הסבתא הכי יפה: אורנה בצלאל העפילה לגמר ולא פוסלת דוגמנות או ריאליטי

היא התגרשה בגיל 21, ויתרה על דמי המזונות, ניהלה במשך שנים שתי חנויות בגדים מצליחות ועכשיו היא עלתה לשלב הגמר של תחרות 'סבתוש - הסבתא הכי היפה בישראל'. הכירו את אורנה בצלאל ואת הסיפור המיוחד שלה

פורסם בתאריך: 23.4.21 08:45

אורנה בצלאל תושבת הרצליה, נבחרה לאחת מ-30 המתמודדת הסופיות בתחרות היופי 'סבתוש – הסבתא הכי יפה בישראל'. התחרות תתקיים בחודש הבא באשדוד בהפקתו של אורי קריספין. בצלאל היא בת 60, אמא לשני בנים וסבתא לשלושה נכדים. "במשך 35 שנה היו לי שתי חנויות בהרצליה, אופיום ועדי, חנות לבגדי ילדים. לפני חמש שנים, בגלל סיפור משפחתי אישי, השארתי את העסקים לאחותי ולגיסי", היא מספרת השבוע.

בראיון לצומת השרון מספרת בצלאל המרשימה איך הגיעה לתחרות, מה חושבת הסביבה ואיזה חוויות צברה עד כה. "בשנה שעברה חברה רשמה אותי לתחרות ובגלל הקורונה זה התפספס", מגלה אורנה, "השנה החלטתי להירשם על דעת עצמי. כל החיים עשיתי למען הילדים שלי ולמען כולם, עבדתי מאוד קשה ולאחר שהפסקתי לעבוד, החלטתי שאני עושה קצת לעצמי".

ואיך התגובות? בטח יש התלהבות.
"מאוד מחממות. אנשים אומרים לי שאני בחורה נאה ומפרגנים, גם המשפחה מאוד מפרגנת, הנכדות ואפילו הנכד הדתי", היא אומרת בחיוך. ""תמיד חשבתי שאני יפה, אבל הייתי בנאדם מאוד צנוע ופחות מתפארת במה שיש לי. הגעתי להישגים מאוד יפים בעבודה שלי".

# # #
היא התגרשה בגיל צעיר מאוד ונקטה בצעד חריג ואמיץ כאשר ויתרה על דמי המזונות. "התגרשתי בגיל 21", היא מספרת, "ויתרתי על המזונות וגידלתי את הילדים שלי בכוחות עצמי. בהתחלה היה לי מאוד קשה, אבל הצלחתי להגיע להישגים יפים, זאת לצד משברים קשים שחוויתי. היה בן משפחה שעבר תאונת דרכים מאוד קשה, דבר שהשפיע עליו במשך שנים רבות. בהמשך הוא עבר ניתוח קשה שהסתבך והיה מאושפז במשך כחודשיים וחצי ונזקק לסיוע משמעותי. באותה תקופה החלטתי לעזוב את העסקים שלי וללוות אותו לאורך כל הדרך. היום לשמחתי הוא בריא ומרגיש טוב. גם כיום אני עוזרת לאנשים נזקקים בכל דרך אפשרית. אנשים פונים אלי בבקשות עזרה שונות ואני עושה את זה באהבה גדולה".

המשפחה מאוד חשובה עבורה. "אני באה ממשפחה גדולה שכולם גרים במרחק הליכה", היא מספרת, "אנחנו נפגשים כל שבוע, מהילדות. בימי שישי וחגים אנחנו נפגשים באופן קבוע כארבעים איש, כולל הילדים של כולם, החתנים והכלות, והרבה פעמים גם ההורים של החתנים והכלות. זה מאוד חשוב לנו כמשפחה".

איך הקמפיין של התחרות עד כה? את נהנית?

"זו חוויה מאוד מרגשת. אנחנו קבוצה מאוד מגובשת של בנות שעוברת חוויה ביחד. התחרות מאוד מעצימה ונותנת לי הרגשה טובה. במהלך ההכנות אנחנו לומדות איך ללכת לנכון, להתאפר אצל רווית אסף ויש לנו ערבי גיבוש אותם מארגן לנו אורי קריספין שדואג שהכל יתנהל כמו שצריך".

את רואה את עצמך עוסקת בדוגמנות?
"אני פתוחה להכל וזורמת עם כל הצעה שתגיע אלי, כולל ריאליטי ודוגמנות".

אורי קריספין והמועמדות בתחרות סבתוש

# # #

תחרות 'סבתוש – הסבתא היפה בישראל', מתקיימת זו השנה השישית ועל ההפקה אחראי אורי קריספין שמפיק גם את תחרות מלכות היופי של אזור הדרום כבר שנים רבות. באחד האודישנים של תחרות מלכת היופי, הגיעה נערה בת 17 עם מלווה, קריספין חשב בהתחלה שזו האמא שלה, אך כאשר הסתבר לו שזו הסבתא, הוא החליט שהוא חייב לעשות תחרות יופי לסבתות. בשנה הראשונה, התחרות היתה אינטרנטית ואחרי שהיא נחלה הצלחה, החליט להפוך אותה לתחרות לכל דבר. קריספין מסביר: "בדרך כלל התחרות מתקיימת בחודשים ינואר ופברואר, אך השנה לאור המצב ובעיקר חוסר הבהירות היא נדחתה ל-31 במאי. לא הייתי מוכן לוותר על התחרות ואמרתי שאני עושה כנגד כל הסיכויים והחלטתי ללכת על הקונספט היוקרתי באולם, כמו שאני עושה כל שנה ולא נתתי למצב להרוס. חוץ מזה יש התלהבות מצד הנשים. מאות הגיעו לאודישנים ולגמר יעלו 30 נשים".

הקריטריון להשתתפות בתחרות הוא שהמתמודדת צריכה להיות קודם כל סבתא. הצעירה ביותר בין המתמודודת היא בת 40 והמבוגרת בת 71. הגמר יתקיים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד שבדרך יכול להכיל 1,000 איש, אך כרגע על פי המתווה יהיו כ-300 צופים. "אני מקווה שעד מאי נוכל להכניס יותר קהל", אומר קריספין, "אבל מבחינתי זה כבר פחות מעניין, כי לקחתי בחשבון את המגבלות. הבנות כבר מגיעות לקמפיינים, יש משתתפות מאילת ועד נהריה וההתרגשות בשיאה".
מאפרת התחרות היא רווית אסף. ביום התחרות ידגמנו הסבתות על הבמה שמלות ערב. לאורך התקופה עוברות המתמודדת השתלמויות, לוקחות חלק בהפקות אופנה, משתתפות בתכניות בוקר ובעיקר נהנות. בתחרות עצמה מלבד המקום הראשון יחולקו פרסים נוספים כמו סגניות, חביבת הקהל, סבתת אינסטגרם – הסבתא שהכי שולטת במדיה, תגלית התחרות ופרס אישי של קריספין למצטיינת התחרות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר