איריס נשר. צילום דודו בכר
איריס נשר. צילום דודו בכר

שיחה עם איריס נשר, תיאטרון יהודי משוגע ועוד אירועים השבוע בהרצליה והסביבה

וגם: הרצאה של קובי חוברה, פסטיבל כלי נשיפה, הצצה לחיים של עדן הראל ועודד מנשה, מרתון סטנדאפ נשי וגבעת חלפון פוגשת את אפוקליפסה עכשיו

פורסם בתאריך: 27.1.20 17:33

1 ביום שלישי, 28.1, בשעה 19:00 יתקיים שיח בגלריה עם איריס נשר, על תערוכתה "מחוץ לזמן" המוצגת במסגרת מערך התערוכות "זמן דיוקן" במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. האמנית איריס נשר מציגה הקרנת תצלומים המתעדים את ארי נשר בנה, במוזיאונים ברחבי העולם. ארי בנה שנהרג בתאונת פגע וברח בתל אביב בעת שרכב על אופניים חשמליים לפני כשנה. נקודת המוצא היא תצלום של ארי הילד, כשהיה בן שש, בעת ביקור משפחתי במוזיאון ישראל. בעקבות אותו תצלום, בהדרגה ותוך כדי שיחות, התגבשה במשך השנים סדרת תצלומים שצולמה בין האם ובנה על בימוי והעמדה במהלך ביקורים משפחתיים נוספים במוזיאונים או באתרי תצוגה כנסייתיים. התצלום האחרון בסדרה צולם מעט לפני מותו הטרגי של ארי בתאונת דרכים בהיותו בן 17. דיוקנאות עצמיים של נשר עצמה חותמים את הסדרה. הכניסה לאירוע כלולה במחיר הכרטיס למוזיאון: 30 שקל.

2 ביום שלישי, 28.1, בשעה 20:00 תתקיים הצגה של תיאטרון יידישפיל – "משיגענע יידישע וועלט" (עולם יהודי משוגע) בהיכל בעיר בהרצליה. "לפעמים החיים מפגישים אותנו עם מצבים מפתיעים ולא פשוטים. האם לבכות? לצחוק? התשובה….כמובן לצחוק! ותמיד! ברוח הזו יוצא תיאטרון יידישפיל בהפקה משוגעת ומשגעת בפיקודו של רב אלוף צחוק – יענקל'ה בודו, המוביל צוות מובחר אל המיטב של המיטב של ההומור היהודי. אזהרה: צוחקים מהקישקע, בוכים מהחריין", נכתב בהזמנה לאירוע. כתיבה: ששי קשת. במאי: יונתן אסתרקין. ניהול מוסיקלי: אור מצא. בהשתתפות: יעקב בודו, מוניקה ורדימון, הילית דייטש שני ויונתן רוזן. ההצגה בליווי תרגום לעברית ולרוסית. עלות כרטיס: 130 שקל.

3 הפובליציסט והיועץ היסטורי לקולנוע ותיאטרון, קובי חוברה, ירצה ביום רביעי הבא (29.1) בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בנושא עבדות, חירות וגבורה, בהרצאה שלפני הקרנת הסרט "הארייט: הדרך לחופש" המועמד לאוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה. הסרט מגולל את סיפורה של הארייט, אישה אפריקנית-אמריקנית ובת למשפחת עבדים, שברחה בכוחות עצמה מעבדות בשנות ה-50 של המאה ה-19 וחזרה לעשרות מסעות מסוכנים כדי לשחרר את חברי קהילתה ובני משפחתה שנשארו מאחור. ההתכנסות בשעה 10:30, תחילת ההרצאה בשעה 11:00 ותחילת הסרט בשעה 11:45. מחיר הכרטיס 47 שקלים. בתוך כך תתקיים ביום ראשון בקניון, בשעה 17:30, סדנת נגרות. ביום שני תעלה ההצגה "זוג הדרקון" (ללא תשלום), ביום שלישי סדנת להכנת סופלה שוקולד ובימי רביעי וחמישי יתקיימו סדנאות אמנות.

4 תחרות "נושפים כפר סבא" יוצאת לדרך בפעם החמישית, החל מהיום (ראשון, 26.1) ועד 1 בפברואר בקונסרבטוריון העירוני, בין השעות 18:00-9:00. התחרות היא תחרות ארצית לנגני כלי נשיפה בסגנונות קלאסי וג'אז. החלק הקלאסי יחולק לארבע קטגוריות: עד גיל 14, מגיל 16-14, מגיל 19-16 ומגיל 25-19. השנה תתקיים קטגוריה חדשה בתחרות, ג'אז, שתחולק גם היא לשניים עד גיל 19 ומגיל 19 עד 25. הגמר הגדול של החלק הקלאסי יתקיים בהיכל התרבות ביום שישי 31.1.20 בשעות 12:30-9:30 בהשתתפות תזמורת סימפונית חיפה ובניצוחו של ואג פפיאן. הכניסה חופשית. במוצאי שבת 1.2.20 יערך קונצרט הזוכים בהיכל התרבות, גם הוא בהשתתפות תזמורת סימפונית חיפה בניצוחו של ואג פפיאן וביג בנד ייצוגי כפר סבא בניצוחו של אלכסנדר קנצברג. את התחרות מנהלים עפר עין-הבר, שמעון ויינריד – מנהל אומנותי תחום קלאסי , אלכסנדר קנצברג מנהל אומנותי תחום ג'אז ומפיקה תמי רגב כהן. הזמנת כרטיסים ללא עלות בקופות ההיכל בטלפון כוכבית 6775.

פסטיבל נושפים. צילום עיריית כפר סבא

5 ביום רביעי (29.1) בשעה 21:00 בני הזוג עדן הראל ועודד מנשה מגיעים לקמפאי בר בכפר סבא להרצאה המצליחה שלהם "לא רואים עין בעין". ההרצאה מספקת הצצה לחייהם המשותפים של בני הזוג, שהחלו יחד את תהליך החזרה בתשובה, ומכילה בתוכה קטעים רציניים על ההצלחה, החיפוש ותהליך ההתקרבות לדת, שמתובלת בהמון הומור עצמי. מחיר הכרטיס 105-75 שקלים.

עודד מנשה ועדן הראל. צילום אביב חופי

6 מרתון הסטנדאפיסטיות "נשי ותהני" חוזר לרעננה – בשיתוף עם אתר הפנאי Funzing. מאז יולי 2015, המופע שיצרה הסטנדאפיסטית חגית גינזבורג כבר עלה מאות פעמים ברחבי הארץ. "זה ערב נורא מגניב, שמשלב את כל הנושאים בעולם: זוגיות, רווקות, הורות, יחסים, סקס ודימוי גוף", מספרת גינזבורג,
בכל ערב משתתפות סטנדאפיסטיות שונות, ובערב הקרוב ישתתפו דורון רהב (המועדון עם שחר חסון), נגה ד'אנג'לי (הצחוקיה, עד כאן), חגית גינזבורג (הבוקר טל ואביעד), כוכבת הרשת יונה קפח והקומיקאית מרינה אקילוב. הקומיקאיות השנונות ידברו על הכל, החל מעודף משקל, רווקות בשנות ה-30, חתונה, התא המשפחתי, אמהות וחיי הנישואים. המופע יתקיים ביום שלישי, 28 בינואר בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 75 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864, או באפליקציית או אתר "Funzing".

חגית גינזבורג. צילום אמיר יהל

7 "המשתמט" של תיאטרון צוותא מגיעה לבמות רעננה. ההצגה, המתוארת על ידי כותביה כ-"גבעת חלפון״ פוגשת את ״אפוקליפסה עכשיו״, היא קומדיה המגוללת את עלילותיהם של חבורת גברים בני ארבעים שמעולם לא לבשו מדים או שירתו בצבא, וכעת מוצאים עצמם ביחידה מיוחדת בשירות המילואים. זאת כאשר החבורה מורכבת משחקן בהצגות ילדים, נהג אוטובוס ואחראי מחלקת ארונות באיקאה. למרות שהתיאטרון החל להריץ את ההצגה על במות ברחבי הארץ רק לאחרונה, היא כבר הספיקה לזכות בשבחי המבקרים. בהצגה משתתפים ארז דריגס, אביעד בנטוב, אודי גוטשלק, שי לי הירש וטל לוי. ההצגה תתקיים ביום חמישי, 30 בינואר, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 170-69 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

8 הסטנדאפיסט וכוכב הרשת עידן ניידיץ התפרסם כאבא של רוני ועומר מסרטוני הרשת, בהם סרטון החופש הגדול עם בנו עומר, הערסך, אתגר בדיחות הקרש, פינת האטרקציות באורלי וגיא ועוד. ניידיץ מגיע לרעננה עם מופע יחיד מקורי, מרענן, וקורע מצחוק בו הוא לוקח את הצופים למסע סביב חייו כאבא וכבעל ועד לרגעים המצחיקים מהילדות ומחיי היום יום. המופע יתקיים באודיטוריום יד לבנים ברעננה ביום שבת, 25 בינואר, בשעה 21:30.

עידן ניידיץ. צילום שריי עוז


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר