בית קינן. צילום ליאור אורן
בית קינן. צילום ליאור אורן

תערוכה קבוצתית מלייפציג וטיול נוסטלגי לשנות ה-60: שתי המלצות לאירועים השבוע בהרצליה

12 אמנים מהעיר התאומה של הרצליה מגיעים להציג בבית האמנים. בבית קינן יתקיים אירוע מוזיקלי על שנות ה-60 וה-70 בהנחיית חנן דרורי

פורסם בתאריך: 14.10.18 08:25

# בין הרצליה ללייפציג: הגלריה העירונית בית האמנים בהרצליה, מארחת תערוכה קבוצתית של 12 אמנים מלייפציג שבגרמניה המתמחים בגרפיקה ומובילים בתחומם באירופה. שם התערוכה הוא "Encounter" (מפגש) המציין מפגש שהוא דיאלוג תרבותי בין הרצליה ללייפציג, שהן ערים תאומות. האמנים הגרמנים אף עיצבו את הפוסטר שמלווה את התערוכה. בערב הפתיחה, ביום רביעי, תופיע תזמורת לייפציג המתארחת בארץ לרגל האירוע.

פתיחת התערוכה תתקיים ביום רביעי, 17 באוקטובר, בשעה 19:30, בגלריה העירונית בית האמנים בהרצליה.

 

# בחזרה לשנות ה-60: האירוע המוזיקלי "שמרי את הריקוד האחרון עבורי", שהוא טיול נוסטלגי אשר כולל את מיטב שירי שנות השישים והשבעים והסיפורים המאלפים שמאחוריהם, יעלה בבית קינן בהרצליה ביום שני. זהו מסע אל השירים, הסיפורים, הקטעים והראיונות הנדירים מאחוריהם, בליווי הווידאו קליפים המקוריים. באירוע יעסקו בשאלות כמו מי היא אותה דיאנה אלמונית בשירו של פול אנקה? למה ועל מי נכתב השיר "נעלי הזמש הכחולות" (Blue suede shoes)? למה כתב פול מקארטני מהחיפושיות את השיר "שיהיה" (Let it be)? מדוע איימו באלימות פיזית על פול מקארטני לאחר שכתב את השיר "היי ג'וד"? ועוד.

מנחה האירוע הוא חנן דרורי, סמנכ"ל הייטק לשעבר שהמציא את עצמו מחדש והפך את שנות השישים למרכז חייו. תוך כדי עבודתו ובזמנו הפרטי החל חנן לממש את אהבת נעוריו, מוזיקת שנות השישים וביחד עם ניצול הידע הרחב שלו במחשבים וגרפיקה ממוחשבת, החל לבנות אוסף של וידאו קליפים עצום שגדל עם השנים והיום באמתחתו כ־12 אלף קליפים.

האירוע יתקיים ביום שני, 15 באוקטובר, בשעה 20:00, בחצר בית קינן. האירוע פתוח לקהל הרחב אך מותנה ברישום מראש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר