זיו איתן צילום אבשלום לוי יחצ

השבוע בפסטיבל הג'אז במרינה: אמן המרימבה וכלי ההקשה, זיו איתן

בפסטיבל, שמתפרס על פני שישה ערבים יופיעו גם אהרל'ה קמינסקי, אלברט פיאמנטה ועוד. בהמשך הקיץ יתקיים במרינה פסטיבל זמר עברי

פורסם בתאריך: 13.6.21 12:17

לאחר שלושה ערבים מוצלחים בנוכחות קהל רב, יתקיים בשלישי הקרוב, 15.6, המופע הרביעי במסגרת פסטיבל ג'אז על הים במרינה בהרצליה. אמן המרימבה וכלי ההקשה זיו איתן, בשילוב 60 כלי הקשה, יחד עם אמן כלי הנשיפה הבינלאומי לני סנדרסקי, ונגן התופים אור הרגש, יבצעו מוזיקת עולם ממקורות לטיניים, קובניים, אפריקניים, אתניים וים תיכוניים בנגיעות ג'אז עכשווי. זיו איתן מגיע מעולם המוזיקה הקלאסית עם לימודים באקדמיות בקופנהגן ובניו יורק, ומופיע בשלל במות בינלאומיות וישראליות נחשבות. בין היתר הופיע לצד הפילהרמונית, במופע הפתיחה הרשמי של פסטיבל ישראל, בטקס פרס ישראל, ובטקס פרס נובל. המופע במסגרת פסטיבל ג'אז על הים במרינה בהרצליה, המופעים מתקיימים מידי יום שלישי בשעות 19:30-21:00, עד סוף חודש יוני. הכניסה חופשית. למידע נוסף: www.herzliya-marina.co.il.

המופע החמישי ב-22.6, יהיה של ענקי הג'אז הישראלי – "דור המייסדים", מופע ג'אז ברוח מועדון "ברברים" המיתולוגי של שנות ה–60 וה-70. בתוכנית אלתורים על נעימות מוכרות מעולם הג'אז, היידיש, הלדינו והעברית. משתתפים: אהרלה קמינסקי – תופים | דני גוטפריד – פסנתר | אלברט פיאמנטה – סקסופון | אלי מגן – קונטרבס.

את הפסטיבל יחתום ב-29 ביוני הרכב הג'אז דפנה לוי והקלאסיקטס המשלב ג'אז עם מוסיקה ישראלית, אתנית ויצירות קלאסיות ידועות אשר יארחו את זמרת הנשמה של הלאדינו הבינלאומית יסמין לוי.

המופעים יתחילו ב-19:30 ויסתיימו ב-21:00. הכניסה חופשית.

"המוזיקה ידועה כבסיס מחבר ומשמח", אומרת עופרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח בעיר, "ואחרי תקופה לא פשוטה, אנו שמחים להזמין את הציבור ליהנות ממגוון פסטיבלי הקיץ הייחודים שיתקיימו בחופי המרינה ולפתוח את עונת הפסטיבלים עם פסטיבל ג'אז על הים המסורתי שהשנה עתיד לארח כמה מהשמות הגדולים של עולם הג'אז. מדובר בסנונית ראשונה מתוך סדרת אירועים ופסטיבלים שיתקיימו לאורך הקיץ הקרוב בהם פסטיבל זמר עברי' ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר