גיטרה
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

התפרסמו הקריטריונים: הרצליה תחלק מלגות בסך אלפי שקלים לאמני במה תושבי העיר

המלגה מיועדת לרקדנים, זמרים, שחקנים, במאים, סטנדאפיסטים, נגנים וכן מי שעוסקים בתאורה והגברה. האמנים יכולים להגיש את הבקשה למלגה עד סוף החודש

פורסם בתאריך: 17.11.20 08:33

אמני במה תושבי הרצליה יוכלו לקבל מלגה חד-פעמית בסך 3,000 שקל כחלק ממיזם חדש של עיריית הרצליה. מטרת המיזם לסייע לאמנים בעיר שהינם עצמאיים שהכנסותיהם נפגעו וירדו ב-20 אחוז ביחס לאותה תקופה אשתקד או שכירים שהוצאו לחל"ת או פוטרו על רקע משבר הקורונה ונקלעו למצוקה כלכלית קיומית. המלגה מוצעת לאמנים בני 21 ומעלה העוסקים בתחומי הבמה השונים – רקדנים, זמרים, שחקנים, במאים, סטנדאפיסטים, נגנים וכן מי שעוסקים בתאורה והגברה. האמנים יכולים להגיש את הבקשה למלגה עד 30.11 בשעה 12:00 בצהריים. יש לשלוח את הבקשה לכתובת: [email protected].

אמן יחיד מעל גיל 21 יקבל מלגה חד-פעמית בסך 3,000 שקל ומשפחה חד הורית לילדים עד גיל 21 תקבל מלגה חד פעמית בסך 5,000 שקל. במקרה שבו שני בני הזוג הינם אמנים, יכול כל אחד מהם להגיש בקשה בנפרד ולהיות זכאי למלגה בסך 3,000 שקל.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "האמנות על מגוון ענפיה היא נדבך מרכזי בחיי התרבות והיצירה של העיר. הרצליה מחזקת את אמני העיר ותפעל על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה הקשה של משבר הקורונה".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "אנו בעיריית הרצליה לא יכולים לעמוד מנגד לנוכח הקשיים הכלכליים שמולם מתמודדים היוצרים והאמנים בעיר. ביוזמה לחלוקת המלגות אנחנו מבקשים להביע את תמיכתנו ורצוננו לעזור להם ככל שניתן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר