קובי אוז (צילום רונן אקרמן), טאימן גרדנר (צילום אדם יונג) ואיילת גונדר גושן (צילום אלון סיגווליד)
קובי אוז (צילום רונן אקרמן), טאימן גרדנר (צילום אדם יונג) ואיילת גונדר גושן (צילום אלון סיגווליד)

קובי אוז ובני הנוער עושים לכם קונצרט, ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

אירועים נוספים השבוע באזור: סרט במחיר סמלי ליום המשפחה, סערת היוקללי מהוואי ומפגש עם איילת גונדר-גושן

פורסם בתאריך: 3.2.19 08:14

קונצרט: קובי אוז וצעירי הרצליה

נגני וזמרי תזמורת הנוער הייצוגית והמקהלה הייצוגית "לירון" של הקונסרבטוריון העירוני בהרצליה נערכים בימים אלה להופעה המשותפת עם הזמר, המלחין והסופר קובי אוז, לקראת מופע משותף שיתקיים השבוע בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה. הקונצרט המשותף, יתקיים ב־6 בפברואר הקרוב, עם כ־70 משתתפים על במה אחת, שלאורך כל הערב ינגנו וישירו עם אוז את מיטב להיטיו, מימי טיפקס ולא רק, בעיבודים מיוחדים לתזמורת כלי נשיפה ומקהלת נוער. בין השירים: יושבים בבית קפה, עננה, איזה עולם, יש לי חברה, ריקודי עמבה, הרבי ג'ו כפרה, שלוש בלילה ואחרים. על העיבודים המיוחדים אחראי רועי פרידמן, והמנצחים על התזמורת ועל המקהלה הם מני מטלון ורונית שפירא. אל אוז יצטרפו גם נגניו אדם מדר (כינור, מנדולינה, חצוצרה), רועי צעדי (גיטרה), ג׳וני קורן (קלידים) ומוטי יוסף (תופים). "ההפקה המשותפת עם אוז מהווה אירוע שיא שבו הקונסרבטוריון מנגיש את העשייה ופירותיה לקהל הרחב וחושף את תלמידיו לאתגר מיוחד ולמוסיקה רב גונית חוצה זמן וסגנון", אמר מנהל הקונסרבטוריון, יהודה גרינבוים.

המופע יתקיים ביום רביעי, 6 בפברואר, בהיכל אמנויות הבמה הרצליה. הזמנת כרטיסים בקונסרבטוריון העירוני הרצליה – 099506625, בקופות ההיכל – 1700-702-929 ובאתר האינטרנט.

 

הופעה: יוקללי, לא מה שחשבתם

טאימן גרדנר, נגנית יוקללי (כלי מיתר הדומה לגיטרה מוקטנת), זמרת ומלחינה, מגיעה בשבוע הבא להופעה בזאפה הרצליה במסגרת סדרת ג'אז חם. טאימן, ילידת הוואי, מופיעה עם קטעים קלאסיים מוכרים של באך ו-ויוואלדי, דרך קטעים של בלוז אמריקאי, קטעי פלמנקו ורוק של לד זפלין, להיטי הסמבה הברזילאית של שנות ה-60 מוזיקה לסרטים כמו "משימה בלתי אפשרית" ו"הפנתר הורוד" ועד דיוויד בואי וסיימון וגרפונקל.
ישתתפו גם ג'ונתן הרו מהוואי על כלי ההקשה והישראלית נועה דרזנר על הגיטרה.

ההופעה תתקיים ביום שלישי, 5 בפברואר, במועדון זאפה הרצליה, בשעה 21:30 . מחיר כרטיס 164 שקלים.

 

מפגש: סופרת בספרייה

איילת גונדר-גושן, אחת הסופרות המעניינות והמרעננות שצמחו כאן בשנים האחרונות, מגיעה בשבוע הבא לספרייה העירונית ברעננה כדי לדבר על דרכה הספרותית ועל ספרה האחרון "השקרנית והעיר". גונדר-גושן, סופרת ותסריטאית מוערכת וזוכת פרס ספיר ששני ספריה הראשונים ("לילה אחד, מרקוביץ'", "להעיר אריות") זכו לשבחים, הפכו לרבי מכר בינלאומיים ותורגמו ל-14 שפות, בוחנת בספרה האחרון את מהות השקר ואת מקורו. בספרה, שעלילתו עוקבת אחר נופר המתבגרת בת ה-17, שמרגישה שקופה וחסרת חשיבות עד שהיא בודה סיפור אונס שלא התרחש, מעמתת גונדר-גושן את הקורא עם המוסריות האנושית, ומעמיקה בפגמים האנושיים ובמורכבות השקר. ספרה האחרון יצא לאור בשנה שעברה, אך כבר זכה לביקורות מצוינות ותורגם למספר שפות.

המפגש עם איילת גונדר-גושן יתקיים ביום שני, 4 בפברואר, בשעה 19:30 במרכז המבקרים ביד לבנים. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים, וניתן להזמין במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

הצגה: התקוות של מלכא

הקומדיה הישראלית המרגשת, "רומיאו ואמא", מגיעה היישר מתיאטרון הקאמרי להיכל התרבות ברעננה. ההצגה, שכתבו יחד המחזאי גור קורן והבמאי גלעד קמחי, מתרחשת בעיירת הפיתוח הפיקטיבית "תקוות" שבדרום הארץ, שם ששי בן עטר, הכוכב הכי גדול שיצא מהעיר, חוזר אליה כעת כדי לבחור נער מקומי שיגלם את "רומיאו" בהפקה נוצצת של "רומיאו ויוליה". מולי מלכא, כישרון העיר, כמעט ומקבל את התפקיד הנחשק, אך בשורות רעות לגבי בריאותה של אמו זורקות את מלכא מהבמה הנוצצת אל המציאות הקשה. הדבר היחיד שנותר לו לעשות כדי לתת לאמא שלו קצת תקווה הוא לשקר לה שקיבל את התפקיד הנכסף. המצב אליו הגיע מלכא הופך לקומדיה של שקרים, בה מסתבכים כל בני העיירה. בקאסט המוכשר ניתן למצוא את רועי אסף, ענת מגן שבו, שרה פון שוורצה ועוד רבים נוספים.

ההצגה תעלה ביום חמישי, 7 בפברואר בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה בשעה 20:30. מחיר כרטיס נע בין 190-95 שקלים, וניתן לרכוש במוקד קול טיקט בטלפון 8864*

סרט: טרום בכורה במחיר סמלי

קניון G בכפר סבא חוגג את יום המשפחה עם הקרנת סרט מיוחדת לכל המשפחה, במחיר סמלי של 20 שקלים לכרטיס. ביום שלישי הבא, 5 בפברואר, תוקרן בבית הקולנוע הקרנת טרום הבכורה של הסרט "אסטריקס ושיקוי הקסמים", המגולל את מסעם של אסטריקס ואובליקס ברחבי גאליה אחרי קוסם מוכשר וצעיר שיוכל להכין שיקוי קסמים.
בנוסף, מי שמחזיק כרטיס לסרט יוכל לממש רכישת ארוחת ילדים ב-20 שקלים בבתי הקפה והמסעדות המשתתפים במבצע: קפה גרג, קפה הילל, חומוס שוק, ג'אפניקה, יוגו ובנדיקט.

הקרנת הסרט תתקיים בקניון G, ביום שלישי, 5 בפברואר, בשעה 17:20. המחיר: 20 שקלים לכרטיס.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר