קובי אפללו צילום מוטי מילרוד
קובי אפללו צילום מוטי מילרוד

השבוע בעיר: קובי אפללו מגיע למתנ"ס יד התשעה

וגם: תיאטרון היידישפיל יארח את גדולי הזמר הישראלי, שימי תבורי, יעקב בודו, מירי אלוני, דורית ראובני והאחים אסנר לא-יידישע חפלה, בהיכל לאומנויות הבמה

פורסם בתאריך: 12.8.18 08:07

שעת סיפור על סיפורו של הכלב פלוטו השובב, מחכה לכם במרכז אגדה והפעם, הסיפור מתרחב ומביא לילדים לא רק את הטיול והחיות הרבות בהן פגש, אלא גם את חוויותיו של פלוטו שפורש כנפיים, קופץ למים, דוהר מהר כמו סוס ומבקר פרה בקיבוץ. כל החוויות נעשות בצורה מעניינת ומסקרנת לפלוטו ולילדים. שני (13.8) בשעה 10:15, רחוב בן גוריון 33.

פסטיבל שירים במרינה בהרצליה, מחכה לכם ביום שלישי(14.8) כולל שירים בספרדית, צרפתית, רוסית ותימנית, בהנחיית אילנה כץ שתארח את הזמר אלעד גולדמן.  מתחילים בשעה 20:30.

פאב קוויז, יעני חידון על הבר, מחכה לכם במייקס פלייס בהרצליה, ביום שלישי (14.8) בשעה 20:30. אוספים עד שישה חברים לקבוצה, נרשמים ובאים לשחק בתחרות טריוויה כיפית, מעניינת ומצחיקה. אז רגע אחרי שאתם מקבלים קופסת ענק בה תפקידו את הניידים, כדאי שתתכוננו לשעתיים של שיחה, אלכוהול ואוכל, עם אנשים שיפגינו יחד אתכם הרבה ידע.
יובל, חידון על הבר?
“זאת תחרות טריוויה בין קבוצות, עם אלכוהול, אוכל וחברים. כן, זה כיף. אגב, הקוויזמאסטרים – המנחים שלכם לערב הם מייקל שפירא ויעל בצלאל”.
איך מצטרפים?
“מרכיבים קבוצה של עד שישה משתתפים עם שם קבוצה מגניב, נרשמים בעלות 40 שקלים למשתתף/ת ומגיעים לפאב בערב האירוע. במהלך הערב תתחרו מול קבוצות אחרות על המקום הראשון (יש פרס!), ותצטרכו למצוא תשובות לשאלות על אקטואליה, תרבות, מוזיקה, היסטוריה, מדע וכל מה שביניהם ומסביב”.

מייקס פלייס. צילום: יח"צ

מייקס פלייס. צילום: יח"צ

כחלק מפעילות הקיץ במתנ"ס יד התשעה יופיע הזמר קובי אפללו באולם ריבוק. אפללו התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 2006 כאשר הוציא את הסינגלים  "בא מן השתיקה" ו"שיר געגועים", שזכו להצלחה גדולה. לאחר מכן הוציא אפללו את אלבום הבכורה שלו ממנו יצא שיר החתונות הכי מפורסם "מה שהלב בחר". ב-2008 האלבום הגיע למעמד אלבום זהב ואפללו זכה בפרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה". ב-2009 הוציא אפללו את אלבומו השני, "ביום הכי בהיר" ולקח רק חודשיים עד שהאלבום הגיע למעמד אלבום זהב. במרץ 2009 זכה אפללו בפרס מפעל הפיס לאמנויות הבמה ובשנת 2012 יצא אלבומו השלישי של אפללו, "שמע", בהפקתו המוזיקלית של פטריק סבג.  הופעתו של אפללו תתקיים ביום רביעי (15.8) בשעה 21:00 באולם ריבוק יד התשעה. כרטיס: 30 שקלים.

תיאטרון היידישפיל יארח את גדולי הזמר הישראלי, שימי תבורי, יעקב בודו, מירי אלוני, דורית ראובני והאחים אסנר לא-יידישע חפלה. המפגש על הבמה יכלול קטעי הומור, שירי חזנות, שירי פסטיבל ואירוויזיון, שירי ילדות ושירי משחק בליווי סיפורים מלאי רגש. המופע הוא חוויה תיאטרלית בציון שבעים שנה למדינה, שבעים שנה לקיבוץ הגלויות הגדול, שבעים שנה לצחוקים הגדולים שנולדו בהוויה הבינעדתית. במאי המופע: ששי קשת, כתיבה: קובי לוריא וניהול מוזיקלי: האחים אסנר. המופע יתקיים ביום רביעי (15.8) בשעה 20:00 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה.

שימי תבורי

שימי תבורי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר