מיתר סליים. אורן קאן
מיתר סליים. אורן קאן

מיתר סליים, מירי אלוני ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

אירועי השבוע בהרצליה והסביבה: פסטיבל "פארק היורה", מופע מחווה ענק ללהקת קווין וסדנאות סליים בקניון

פורסם בתאריך: 28.7.19 09:01

1 בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה יפעל במשך שלושה ימים (ראשון עד שלישי, 28-30.7), בשעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00 מתחם מיוחד ליצירת סליים. בסדנאות יגלו הילדים את הסודות ליצירת סליים מושלם ומיוחד, שאותו יקבלו במתנה בסיום הסדנה. ביום הראשון של פתיחת המתחם יתקיים, בשעה 11:00, מפגש עם מעריצים מיוחד עם אושיית הרשת מיתר סליים. במהלך השבוע יפעל גם מתחם גדול של משחקי שולחן כמו קט רגל, גולף, הוקי, סטנגה ועוד וכן יתקיימו סדנאות נגרות, בישול ואמנות ומופע של כוכב הילדים קוגומלו.

2 שני אירועים מוזיקליים מחכים לכם השבוע בהרצליה: ביום ראשון (28.7), החל מהשעה 18:30 תופיע בגן בן שפר כוכבת להקת הנח"ל, הזמרת, שחקנית הטלוויזיה והתיאטרון מירי אלוני, עם שירי להקת הנח"ל, כחלק מסדרת אירועי מוזיקה על הדשא. משתתפים: ג'וני קורן ומקסים סבטלוב. ביום שלישי (30.7) בשעה 20:00, יתקיים ערב מחווה למלחינים יאיר רוזנבלום ונחום היימן – "תמיד עולה המנגינה", עם שירה בציבור במרינה הרצליה כחלק מפסטיבל מוסיקה עברית. ינחה את הערב יוסי לב, זמרות אורחות: טל סונדק ודורית פרקש. הכניסה לשני האירועים חופשית.

3 בקניון כפר סבא הירוקה יתקיים השבוע, בימים שלישי ורביעי (30-31.7), פסטיבל "פארק היורה". החל מהשעה 11:00 ועד השעה 19:00 יחכו לילדים עמדות מגניבות כמו רכיבה על דינוזאורים, מתחם דינוזאורים בתנועה, מתחם VR, "קיר ירוק" ליצירת מזכרת מפארק היורה, עמדת קליעת צמות ואיפור פול מון ובמת זומבה בכל יום ב-12:00. בכל אחד משני ימי הפסטיבל יתקיים בשעה 17:00 מופע מרכזי – ביום שלישי יופיע קרקס אפריקאי וביום רביעי מופע אשליות מיוחד.

4 במתחם אושילנד בכפר סבא ייפתח פסטיבל "קיץ אקשן", שכולל גם מפגש עם כוכבות היוטיוב ליה נגה ושקד דוד. במסגרת הפסטיבל יתקיימו בימים ראשון עד חמישי, עד סוף אוגוסט, פעילויות מאתגרות לכל המשפחה עם מתחמים מגוונים כמו מבוך לייזר באורך שישה מטרים, מתחם בסגנון אוהל קרקס עם סדנת שיווי משקל וסדנת ג'אגלינג, קרב רטוב של רובי מים בתוך מבוך מתנפח וביתני יריד עם מגוון משחקי קליעה מאתגרים. לצד אלו ,"קיץ אקשן" כולל גם מגוון פעילויות בתשלום סמלי בהן בריכה מתנפחת עם סירות פדלים ומתחם רכיבה על סוסים מכאניים, חדר בריחה למציאת אוצרות הפיראטים ומתחם מציאות מדומה. ביום שני (29.7), בשעה 17:00, יתקיים מפגש מעריצים עם היוטיובריות המצליחות ליה נגה ושקד דוד.

5 מדוע הפוליטיקאים מפחדים מענקיות הטכנולוגיה? כיצד מתארים המחקרים את הסכנות של פייסבוק, גוגל, ווטסאפ ואינסטגרם על חיינו? ואיזה שינוי דרמטי צפוי לנו ב-2019? אם הסתקרנתם לשמוע מה התשובות, אתם מוזמנים להרצאתו של גיא רולניק, אחד העיתונאים הבולטים בארץ ומייסד עיתון דה מרקר, שתתקיים ברעננה. בשנים האחרונות החל רולניק לפעול בזירה הבינלאומית, כאקטיביסט בכל הנוגע למונופוליזציה של הרשתות החברתיות, כאשר הוא דוגל בסברה כי הנזקים הגלויים והסמויים של שלהן עלולים לעלות על התועלות, ולהוביל לתוצאות הרסניות. בהרצאתו של רולניק, תוכלו לקבל פרספקטיבה חדשה על העולם החברתי-דיגיטלי, כאשר הוא יציג לכם את המחקרים והעדויות החדשניים ביותר בעולם בנושא, ייקח אתכם לחלק המלחמה של מארק צוקרברג, יגלה לכם כיצד המודל העסקי של פייסבוק עובד, מדוע הפוליטיקאים מפחדים מפייסבוק ומדוע התגובה שלהם עשויה להשתנות דרמטית במהלך שנת 2019. ההרצאה תתקיים ביום ראשון, 28 ביולי, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 65 שקלים, ניתן לרכוש באפליקציית או באתר "Funzing".

6 אמנם דמותו של פרדי מרקורי, סולנה המנוח של להקת קווין, כבר נעלמה מהעולם, אך מורשתו ומורשת הלהקה האגדית ממשיכה להתקיים עד היום. להקת המחווה "רוקוויל", מגיעה לרעננה עם מופע קאברים ענק ומיוחד במינו, שיגרום לכם להרגיש ממש כמו בקונצרט 'לייב אייד' המיתולוגי, צופים בלהקת הרוק האהובה בכבודה ובעצמה. אוליב, סולנה של להקת 'רוקוויל', נכנס לנעליו של מרקורי, ולצדו יופיעו לא פחות משבעה נגנים, שכל מטרתם היא לתת היא לכם את החוויה האולטימטיבית בשחזור המופע של אחת מענקיות המוזיקה, שהרוויחה מקום של כבוד בפנתיאון הרוק. המופע יתקיים ביום שלישי, 30 ביולי, בשעה 21:00 בפארק רעננה, מסביב לאגם. המופע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר