פסטיבל בירה במרינה - צילום בן דאלי
פסטיבל בירה במרינה - צילום בן דאלי

100 סוגי בירה במרינה, ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

פסטיבל הבירה במרינה הרצליה יתקיים השבוע, וגם: חגיגות יום ירושלים עם הטיש הגדול, מרוץ לילה לזכרו של ניר רוזמרין והופעה של Latin Power עם פרננדו קנוף ואילטו גונזלס

פורסם בתאריך: 2.6.19 18:22

# פסטיבל הבירה של הרצליה יתקיים השבוע, בימים רביעי וחמישי, 5 ו-6 ביוני, בשעות 23:00-18:00, במרינה בעיר. בפסטיבל יוצעו 100 סוגים שונים של בירות מהארץ ומהעולם, באווירה של חו”ל ובמחירים של חו”ל, ויהיו גם דוכני אוכל מפנקים, מוזיקה עדכנית והופעות חיות.

ביום רביעי, בשעה 21:00 תתקיים הופעה של מועדון הקצב של פנחסוב וביום חמישי בשעה 21:00 תתקיים הופעה של להקת LAUDER. בירה מהחבית (מגוון ענק של בירות שישתתפו בפסטיבל) תעלה 20 שקלים לשליש ליטר ו-25 שקלים לחצי ליטר. בירה מהבקבוק תעלה 25 שקלים. “רשת Lager & Ale הביאה את הקונספט הלונדוני לישראל ובשיתוף החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה הן מביאות את פסטיבל הבירות הגדול בארץ להרצליה”, מסרו המארגנים. הפסטיבל פתוח לקהל הרחב מגיל 18 ומעלה.

# בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה מתכוננים לחג שבועות עם פעילויות לילדים, בהן סדנאות בישול, יצירה ופלסטלינה של טנא ברוח החג. ביום שלישי, 4 ביוני, בשעות 17:00 ו-18:00 תתקיים סדנת בישול של “סטאר שף” שבה ילמדו הילדים להכין לזניה גבינות. ביום רביעי, 5.6, בשעה 17:30 תתקיים סדנת אומנות אישית שבה יכינו הילדים טנא לחג השבועות וביום חמישי, 6.6, בשעה 17:30 תתקיים סדנת הפלסטלינה שבה ילמדו הילדים להכין טנא מפלסטלינה. הכניסה חופשית.

# ביום רביעי, 5 ביוני, מהשעה 16:30 ועד 19:00, יתקיים הפנינג שבועות ברחבת הפרגולה הצמודה לבית הכנסת הגדול בהרצליה, עם שחקני רחוב, ביתני משחק, מתחמי פעילות וחוויה, יצירת טנא לחג, צילום מגנטים ועוד הפתעות. בשעה 17:30 יתקיים מופע של "הקוסם ונערת הגומי".

# אנסמבל תיאטרון כפר סבא מציג היום ומחר (ראשון ושני), באודיטוריום ספיר בעיר, את העיבוד שלו להצגה מברודווי “מה אתם רוצים מהילד” של ליסה מור. הצגת הבכורה התקיימה אמש (שבת).

ההצגה מתארת את סיפורם של זוג הורים שעוברים מסע לא פשוט בין סבך המומחים הרבים ועצותיהם לגבי דרך הטיפול בבנם בן התשע, המאובחן עם הפרעת קשב וריכוז. במחזה, אמו של הילד חוצה ימים ויבשות כדי לסייע לבן שלה, ופוגשת שפע של דעות וים של אינפורמציות, שבתוכם קשה למצוא תשובה נכונה אחת. בהצגה משחקים בתפקידים הראשיים יעל ארד צפריר ואמיר כהן. עוד משחקים: מיכל איידוקובסקי, יהודה ירון, שרונה כפרי, אייל נמט, שי נמט, יעל פדר, מעיין פייזק, עדנה קלינובסקי ופזית שלף. במאי ההצגה הוא רועי הורוביץ ועל המוזיקה המקורית אחראי הזמר והיוצר דניאל סלומון.

אנסמבל תיאטרון כפר סבא – תיאטרון עירוני לבוגרים, פועל תחת חסות אגף התרבות בעיריית כפר סבא. הוא הוקם לפני 11 שנה על ידי אמיר כהן, שחקן וסא”ל במיל’, שמנהל אותו עד היום.

מחיר הכרטיס 58 שקלים (הנחות לסטודנטים, חיילים וגמלאים). תאריכי ההצגות באודיטוריום ספיר: 1 ביוני בשעה 21:00, 2 ביוני בשעה 20:30 ו-3 ביוני בשעה 20:30. לרכישת כרטיסים: 6575* או באתר היכל התרבות בכפר סבא.

# מרוץ הלילה השלישי של כפר סבא, על שם תושב העיר ניר רוזמרין ז"ל, יתקיים ביום חמישי, 6 ביוני. המרוץ יוזנק בפינת הרחובות בן יהודה והפועל. במסגרת המרוץ יתקיימו שלושה מקצים – מקצה לשני קילומטרים לכל המשפחה (בעלות של 20 שקלים למשתתף) יוזנק בשעה 20:00, מקצה לחמישה קילומטר וחצי (בעלות של 45 שקלים למשתתף) יוזנק בשעה 20:30 ומקצה לשבעה קילומטר וחצי (בעלות של 55 שקלים למשתתף) יוזנק גם בשעה 20:30. ההרשמה למקצים השונים באתר עיריית כפר סבא או באתר שוונג ומתאפשרת עד מחר (יום שני, 2 ביוני). לא תתאפשר הרשמה ביום המרוץ.

המרוץ יתקיים בסגנו מוזיקה לטינית, ולאורך כל מסלול הריצה ישולבו נגנים מתופפים ורקדנים, עמדות דיג'יי עם מוזיקה לטינית ובסיום המרוץ יתקיים מופע של הזמר הלטיני פרננדו סיישס. בשטח הכינוס יהיו גם עמדות איפור זוהר, מופעי קרקס ברזילאי, מופע קפוארה ואטרקציות אחרות לכל המשפחה.

רוזמרין, יליד כפר סבא ותושב העיר, נרצח ב־9 בספטמבר 2015, ככל הנראה במהלך ניסיון הימלטות מארבעה חמושים ניגרים, שככל הנראה רצו לחטוף אותו לצרכי כופר, באתר הבנייה שאותו ניהל בסמוך לבירה אבוג’ה בניגריה. הוא הותיר אחריו אלמנה, דמור, וארבעה ילדים: רועי, מיקה, עומר ונועם.

# עיריית רעננה מציינת את יום ירושלים, שמתקיים היום, באירוע מיוחד בבית יד לבנים. בהנחייתו של משה להב, מייסד המופע “הטיש הגדול”. להב יארח על הבמה החגיגית גם את העיתונאי והסטנדאפיסט קובי אריאלי ואת הזמר סגיב כהן. “בכל שנה רעננה מפיקה את ערב יום ירושלים ועושה אירוע גדול”, אומר להב, “השנה, אנוכי, ‘הטיש הגדול’, אנחה את האירוע. אארח גם את קובי אריאלי, שהוא גם ירושלמי כמוני ויודע לספר סיפורים ירושלמים כהלכה, וגם את הזמר הנפלא סגיב כהן. אני עצמי אשיר שירי ירושלים והסביבה, ביניהם ‘שומר החומות’, ‘עיר שלום’ וכמובן הברור מאליו ‘ירושלים של זהב’. אפשר להגיד שצפוי לנו ערב מעניין ומלוקט. אני אחכה לתושבי רעננה על הבמה הגדולה ברחבת יד לבנים”. המופע יתקיים ביום ראשון, 2 ביוני, בשעה 20:30 ברחבת יד לבנים ברעננה. הכניסה ללא תשלום, הציבור מוזמן.

# להקת Latin Power, אחת מהלהקות הלטיניות המצליחות והמובילות בארץ, תארח את האמן הבינלאומי פרננדו קנוף, לצד הזמר הלטיני אילטו גונזלס מצ’ילה, במופע של הלהיטים הגדולים של הלהקה המצליחה בואנה ויסטה סושיאל קלאב. במופע מנעד מוזיקלי רחב הנע בין עיבודים מקוריים לחדשים לשיריה הידועים והאהובים של הלהקה, ושילוב של מקצבים לטיניים כמו סלסה, צ’ה צ’ה צ’ה ורומבה, לצד מלודיות מרגשות. במופע, המשלב רקדנים קובניים, יוקרנו קטעי וידאו ארט מרהיבים על מסך ענק. המופע יתקיים ביום חמישי, 6 ביוני, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 110-90 שקלים, ניתן לרכוש כרטיסים במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר