Nadia Grapes / shutterstock.com

יום האישה הבינלאומי: תערוכת צילום, יצירת גרפיטי, סדנאות והרצאות

יום האישה הבינלאומי שחל היום יצוין בהרצליה במספר אירועים שיתפרשו לאורך כל החודש

פורסם בתאריך: 8.3.21 17:44

יום האישה הבינלאומי, שחל היום (שני, 8.3) מצוין בהרצליה באירועי תרבות ואמנות, כולם בהיבט הנשי, שיתפרשו לאורך כל חודש מרץ. האירוע המרכזי הוא תערוכת צילום המתעדת את רגעי תקופת משבר הקורונה מנקודת מבטן של תושבות העיר. התערוכה נפתחה אתמול בבניין העירייה. בנוסף, תוצג יצירת גרפיטי טופוגרפי של תלמידת מגמת אומנות העיצוב בתיכון היובל ליהי חכם. הגרפיטי יוצג בשני מקלטים בעיר, ברחוב עוזיאל וברחוב סעדיה גאון והוא מתקיים במסגרת פרויקט גמר של חכם.
עוד במסגרת האירועים תתקיים סדרת פודקסטים בהיבטי חיים שונים: "גוף אישה" – נשים יוצרות. הסדרה מורכבת מורכבת משלושה פודקסטים העוסקים במבטים שונים על הגוף הנשי. כל הפודקסטים יהיו זמינים באתר העירוני, בעמוד הפייסבוק של תאו, ובעמוד הפייסבוק של מינהל נשים, החל משעה 12:00 באותו יום.
יום שני, 8.3 – דימוי גוף חיובי ופרואייג'ינג. שיחה עם מעין קרת וסמדר גנזי, דוגמניות עבר מצליחות. הן ישוחחו על יצירת דימוי גוף חיובי שקורא תיגר על אידיאל היופי שהתקבע לאורך השנים.
יום שני, 15.3 – אישה וצ'לו. שיחה עם הצ'לנית והזמרת המוערכת מאיה בלזיצמן. היא תשוחח על להיות אישה אומנית שגופה הוא חלק מיצירתה, על בחירתה בצ'לו, כלי גדול ממדים וגופני מאוד.
יום שני, 22.3 – רפואה מגדרית. יש חיה כזאת. שיחה עם ד"ר יסמין פרידיהן, רופאה שעוסקת בגישה מגדרית לטיפול בנשים, ועם טל תמיר, מייסדת ומנכ"לית עמותת "נשים לגופן". הן ילמדו בשיחה כיצד התפקוד של כל מערכות הגוף מושפע ממינו הביולוגי של האדם וכיצד משפיעה הרפואה.
בנוסף יתקיימו הרצאות בזום – פעילות של בית קינן:
יום שני, 8.3, בשעה 20:30 – מסע יפואי צבעוני ורב תחומי על מיתוסים וזהות נשית ביפו. מרצה: תמר לינצ'בסקי.
יום חמישי, 11.3, בשעה 20:30 – נשים בעולם הטרור – מי את המחבלת המתאבדת? מרצה יוסי אמרוסי.

במרכז תרבות ואמנות תאו – תפתח תערוכת "המושכות בחוטים" ותתקיים סדרת הרצאות בזום:
יום ראשון, 14.3, בשעה 20:00 – לארוז סודות כמוסים בנול. מרצה: ד"ר אסיה צילה זן בן צור.
יום רביעי, 17.3, בשעה 20:00 – רוקמת חלומות. מרצה: האופנאית מירית רודרינג.
יום ראשון, 21.3, בשעה 20:00 – אלכסנדר מקווין – גוף אדם לבוש חיה. מרצה: ד"ר אלה אמיתי סדובסקי.

ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "בחודש האישה אנחנו מפנים את הזרקור לנושאים החשובים של קידום נשים ושוויון הזדמנויות בין המגדרים. הפעילויות והאירועים שאנו מקיימים בעיר מציגים מגוון עשיר של עשייה נשית מבורכת, עתירת כישרון ומלאת רבדים".
מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על תיק הנשים, איה פרישקולניק, ציינה: "אנו שמחים להציע מגוון אירועים לציון יום האישה הבינלאומי אשר מאפשרים לתושבות העיר לקחת נשימה בתקופה המאתגרת זו. הנהלת העירייה מחויבת לפעול לקידום מעמד האישה ויצירת מרחב עירוני שוויוני ובטוח לכל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר