אמיר יוסף. מתוך הפייסבוק
אמיר יוסף. מתוך הפייסבוק

סופ"ש בהרצליה: מקבלים שבת עם אמיר יוסף ובשורה לחובבי הבירה

אמיר יוסף וצביקה אברהם מגיעים לחגוג בדבלין, סניף מקומי חדש לג'מס ביר פקטורי. וגם: המוריסונס קופצים לאינגה בר בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 21.9.18 08:16

סאני שושן מהדבלין, מה מחכה לנו אצלכם בסופ"ש?

"שנה חדשה ולוח הופעות חדש שבו אנחנו נרים לכם את השבוע. ובשישי (21.9) אתם מוזמנים לקבל את השבת עם אמיר יוסף ושלל להיטים, החל מהשעה 14:30. למחרת, שבת (22.9) יופיע אצלנו צביקה אברהם החל מהשעה 21:30. מהרו לשמור מקומות".

ובסוף השבועהבא הזמר ההרצלייני המוכשר מאיר אלפי מגיע לדבלין עם מופע חגיגי המשלב שירים חדשים (שלו), קאוורים (של אמנים מובילים) וחגיגה אחת גדולה ומיוחדת שתתקיים במקום במוצ"ש (29.9) בשעה 22:00.

מאיר, מה בתכנון?

"מופע כמו שאני אוהב, עם כל הלהקה שלי ועם כל השירים החדשים. כמו כן, כהרגלי מדי שנה אני חוגג את יום ההולדת שלי בגדול עם כל האנשים שאני אוהב. כולם מוזמנים, לא כדאי לפספס את הערב הזה".

 

# חובבי בירה? מחפשים לצרף עוד מקום בילוי מגניב לרשימה שלכם? כדאי שתעשו גיחה לג'מס ביר פקטורי החדש בהרצליה. המקום נפתח להרצה לפני שלושה שבועות ומנוהל על ידי גיא פורת, שהגיע לסניף מרמת החייל. בקיצור, אתם מוזמנים לקפוץ לבירה.

שי רוזנפלייט, מארחת במקום, יש גם מבצעים שווים?

"כן. יש לנו מבצע אלכוהול בימים ראשון עד חמישי מהשעה 16:00 ועד 19:00, עם 1+1 על כל הבירות".

 

# ועוד משהו קטן לשבוע הבא: המוריסונס מגיעים להרצליה להופעה עמוסת להיטים שתחזיר אתכם בזמן. הלהקה, שגובשה לפני כמעט עשור, חרטה על דגלה מטרה: לשמר על דפי ההיסטוריה את הלהקה הכי בועטת ומרדנית בשנות השישים – הדלתות. בימים אלו ממש חזרו חברי הלהקה (הסולן איתי יצחקי, הקלידן אור אדלר, אופיר קרמון הגיטריסט ואחיו אודי קרמון המתופף) מפסטיבל הדלתות השנתי 'פיסט אוף פריינדז' בגרמניה ומביאים למופע מיינרות וסאונד שנראים ונשמעים ממש כמו המקור.

דודו צוויג, ממשיכים עם ההופעות?

"כן, אנחנו רואים שהקהל אוהב את זה ויש דרישה. הפעם אנחנו מביאים להקה עוצמתית מאין כמוה עם סולן כריזמטי שמביא לכל אוהבי הדלתות את צלילי שנות השישים המרוממים". יום שני (24.9) בשעה 22:30, אינגה בר הרצליה, כניסה חופשית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר