ינית אסולין צילום שירה זיו

השבוע בפסטיבל הג'אז במרינה: ינית אסולין עם הקלאסיקות של ברודווי

בפסטיבל, שמתפרס על פני שישה ערבים מופיעים גם אהל'ה קמינסקי, אלברט פיאמנטה ועוד. בהמשך הקיץ יתקיים במרינה פסטיבל זמר עברי

פורסם בתאריך: 7.6.21 10:12

מחר, יום שלישי, 8.6, יתקיים במרינה בהרצליה המופע השלישי במסגרת פסטיבל ג'אז על הים, לאחר ששני הערבים הראשונים היו מוצלחים מאוד והתקיימו בנוכחות קהל רב. בערב השלישי של הפסטיבל תופיע זמרת הפיוז'ן יונית אסולין עם מיטב הקלאסיקות של מחזות ברודווי. הכניסה חופשית.

אסולין שרה ביותר מעשר שפות שונות והופיעה במהלך שני העשורים האחרונים בפסטיבלים ברחבי העולם, נשבתה בקסם של להיטי ברודווי ולוקחת אותנו במסע אחורה בזמן לניו יורק התוססת של שנות ה-30', בעקבות להיטי הג'אז הגדולים בכל הזמנים שהועלו על במות ברודווי. בין הלהיטים: These foolish things, Summertime, The man I love, Body and soul, It doesn't mean a thing ועוד.

שירה: ינית אסולין | קלידים: איגור אוסטרובסקי | תופים: לאון חביב | קונטרהבס: קוסטיה בלבין | סקסופון: דימה שורין – 8 ביוני, 19:30 מרינה הרצליה
המופע יערך כאמור כחלק מפסטיבל ג'אז על הים מידי יום שלישי שעות 19:30-21:00 עד סוף חודש יוני. הכניסה חופשית. למידע נוסף: www.herzliya-marina.co.il

במופע הרביעי, (מסע אל תוך הקצב, 15 ביוני) יביא אמן המרימבה וכלי ההקשה איתן זיו לבמה כ-60 כלי הקשה ויחד עם אמן כלי הנשיפה גל דהן יבצעו מוזיקת עולם ממקורות לטיניים, קובניים, אפריקניים, אתניים וים תיכוניים בעיבודי ג'אז עכשוויים.

המופע החמישי ב-22 ביוני יהיה מקומי – עם ענקי הג'אז הישראלי – חמישיית דור המייסדים. המופע יעשה כבוד למועדון הג'אז המיתולוגי "בר-ברים" אשר פעל בתל אביב בשנות ה-60 וה-70. המנהל האומנותי של בר-ברים והמתופף האגדי אהרלה קמינסקי יארח את דני גוטפריד (פסנתר), אלברט פיאמנטה (סקסופון) ממלו גייטנופולוס (חצוצרה וסקסופון) ורם ארז (קונטרבס) בתוכנית, אלתורים על נעימות מוכרות מעולם הג'אז, וקטעים מקוריים.

את הפסטיבל יחתום ב-29 ביוני הרכב הג'אז דפנה לוי והקלאסיקטס המשלב ג'אז עם מוסיקה ישראלית, אתנית ויצירות קלאסיות ידועות אשר יארחו את זמרת הנשמה של הלאדינו הבינלאומית יסמין לוי.

המופעים יתחילו ב-19:30 ויסתיימו ב-21:00.הכניסה חופשית למחלימים ומחוסנים בהצגת תו ירוק.

"המוזיקה ידועה כבסיס מחבר ומשמח", אומרת עופרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח בעיר, "ואחרי תקופה לא פשוטה, אנו שמחים להזמין את הציבור ליהנות ממגוון פסטיבלי הקיץ הייחודים שיתקיימו בחופי המרינה ולפתוח את עונת הפסטיבלים עם פסטיבל ג'אז על הים המסורתי שהשנה עתיד לארח כמה מהשמות הגדולים של עולם הג'אז. מדובר בסנונית ראשונה מתוך סדרת אירועים ופסטיבלים שיתקיימו לאורך הקיץ הקרוב בהם פסטיבל זמר עברי' ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר