוסיקלי של קווין פוקס (בריטניה) ושרביטו של מנצח הבית ארז טל, ההרכב מבצע עיבודים מקוריים ליצירות רוק פופ וג'אז, ישראליות ובינלאומיות. כל זמרי וזמרות ווקאלוסיטי מגיעים עם רקע בשירת א-קפלה מודרנית. ההרכב ווקאלוסיטי עורך מופעים בישראל ובחו"ל וכעת הוא בהקלטות של אלבומו הראשון. המופע יתקיים ביום חמישי (9.8) בשעה 21:00 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר