חוסי גרינבוחו צילום סאפן לוי

הגשים חלום בשלוש שפות: האלבום המיוחד של חוסי גרינבוחו

הוא מהנדס אלקטרוניקה, הוא עלה לארץ מארגנטינה, ועד שהבן שלו קנה גיטרה הוא לא חשב שהוא יכול לנגן, להופיע ולשיר. הכירו את הזמר שהוציא אלבום בשלוש שפות וקרא לו "מאיפו", על שם הרחוב בו נולד

פורסם בתאריך: 3.4.21 11:23

קוראים לו חוסי גרינבוחו, הוא תושב כפר סבא, והוא מוציא בימים אלה את אלבום הסולו הראשון שלו "מאיפו". מדובר באלבום בשלוש שפות: עברית, ספרדית ואנגלית.
מה זה מאיפו?
"זה שם הרחוב בו נולדתי בארגנטינה, בפרבר של בואנוס איירס (ראמוס מחיה). הילדות שלי קבעה מי אני היום, זה חלק מתוך השורשים שלי וגם האלבום הוא מאוד אישי. הוא מדבר על דברים שקרו לי, ומה יותר טוב מהרחוב שבו נולדתי לייצג משהו שהוא אישי וחוויתי".
חוסי בן ה-51 עלה לארץ מארגנטינה לפני 23 שנה ומאז שעלה הוא מתגורר בכפר סבא. בעיר נולדו גם שלושת בניו. הוא מהנדס אלקטרוניקה במקצועו, אבל לצד זה האמנות היא חלק בלתי נפרד מחייו. הוא כתב שישה רומנים בספרדית, ועשה סטדנאפ ברשת, לדבריו עוד לפני שכולם בכלל חשבו על האפשרות הזו. "בשנת 2009 הייתה לי בארץ תוכנית טלוויזיה באינטרנט, בתקופה שליוטיוב יכולתי לעלות קליפים של כ-12 דקות", הוא נזכר, "הייתי מצלם את עצמי מדבר ברכב ומשלים עם קליפים של מוסיקה וקצת הומור".
לאחר שעלה לישראל, החל לעשות מופעי סטדנאפ. "הופעתי בכמה מקומות בארץ באופן לא מקצועי. בהופעות של להקות, פסטיבלים של מוסיקה וכדומה", הוא מספר. לפני שש שנים הקים את להקת  Los Cangallos איתה הופיע במקומות רבים בארץ. "לפני זה לא חשבתי שאני יודע לשיר ובטח לא חשבתי להופיע. הבן שלי התחיל ללמוד גיטרה, הוא הביא אותה הביתה והתחלתי לנגן בכיף. התחלתי לנגן וראיתי שאני יכול לשיר. למדתי מספר שנים פיתוח קול וחיפשתי חברים שיצטרפו ללהקה שלי וכך זה התחיל. לקחתי את זה ברצינות, למרות שזה תחביב והיום אני כבר יכול להגיד שאני זמר. לפני הקורונה הופענו ברחבי הארץ והיום אנחנו עושים חזרות בכל שבוע וכבר מחכים להופיע. אנחנו שרים בשלוש שפות על המצב הפוליטי בישראל, רומנטיקה בספרדית ועוד. אנחנו שרים מוזיקת קאוורים לצד שירים שאני כתבתי".
מה הסגנון שלך?
"אם אני צריך לסכם במילה אחת אז זה רוק. למרות שבאלבום יש גם מוסיקת פופ ויש לי מגוון רחב של מוסיקה. גם באלבום שלי יש הרבה סגנונות. יש רוק כבד, רוק קלאסי כמו השיר רמאללה ויש גרסת רוק כבדה להמנון הלאומי "התקווה".
מה החלום שלך? 
"החלום שלי, שיהיה לי תמיד את הכוח והרצון להגשים חלומות, להגיע ליעדים שאני מציב לעצמי".
את האלבום החדש ניתן לרכוש ולשמוע במדיות שונות כמו בספוטיפיי, יוטיוב ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר