"איך הגלגל מסתובב", מופע מחווה לשמוליק קראוס
"איך הגלגל מסתובב", מופע מחווה לשמוליק קראוס

מופע מחווה לשמוליק קראוס, ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

וגם: תערוכת רכבות מיניאטוריות של תומס הקטר, מרתון סטנדאפיסטיות ליום האישה והרצאה על רובוטים, מלחמה ובירה

פורסם בתאריך: 3.3.19 08:40

# השבוע הבא יתקיים בהיכל בעיר בהרצליה מופע מחווה לזמר שמוליק קראוס, מחלוצי הרוק והזמר העברי, ששיריו מלווים את פסקול המדינה משנות ה60 ועד היום. את המופע "איך הגלגל מסתובב" מנהל מוזיקלית אילן וירצברג שהפיק וניגן עם שמוליק קראוס. המופע כולל שירים מתקופת ״החלונות הגבוהים״ ועד אלבומו האחרון משנת 2003. הלהקה שתנגן ותשיר את השירים של קראוס במשך הערב, חלקם בעיבודים חדשים, מונה זמרים ונגנים המשתתפים בהפקות של האמנים המובילים בארץ והחיבור ביניהם נוצר בזכות האהבה הגדולה ליצירה של שמוליק קראוס: ניהול מוזיקלי, גיטרות ושירה אילן וירצברג; שירה וגיטרות ארז זינגר; שירה, גיטרות וכלי הקשה אליה סממה; קלידים וקולות אסף פרישמן; בס וקולות גיל אימר; תופים אבי ברק.
המופע ביום חמישי (7.3), בשעה 20:00 בהיכל בעיר בהרצליה. מחיר הכרטיס 79 שקלים.

# תערוכת הרכבות המיניאטוריות המצליחה של "תומס הקטר", שהחלה את דרכה באנגליה, הגיעה בתחילת החודש למתחם ארנה בהרצליה ותהיה פתוחה לקהל עד סוף אפריל. במתחם התערוכה המיוחד, שנבנה על ידי האמן הבינלאומי טובי כהן שיזם את הפעילות, יש מסילות רכבת ענקיות ומפותלות בהשראת הספר והסדרה הבריטית המצוירת והמפורסמת "תומס הקטר". התערוכה מיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד עשר, שמוזמנים לקחת חלק בבניית חלקים מהמסילה הארוכה במתחם ענקי שמכיל מטרים רבים של מסילות רכבת, פיתולים ועליות ומורדות.
התערוכה תציג עד סוף אפריל, במתחם ארנה הרצליה, במהלך כל השבוע, כולל שישי ושבת, בין השעות 11:00 ל-19:00. מחיר הכרטיס 40 שקלים.

תערוכת תומס הקטר צילום טובי כהן

תערוכת תומס הקטר. צילום טובי כהן

# לרגל יום האישה שיתקיים בשבוע הבא, מרכז יד לבנים ברעננה מזמין אתכם למרתון סטנדאפיסטיות קורע, "נשי ותהני", שמגדיר נשיות מחדש על הבמה. "נשי ותהני זהו מרתון סטנדאפיסטיות שהקמתי ביולי 2015, ומאז הוא רץ בכל הארץ", מספרת חגית גינזבורג, אחת הסטנדאפיסטיות במופע והמייסדת שלו, "זה ערב נורא מגניב, שמשלב את כל הנושאים בעולם: זוגיות, רווקות, הורות, יחסים, סקס ודימוי גוף. אנחנו מגיעות בשבוע הבא לרעננה לציון יום האישה הבינלאומי. המופע מתקיים מאות פעמים בשנה ברחבי הארץ והסטנדאפיסטיות בליין מתחלפות בכל הופעה. הקומיקאיות שמגיעות איתי הן הסטנדאפיסטיות הכי מבטיחות והכי מצחיקות שיש היום. אנחנו מביאות נשיות אחרת על הבמה. אלה לא בדיחות 'בעלי לא הוריד את הזבל', זה מופע אינטליגנטי, בועט וחריף. אנחנו לא מתנצלות ומתנחמדות על מי שאנחנו, ומביאות לבמה את כל קצוות הקשת של הנשיות המודרנית".
המופע יתקיים ביום חמישי, 7 במרץ, בשעה 21:00, באודיטוריום יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס הוא 20 שקלים. ניתן להזמין במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

# במסגרת ליין ההרצאות "Think & Drink", ד"ר לירן ענתבי תגיע למסעדת מקום בלב ברעננה כדי לדבר על מלחמות העתיד ושדה הקרב של המחר. ד"ר ענתבי, מרצה באוניברסיטת תל אביב וחוקרת במכון למחקרי ביטחון לאומי, תדבר על רובוטיקה, בינה מלאכותית ומלחמה בשלט רחוק ותענה על שאלות כמו כיצד טכנולוגיה משנה את מאזן הכוחות הצבאי? האם בעולם של רובוטים מתקדמים שדות הקרב יהיו ריקים מבני אדם? ומה הן ההשפעות של מלחמות המחר על הזירה הבינלאומית? שדה הקרב של העתיד עומד בגדר תעלומה כבר שנים רבות, שמתחילה להתגלות לאיטה עם התקדמות הטכנולוגיה ופיתוח האינטליגנציה המלאכותית. האם חיילים אנושיים יהפכו במרוצת השנים לדבר מיושן ועתיק? האם המלחמה הגדולה הבאה תתקיים מאחורי מסכים ולא פנים מול פנים, בשדה הקרב? אתם מוזמנים ליהנות מאחת ההרצאות המעניינות והמאתגרות שתשמעו, לצד אוכל ובירה.
ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 5 במרץ, בשעה 19:30 במקום בלב. מחיר כרטיס הוא 45 שקלים. ניתן לרכוש באתר Think & Drink או בטלפון 6119*

# הסופרת שרה אהרוני והזמרת חני דינור, שתיהן כפר סבאיות, נפגשות באודיטוריום בית ספיר בכפר סבא, לשיחה במסגרת סדרת המפגשים הפופולארית והמצליחה "כוחה של מילה בספרות ובמוזיקה". אהרוני, אשת חינוך לשעבר ומתנדבת בולטת בקהילה הוציאה לאור, בין היתר, סדרת ספרי מידע על ישראל מתוכם ארבעה באנגלית וכתבה שישה ספרי ילדים. חני דינור, זמרת ופסיכולוגית החלה את דרכה המוזיקלית בשנות ה־80 והוציאה 11 אלבומים מצליחים האחרון שבהם שבטיא (2018).
המפגש ביום רביעי (6.3), בשעה 20:00. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר