צילומים: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE, מוטי מילרוד, נטאשה שחנס
צילומים: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE, מוטי מילרוד, נטאשה שחנס

ישראל מול איראן, ראש בראש. ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

וגם: הופעה מיוחדת של להקת הפלמנקו רמנגאר, פסטיבל בייבי לאמהות טריות, שיחה עם אפרים סידון ודני קרמן ומפגש עם סופר הילדים מיכאל אבס

פורסם בתאריך: 3.11.19 15:15

1 ביום שני, 4.11, בשעה 20:30, תתקיים בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה (בית חיל האוויר) ההופעה "Puertas" של להקת הפלמנקו רמנגאר, בניהולם האמנותי של צמד הרקדנים קרן ואבנר פסח, בהשתתפות 14 אמנים: 7 רקדנים, 2 זמרים, 2 גיטריסטים וכלי הקשה ונשיפה. היצירה החדשה של רמנגאר מזמינה את הצופה להיות עד ונוכח לשינויים המתחוללים בקרב האמנים שעל הבמה, בכל פעם שנפתחת דלת אחרת. הדלתות הן מטאפורה לאנרגיות המרכיבות את החיים – שמחה, עצבות, מבוכה, התלהבות, בושה או עוצמתיות וכל פעם שהן נפתחות הן משנות אותנו מקצה לקצה. המופע בנוי מרצף של קטעים הנולדים עם פתיחתן של אותן דלתות. מחיר הכרטיסים: 149-109 שקלים.

2 ביום חמישי, 7.11, בשעה 20:00 תתקיים בחצר בית קינן בהרצליה ההרצאה "ראש בראש: ישראל מול איראן" של אליהו יוסיאן. ההרצאה מתארת את ההתנגשות התרבותית בין שתי המדינות מאז עלייתה של הרפובליקה האסלאמית לשלטון באיראן. יוסיאן, יליד איראן, הוא בוגר שנה שלישית להנדסה אזרחית מאוניברסיטת כאשאן שבאיראן, בעל תואר שני בלימודי המזרח התיכון לזרועות הביטחון מאוניברסיטת בר-אילן, בוגר יחידת 8200 וחוקר איראן לאחר המהפכה האסלאמית. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום מראש.

3 פסטיבל "בייבי" מגיע לקניון רננים ברעננה ביום שלישי הקרוב, ויכלול הרצאות ופעילויות לאמהות ותינוקות, ללא תשלום. "מדובר בפינוק לאמהות, שמגיעות בחופשת הלידה שלהן להעביר את הזמן בכיף עם הבייבי שלהן", אומרת אירית מיטראן, מפיקת הפסטיבל מטעם מועדון 'אמא', "הן מקבלות מתנה, פעילות ללא תשלום וזה הפנינג שממש כיף בו. אנחנו מפיקים את הפסטיבל בקניונים ברחבי הארץ, וכעת הגענו לרננים". אז מה מחכה לכן בפסטיבל? פינת ייעוץ בנושא שינה והתפתחות, סדנת מגע ותנועה לאמא ולפעוט, סדנת "מזיזים את הגוף" המתרכז בפעילות התפתחותית לתינוק, "מפעילים את החושים" עם מוזיקה לקטנטנים והרצאה על כלים לדפוסי שינה נכונים לתינוקות. בנוסף יהיה מתחם צילום לתינוקות בפסטיבל, ללא תשלום. מלבד זאת, כל אמא שתשתתף בפסטיבל, תקבל במתנה הפתעה ללא תשלום מטעם מארגני הפסטיבל. הפסטיבל יתקיים ביום שלישי, 5 בנובמבר, בשדרת החנויות בקומת הקרקע של קניון רננים.

4 הספרייה העירונית ברעננה תארח, במפגש כפול ומרתק, את הסופר אפרים סידון והמאייר דני קרמן. סידון, מגדולי הסאטיריקנים הישראלים, הקדיש כמעט חמישה עשורים לאמנות המילה הכתובה, כאשר יצירותיו לא הוגבלו רק לדפוס: הוא היה שותף גם ביצירת הסדרה המצליחה "קרובים קרובים", ומשם כתב רבות לטלוויזיה ועזר לפתח את תעשיית הקומדיה במסך הקטן. סידון יארח את המאייר דני קרמן, שאייר רבות בעיתונים החשובים בישראל, אייר למאות סופרים ביניהם יהודה אטלס, יורם טהרלב ואפרים קישון ואף הוציא לאור בעצמו ספרים רבים. במפגש המשותף בין השניים בספרייה העירונית, הם ישוחחו על הומור והומור יהודי בפרט, ספרות ואיור, וכמובן סאטירה. המפגש יתקיים ביום ראשון, 3 בנובמבר, בשעה 19:30 באודיטוריום יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים, ניתן לרכוש אותו במוקד "קול טיקט" כוכבית 8864.

5 היום (ראשון, 3.11), בשעה 17:00, יגיע הסופר מיכאל אבס אל הספרייה לילדים ולנוער בכפר סבא ויספר על סדרת ספריו המצליחה "משחקי בילוש". מדובר בסדרת מתח ובלשים לילדים, כאשר כל פרק בעלילת חבורת הבלשים מסתיים בתעלומה שעל הקורא הצעיר לפתור ולקדם בעצמו עד אשר מגיעים לסוף המפתיע. מיכאל הוא בנו של סופר הילדים שלמה אבס, וכתב שישה ספרים לגיל הרך ולגילאי יסודי. ההשתתפות בפעילות היא ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש בטלפון 09-7640844, או בדלפק ההשאלה בספריית הילדים, שכן מספר המקומות מוגבל. הפעילות מיועדת לילדים בגילאי שבע ומעלה.

6 גלריית "Artמבט" מזמינה את הקהל הרחב לתערוכה "קליינע געשעפטן" ("דברים קטנים"), שתוצג בתאריכים 7.11.19 – 7.12.19. פתיחה חגיגית ומיצג של דורון פולק ואופירה אבישר יתקיימו ביום חמישי , 7.11.19, בשעה 20:30, בגלריה שרחוב רופין 15 כפר סבא. הכניסה חופשית. שמה של התערוכה לקוח מתוך ציטוט משירו של אהוד מנור "דברים קטנים", בו הוא מציין, כי הדברים הקטנים הם המעניינים ביותר. מכאן נוצר הרעיון לתערוכה בה יציגו 8 אמנים שחברו לדורון פולק, אשר אוצר את התערוכה עם אביה ממון. פולק מייצר במהלך העשור האחרון סדרות עבודות זעירות בהם הוא טומן תצלומים מתוך מיצגי הגוף שלו. האמנים בתערוכה מביאים אמנות גדולה ואיכותית המעוצבת בפורמט קטן. ייחודו של הפרויקט נעוץ בתצוגת התרגום המאפיין, השונה, אך גם המשלים, של כל יוצר להגדרה "אמנות הדברים הקטנים". האמנים המציגים, מלבד פולק, הם אופירה אבישר, אמיר אשל, רפי בלר, ניצה גינוסר, נורמה דרימר, אורן מיוחס, ענת נגב, דבי עשב.

7 יום הילד הבינלאומי מתקיים ב-20 בנובמבר, ובמתחם אושילנד בכפר סבא יקיימו חודש שלם של הטבות, מבצעים ופעילויות לילדים ללא תשלום, עם מופעים של כוכבי ילדים, פעילות לכל המשפחה מדי יום כולל שבת וארוחת ילדים בקפה גרג ב-15 שקלים (בימים ראשון עד חמישי). ביום שני יתקיים המופע החדש של כוכב הילדים רוי בוי "ילד הג'ונגל". ביום שלישי תתקיים סדנת יצירה ושעת סיפור עם תיאטרון בובות וביום רביעי תתקיים סדנת בישול וכניסה לפלייפארק תעלה 25 שקלים (במקום 50 שקלים). לפרטים נוספים היכנסו לאתר מתחם אושלינד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר