ניר גרבר וגלי אדלבאום. צילום איליה מלניקוב
ניר גרבר וגלי אדלבאום. צילום איליה מלניקוב

ניר וגלי מתארחים בכוכב השמיני, ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

עוד באירועי השבוע: ספוקן וורד בבמה פתוחה בבר בעיר, ערב קאנטרי אמריקאי, תערוכה יוצאת דופן, קומדיה מרגשת והרצאה על הדרך הנכונה לרכוש דירה

פורסם בתאריך: 6.1.19 08:38

כיתת אמן: ניר וגלי בכוכב השמיני

צמד האנימטורים הישראלים והזוג ניר גרבר וגלי אדלבאום הידועים בכינוי "ניר וגלי" יתארחו בכיתת אמן במועדון הכוכב השמיני בהרצליה. הם יספרו על המעבר מיצירה עצמאית ברשת לטלוויזיה וללב הפריים טיים ב"ארץ נהדרת", על תהליך העבודה באנימציה והשלבים השונים והקרנת קטעים נבחרים בשיתוף סיפורים שהתרחשו מאחורי הקלעים וכמובן הסבר על תהליך הכתיבה והתסריט.
כיתת האמן תתקיים ביום חמישי, 10.1, בשעה 21:00, בקפה נפטון במועדון הכוכב השמיני הרצליה. עלות השתתפות: 10 שקלים.

במה פתוחה: ערב ספוקן וורד

בבר בעיר החליטו להחזיר את ערב הבמה הפתוחה של ספוקן וורד או בעברית צחה – מילה מדוברת. בערבי ספוקן וורד אמנים מקריאים או מדקלמים קטעי שירה, בדרך כלל בעלי נימה אישית או אמירה חברתית. הערך האומנותי הוא תוצר של שילוב בין הטקסט עצמו והאמצעיים הפואטיים מהם הוא מורכב, מצד אחד, לבין היכולת הבימתית של האמן; שימוש בשפת גוף, אינטונציה ושטף דיבור, מצד שני. על במה אחת יעלו אמנים שונים עם סיפורים וסגנונות שונים. אמני מחאה שנונים, הפורקים את זעמם, ציניקנים שהומור הוא לא צחוק עבורם, משוררים רומנטיים חסרי פחד. אלה המעוניינים להופיע מוזמנים לפנות בעמוד הפייסבוק של בר בעיר עם שם מלא ומספר טלפון.
ערב הבמה הפתוחה יתקיים ביום רביעי, 9.1. פתיחת דלתות ב-19:00, הכניסה חופשית לגילאי 18+

הופעה: מלונדון לנאשוויל

אם בקאנטרי אמריקאי חשק לבכם, אין צורך לנסוע לטקסס או לטנסי. אפשר פשוט להגיע להיכל התרבות יד לבנים רעננה. הלהקה הוותיקה "שי טוחנר וחברים" תופיע שם ביום שני הבא, עם רפטואר עשיר של שירי הפולק והקאנטרי האהובים והמפורסמים, משנות ה-60 ועד היום.
"ההרכב במתכונתו כבר שלושים שנה. הופענו ברחבי העולם", מספר מנהל הלהקה, שי טוחנר, "יש לנו שתי זמרות מדהימות, וירטואוזיות. כל הנגנים דוברי אנגלית ברמת שפת אם, שזה מאוד תורם לחוויה הבינלאומית שאנחנו מציעים. אנחנו מנגישים את שירי הפולק והקאנטרי הידועים לקהל הישראלי והבינלאומי, ומבצעים אותם בעיבודים אקוסטיים ורעננים. כל השירים שאנחנו מנגנים מוכרים מאוד, אך אנחנו לא מנסים לחקות את הביצועים המקוריים, אלא לתת להם נופך משלנו".
המופע יתקיים ביום שני, 7 בינואר, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים, רעננה. מחיר כרטיס: בין 110-90 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים במוקד "קול טיקט" במספר 8864*

הצגה: מר גרין הולך לרעננה

לאחר שהועלתה מאות פעמים ב-45 מדינות שונות, מגיעה ההצגה "מר גרין" גם לרעננה. את הגרסה הישראלית מביים איש התיאטרון נתן דטנר, ולנעלי הדמויות הראשיות נכנסים השחקנים גדי יגיל ועידו רוזנברג. מה שמתחיל כמפגש כפוי בין יהודי בודד וחשדן (יגיל), ובין הצעיר שמרצה אצלו גזר דין של עבודות שירות (רוזנברג) לאחר שכמעט דרס אותו, הופך לאט לאט לברית גורלית ומפתיעה בין שתי נפשות תועות המחפשות קרבה. המפגש בין שני ההפכים הוא זה שעומד בבסיס של ההצגה הקומית, המרגשת והחכמה, שהפכה ללהיט ענק בכל מקום שהועלתה בו. הגרסה הישראלית, שמוצגת בארץ על ידי תיאטרון בית ליסין, כבר זכתה לביקורות מהללות על משחקם של רוזנברג ויגיל, שמציגים ורסטיליות בין יכולות קומיות לבין היכולת לפרוט על מיתרי הרגש, וגם יכולות הבימוי של דטנר בהצגה זכו לתשבוחות רבות.
ההצגה תעלה ביום חמישי, 10 בינואר, בשעה 20:30 בהיכל התרבות ביד לבנים, רעננה. מחיר כרטיס נע בין 95-190 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" במספר 8864*.

תערוכה: כל מה שרציתם לדעת על דיפטיך

התערוכה "דיפטיך" של קבוצת האמנים "מחוץ למסגרת", מציגה החל מהשבוע בבית האמנים בכפר סבא. הפתיחה החגיגית התקיימה ביום חמישי, ובשבת (5.1) בשעה 11:00, תתקיים במקום פעילות לילדים "דיפטיכונצ'יק", שתעביר מי שמנחה אמנותית את האמנים, ניצה לאופר. התערוכה תינעל ב-26 בינואר. ב-19 בינואר יתקיים שיח גלריה עם האוצר אודי רוזנויין. ב-26 בינואר תתקיים הרצאתה של דפנה להב על דיפטיך באמנות. הכניסה לכל האירועים חופשית.

דיפטיכון, או דיפטיך (מיוונית "שני פנים"), הוא כינוי לכל אובייקט, הכולל שני לוחות שטוחים המחוברים יחד באמצעות ציר, ובייחוד ליצירות אמנות בצורה זו. דיפטיכים מוכרים לרוב מתקופות עבר, בתקופה הרומית ובעיקר בימי הביניים וברנסנס. השימוש הראשוני היה למטרות דתיות, שדיפטיכים תיארו סצנות דתיות. בתקופת הרנסנס צויירו גם דיפטיכונים של אמנות חילונית בהם תיארו אירועים יומיומיים. האמנים המציגים בתערוכה התבקשו להישאר במסגרת "צמד עבודות", אך ניתנה להם יד חופשית לבצע את הדיפטיך בכל דרך, סגנון וטכניקה.

הרצאה: איך לקנות דירה

בקניון ערים בכפר סבא תתקיים ביום שלישי ההרצאה "כל מה שרצית לדעת על קניית דירה" שתעביר עו"ד הגר חדד. ההרצאה תסקור בגובה העיניים את הגורמים, ההיבטים המשפטיים והנתונים שחשוב לבדוק לפני רכישת דירה – איך להימנע מהוצאות מיותרות, למה לשים לב, ממה להיזהר ואיך נוודא שקנינו את בית חלומותינו ולא חלום בלהות.
ההרצאה של עו"ד הגר חדד תתקיים ביום שלישי, 8 בינואר, בשעה 20:00. יש להירשם מראש בטלפון 09-7649381.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר