דני רובס. צילום רונן אקרמן

דני רובס, הווקה פיפל וקווין רובין: מה עושים השבוע בהרצליה והסביבה

הקונסרבטוריון העירוני בהרצליה במופע משותף עם דני רובס, וגם: כוכבי הרשת מגיעים לביקור, מופע חדש של הווקה פיפל, פאנל מומחים בנושא קנאביס ומופע בהשתתפות 350 רקדניות ורקדנים

פורסם בתאריך: 16.2.20 07:21

1 ביום שלישי, 18.2, בשעה 20:00 יופיעו הקונסברטוריון העירוני הרצליה ודני רובס במופע חגיגי "משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו" עם בליווי 70 זמרים ונגנים על במה אחת בהיכל אמנויות הבמה הרצליה. ישתתפו במופע גם תזמורת הנוער הייצוגית והמקהלה הייצוגית "לירון". מחיר כרטיס: 85 שקל

2 ביום חמישי, 20.2, בשעה 18:00 יופיע כוכב הרשת קווין רובין במופע חדש ומטורף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. המופע מלווה בשירים, שלל דמויות צבעוניות, ברייקדאנס, אתגרים מטורפים וקורעים מצחוק, אייטמים משולבי קהל ועוד המון הפתעות. רובין הוא כוכב נוער שמככב בשלל פרויקטים, בעל ערוצי יוטיוב ואינסטגרם המשלבים תכנים בסגנון פריסטייל ונונסנס, אתגרים ומתיחות, מערכונים קומיים וספורט אתגרי. הוא זכה במספר פרסים כמו "כוכב הרשת של השנה", שיחק בסרט "פול גז", הופיע בפסטיגל 2019 וצבר מיליוני צפיות. הכניסה חופשית.

הווקה פיפל צילום תומר אפלבאום

3 ביום חמישי, 20.2, בשעה 20:30 יעלה מופע חדש מבית היוצר של הווקה פיפל "ההרצלים" על במת היכל אמנויות הבמה בהרצליה. המופע עומד להתחיל, הבמה מוכנה, הקהל יושב באולפן והאורות כבר מחשיכים, אבל הלהקה שאמורה להופיע לא מגיעה. מזל שיש שישה עובדי במה מוכשרים שמשתלטים על העניינים ופוצחים במופע ישראלי מיוחד שכולו אהבה למוזיקה המקומית. ההרצלים – שישה קולות ייחודיים, כולל ביט בוקס, יוצרים יחד הרמוניות מופלאות שעושות הרבה כבוד למוסיקה ולתרבות הישראלית בעיבודים מקוריים ומפתיעים. כל זאת באמצעים ווקאליים בלבד, ללא כלי נגינה. השירים הגדולים משולבים במחרוזות שמצדיעות לכל מה שאנחנו אוהבים: הלהקות הגדולות, היפ הופ ישראלי, שירי אירוויזיון, תוכניות טלוויזיה אהובות, להקות צבאיות, שירי משוררים, שירי אהבה ועוד. כמיטב מסורת הווקה פיפל, המופע משולב בהומור ושיתוף קהל, ערב של חגיגת התרבות הישראלית שכולנו גדלנו עליה. מחיר כרטיס: 149-89 שקל.

אמי אטלי, תלמידת המרכז למחול צילום דליה נבעה

4 המרכז למחול ברעננה יארח מופע הדגמה, בהשתתפות מאות רקדני המרכז, ויאפשר לכם הצצה לעולם המסקרן של ריקוד ומחול. במרכז למחול אומרים כי המופע מספק הזדמנות למבט מבפנים על עולם הריקוד, ללא מסכות, על מהי עבודתו של רקדן. "מדובר במופע של 350 רקדנים ורקדניות על במה אחת, שנפגשים לחשוף בפני הקהל את מיטב סגנונות המחול העכשווי", אומרת עינת בצלאל, מנהלת המרכז למחול, "במופע נחווה את סגנונות המודרני, היפ הופ, קלאסי, ג'אז וברייקדאנס. במופע, מלבד מאות הרקדנים מבתי הספר השונים בעיר, יתארחו גם להקות המחול המקצועיות 'כיוון אחר' ו-"MEGA-CREW". כולם מוזמנים לחוויה ייחודית, ולמופע סוחף ומרגש". המופע יתקיים ביום שני, 17 בפברואר, בשעה 19:30 בהיכל הספורט של תיכון מטרווסט. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

קנאביס. צילום אייל טואג

5 האוניברסיטה הפתוחה תארח פאנל מומחים בנושא הקנאביס, והחדשנות בעולם הסם שהופך לאטו לאחד מהמוקדים המושכים ביותר במחקר ורפואה. הפאנל, שיכלול מנהלי חברות תרופות משולבות קנאביס, ומרצים מובילים מהעולם האקדמי, ידון בהתפתחות עולם הקנאביס, בשימושי הקנאביס למטרות בילוי ומחקר ובתפקידו בעולם הרפואה. "האירוע בסקטור הקנאביס שייך לסדרת אירועים שמתרחשת לאורך השנה האקדמית באוניברסיטה הפתוחה", אומר פרופסור יורם קלמן, ראש המחלקה לניהול ולכלכלה, ראש תכנית ה-MBA וחוקר חדשנות, "כל חודש עוסקים בסקטור אחר, ולכל מפגש מגיעים בכירים מהמשק באותו הסקטור. הפוקוס של המפגשים הוא חדשנות בסקטור, לאן הסקטור הולך, מה הדברים שמעניינים בו, מודלים עסקיים בתחום – והכל מפרספקטיבה של מנהלים במשק. המפגש החודש עוסק בתחום הקנאביס. באירוע ידברו המומחים על החדשנות בתחום הקנאביס, על רגולציה בישראל, קנאביס רפואי ועל קנאביס למטרות פנאי שהופך להיות חוקי במדינות רבות בעולם. באירוע יהיה מקום לשאלות ותשובות של הקהל". האירוע יתקיים ביום שלישי, 18 בפברואר, בשעה 18:00 באוניברסיטה הפתוחה, רעננה. המפגש הוא ללא תשלום אך נדרשת הרשמה מראש באתר האוניברסיטה או בטלפון כוכבית 3337.

עידו שיר ודורון ביטון. צילום עידו שיר

6 ביום חמישי, 20.2, בשעה 17:00 יגיעו למתחם האושילנד בכפר סבא כוכבי הרשת המצליחים בישראל למפגש פנים אל פנים עם הקהל. את המפגש ינחו כוכבי הרשת רון טרויאן ורותם שלום ולמפגש המעריצים יגיעו ליאל ברנס ("הבנים והבנות"), מישל זובין (טיקטוק) וארתור וניקול אדלין. עוד יגיעו למפגש החגיגי הזמרים דורון ביטון ("חופשייה") ועידו שיר ("פליי") שישירו את הלהיטים הגדולים שלהם. בנוסף במהלך כל השבוע, ילדים ובני נוער יוכלו ליהנות ממתחם נינג'ה קידס המיועד לגילאי 5-13 ומחולק לשני מסלולים נפרדים בדרגת קושי שונה. מתחם הנינג'ה יפעל בימי חול בשעות 17:00-20:00. בימי שישי בשעות 12:00-15:00 ובימי שבת וחופשה – 11:00-14:00/16:00-19:00. הכניסה חופשית.

איתי הרמן. צילום מוטי מילרוד

7 ביום שלישי (18.2) בשעה 20:30, מרכז צעירים בכפר סבא ומחלקת קליטה בעירייה מארחים את איתי הרמן, הצ'ייסר משעשועון הטלוויזיה הפופולרי המשודר בערוץ כאן 11. הרמן ידוע כשולף התשובות המהיר והמדויק ביותר, בעל ידע נרחב באינספור נושאים. בהרצאה הוא ידבר על מה קורה במוח שלנו כשאנחנו לומדים וזוכרים? איך כל אחד יכול לשפר את יכולת הלימוד והזיכרון? איך רותמים את המוח והרגש להתמקד ולנצח ברגעי מבחן? מחיר כרטיס 30 שקלים.

8 כפר סבא תארח ביום שישי (21.2), בשעה 10:00 באולם אריק איינשטיין, עשרות מתעמלות מאגודות שונות ברחבי הארץ שיקחו חלק בתחרות אקרובטיקה ארצית. התחרות, בשיתוף עיריית כפר סבא ועמותת א.ל.ו.פ.ה – נבחרת האקרובטיקה הייצוגית של העיר כפר סבא, נערכת במסגרת עונת התחרויות של איגוד ההתעמלות בישראל. התחרות פתוחה לקהל שמוזמן להגיע ולעודד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר