סול צבי. צילום: דורון עדות
סול צבי. צילום: דורון עדות

סמוך על סול: ההייטקיסיטית והזמרת סול צבי עולה על הבמה, ועוד אירועים השבוע בהרצליה

עוד השבוע בהרצליה: בבית חב"ד חוגגים את ל"ג בעומר עם לונה פארק חינם, הסופר אלי עמיר מגיע למפגש בספריית נוף ים

פורסם בתאריך: 19.5.19 13:37

# היום (א'), בשעה 20:00, יגיע הסופר אלי עמיר – מחבר הספרים "תרנגול כפרות" ו"מפריח היונים" – לספריית נוף ים להרצאה על ספרו החדש "נער האופניים". הספר מגלגל את סיפורו של נער בן שש עשרה שמגיע לבדו לירושלים המצולקת ממלחמת השחרור ורחוקה כל כך מבגדד, שמשם בא. לבדו הוא מפרנס את עצמו מחלוקת עיתונים ומשליחויות על אופניים במשרד ראש הממשלה, ומעז לחלום לעצמו חיים אחרים. הספר מספר גם על סיפור אהבתו לבת עשירים, שלהוריה הביא את העיתון מדי בוקר.

ההרצאה תימשך כשעה וחצי ומיועדת לבני נוער ולמבוגרים. עלות השתתפות: 35 שקלים ליחיד, 60 שקלים לזוג.

 

# מחר (ב') תופיע הזמרת והיוצרת ההרצליינית סול צבי בזאפה הרצליה. לפני שש שנים החליטה סול, מנהלת בתחום ההיי-טק ובעברה האקרית, מהראשונות בישראל, להגשים את חלומה והוציאה אלבום הבכורה בשם "מגיעה משם". כעת היא מוציאה סינגל חדש בשם "את נשארת", שמספר את סיפורה של סול ושל נשים רבות נוספות כנשות קריירה בעולם המודרני שנדרשות להציג תמונה של הצלחה ואושר, שהיא רק חלק מסיפור החיים המלא על המאמץ והדרך שהן נדרשות לעבור. האלבום מבוסס על חייה של סול, בין היתר בתור אם חד הורית לשני ילדים, ומאגד שירים שכל אחד מהם מהווה פן שונה בעולמה של האישה המודרנית. את כל השירים באלבום כתבה והלחינה. המפיק המוזיקלי של האלבום ושל ההופעה הוא שמוליק דניאל ובין המשתתפים באלבום גם הזמר דני רובס. על הבמה ילוו את סול הנגנים שמוליק דניאל – הפקה מוסיקלית, עיבודים תופים מחשב ובס; יועד ניר – צ׳לו; יוסי זמיר – גיטרות.

ההופעה ביום שני, 20.5, בזאפה הרצליה. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת המופע: 22:00. מחיר כרטיס: 115 שקל.

 

# ביום חמישי (23.5), בשעה 15:15, תצא מרחבת בית הכנסת הגדול תהלוכת ל"ג בעומר לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, שמארגן בית חב"ד הרצליה, תחת המסר "יחד כל ילדי ישראל". התהלוכה תצעד על רחוב סוקלוב ועד גן בן שפר, שם יופעלו מתקני לונה פארק ומתקנים מתנפחים בחינם, ויתקיימו הגרלת פרסים ענקית בשווי 10,000 שקל והופעה מיוחדת של רוי בוי.

 

# ביום חמישי, בשעה 17:00, תתקיים במתנ"ס יבור שעת סופר מספר עם הסופרת צפריר יעקבסון-פלד, שתספר את הסיפור "חומי" לילדים בגיל גן, ובשעה 17:45 לילדי כיתות א' ו-ב'. הסיפור מתחיל כשמשפחת שחר חוגגת יום הולדת לגל בן השמונה ולגילי בת החמש והילדים מקבלים מתנה מסבא וסבתא – גור כלבים. הספר עוסק בקבלת הכלב למשפחה, באהבה משפחתית. ילדים, הורים, סבים, נאמנות בין אחים, חברות וכוחה של החברות, אהבת בעלי חיים, כוחו ועוצמתו של יחיד גם אם הוא קטן. הספר מאיר ערכים חשובים: למידה, קבלה, כבוד, אהבה, נאמנות, משפחה, חברים ועוד.

דמי השתתפות בשעת סיפור הם 15 שקלים.

 

# ביום חמישי, בשעה 20:00, תתקיים הרצאתה של ד"ר נועה אלבלדה, ראש תחום נוירו-פדגוגיה במרכז סגול למוח ותודעה במרכז הבינתחומי הרצליה. ההרצאה מתקיימת במסגרת סדרת ההרצאות "הכל בראש" ותעסוק בנושא "פלסטיות מוחית – היכולת המופלאה של המוח לשנות את עצמו": מה יודעים מדעי המוח להגיד לנו הבסיס הביולוגי ליכולתו של המוח להשתנות? האם יכולת זו מוגבלת? האם היא תמיד עובדת לטובתנו ומה קורה כשהיא נפגעת? ושאלת השאלות: האם אנחנו יכולים לשלוט בה ואיך?

ההרצאה תתקיים ביום חמישי, בשעה 20:00, בחצר בית קינן, ברחוב נתן אלתרמן 51 בהרצליה. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר